90% din clienţii lui Volt sunt noi pentru Chevrolet
Chevrolet Volt a adus brandului american noi clienţi. Cei care au inclus pe lista lor de achiziţii noul hibrid sunt în proporţie de 90% clienţi noi.
Lansarea lui Volt a adus celor de la Chevrolet o consolidare a imaginii de brand şi o popularizare mai mare a produselor.
Pe lângă toate acestea, hibridul a adus şi o mulţime de clienţi noi pentru brandul american. Deşi nu s-a vândut într-un număr foarte mare, de la mijlocul lui decembrie şi până în prezent, comparativ cu celelalte modele convenţionale, Volt are meritul de a fi adus mulţi clienţi noi pentru subsidiarul General Motors. Potrivit comunicatului emis de GM, 90% dintre posesorii noului Volt sunt clienţi complet noi pentru brandul american.
Se pare că exemplarele demo oferite de Volt dealerilor au atras mulţi clienţi, majoritatea fiind interesaţi să cumpere exemplarele din magazinele de prezentare. Prin urmare, Chevrolet anunţă că intenţionează să producă şi mai multe exemplare demonstrative, care mai apoi ar urma să ajungă la cei 2500 de dealeri din Statele Unite.
Rick Alpern, manager general în cadrul Chevrolet, a recunoscut că "Volt aduce tot mai mulţi clienţi, încântaţi de ceea ce văd în showoom-uri. Avem de a face cu persoane care deţin maşini ale brandurilor rivale, oameni care nu au mai intrat în reprezentanţele Chevrolet. Acum, ei au inclus un Chevy pe lista lor de achiziţii, mulţumită lui Volt."
via | egm