8 modele electrificate în gama Opel până la finalul anului 2021: versiune electrică pentru succesorul SUV-ului Mokka X și variantă electrificată pentru viitorul Astra

Publicat sâmbătă, 26.10.2019 08:33 de Cornel Șocariciu

Până la finalul anului 2021, Opel va lansa încă șase modele electrificate. Pe lista noutăților se află o variantă electrică pentru succesorul SUV-ului Mokka X și o versiune electrificată a viitoarei generații Astra.

Opel Grandland X Hybrid4 a fost primul model electrificat din portofoliul constructorului german. SUV-ul cu sistem plug-in hybrid de propulsie oferă 300 de cai putere și o autonomie electrică de 50 de kilometri.

La scurt timp, nemții au prezentat primul model electric de serie al companiei: Corsa-e. Modelul de clasă mică are o baterie cu o capacitate de 50 kWh care promite o autonomie de până la 340 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP.

Acum, reprezentanții companiei din Russelsheim au anunțat că planurile cu privire la electrificarea modelelor din gamă nu se opresc aici. Până la finalul anului 2021, Opel își dorește o gamă cu 8 modele electrificate (hibrid, plug-in hybrid, electric).

În 2020, nemții vor lansa versiuni electrice pentru Vivaro și pentru succesorul SUV-ului Mokka X, iar în 2021, fanii producătorului german vor putea comanda variantele electrice ale modelelor Combo, Combo Life și Zafira Life.

Totodată, reprezentanții Opel au confirmat că viitoarea generație Astra va primi o variantă electrificată (cel mai probabil cu sistem plug-in hybrid de propulsie).

  • ACE - Craiova, sâmbătă, 26.10.2019 09:06

    Din pacate, OPEL Grandland X Hybrid4 il gasesti doar de pe la 43.000-45.000 Euro. In Romania nu cred ca a ajuns vreunul.....

  • X, sâmbătă, 26.10.2019 09:21

    @ACE- Craiova Asa e Mitsubishi Outlader PHEV il gasesti nou si de la 30.000 Euro

  • Hybrid, sâmbătă, 26.10.2019 09:47

    Din fericire, Grandland X Hybrid de 225 CP pleaca de la 35750 euro cu TVA. Cu bonus 10% avem pret de plecare 32300 euro cu TVA. Daca mai vine si bonusul de la Rabla se duce pe la un 27800 euro cu TVA... https://www.opel.ro/content/dam/opel/romania/brochures/downloads/RO_Grandland_X.pdf

  • Electric, sâmbătă, 26.10.2019 12:24

    Ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: Daca primele masini electrice au fost inventate acum 100 sau poate chiar mai bine de 100 de ani, de ce s-a dorit producerea si vanzare celor cu ardere interna inca zeci si zeci de ani ? Ca doar sunt poluante nu ?

  • @Electric, sâmbătă, 26.10.2019 12:39

    Din acelasi motiv pentru care se fabrica arme....Inca se mai pot stoarce banii grei fara a fi neaparat de investitii de miliarde in alte linii de productie...Ce aduce ban e ok ce nu ...nu e ok.Ce se poate taxa e legal ce nu e...ilegal ...Exista alternative la combustibili fosili si tehnologie ca atare dar nu este ceva prea rentabil ...pe cand cei fosili ,da.Cat despre mediu,stai linistit ca nu intereseaza pe nimeni insa ne taxeaza tot pe noi ,muritorii derand ,,ecotaxa,,...Nemtii inca fac dieseluri ...N-au nicio treaba

  • Electric, sâmbătă, 26.10.2019 13:11

    De acord cu tine, dar asa ca fapt divers, hai ca acum masinile cu ardere interna sunt foarte silentioase si nu mai lasa nori de fum pe toata strada ( in afara de cele cu dpf off / egr off ) dar acum 100 ani sai si 60 de ani, eu zic ca era mai bine sa ai o masina electrica silentioasa la care sa nu te afumi a "combustie fosila" . In rest evident exista mafie in mai toate domeniile, iar cand nu se papa ciolan de undeva e degeaba cum ai zis si tu.

  • @Electric, sâmbătă, 26.10.2019 19:15

    Cate accize se iau din combustibili fosili si cate din baterii? Cat costa service la masini cu ICE (uleiuri, filtre, bujii, etc) si cat la electrice? Vei intelege apoi de ce s-a mers si inca germanii merg pe diesel si benzina. Banii nu ii fac din masini ci din service si consumabile.

  • @Electric@@Electric, luni, 28.10.2019 08:38

    Masinile electrice au fost inventate acum 100 de ani dar tehnologia bateriilor nu permitea o autonomie precum cea a motoarelor pe benzina .

  • @@Electric@@Electric, luni, 28.10.2019 12:18

    Nici acum bateriile nu permit o autonomie cat de cat decenta si un timp de incarcare rezonabil. Din cauza asta nu vor avea un success notabil in viitor nefiind in stare sa acopere toate cerintele de mobilitate (mai ales pe distante lungi) ale unei persoane.