350.000 € pe un nou logo!
Chinezii de la Geely au premiat cu 350.000 de euro castigatorul concursului de logo-uri in urma caruia a fost stabilita noua identitate a marcii.
In mod normal, o stire care ne anunta ca unul dintre multii producatori auto din China si-a schimbat logo-ul nu ar interesa foarte multa lume. Datele problemei se schimba insa cand schimbarea imaginii de brand se face intr-un mod putin neobisnut si pe multi, foarte multi bani.
Constructorul despre care vorbim este Geely, chinezii initiind la inceputul anului un concurs de logo-uri deschis tuturor celor care avea inspiratie si care, mai ales, aspirau la premiul cel mare al castigatorului, un cec in valoare de (atentie!) 350.000 de euro. Normal, la o asemenea recompensa designerii s-au inghesuit ca la urs, astfel ca sefii Geely au avut de ales intre nu mai putin de 27.000 de propuneri.
La final, fericitul castigator a fost tot un chinez, Yue Xian De pe numele sau, care a reusit sa gandeasca un logo interesant dar care, spun unele surse, seamana perfect cu resturile biologice stilizate ale unui caine.
" seamana perfect cu resturile biologice stilizate ale unui caine. " uau..ce imaginatie :-/ :| .. m-am uitat aproape 5 minute la el..