Red Bull: "Stabilitatea regulamentului, cheia reducerii costurilor în F1"
Red Bull Racing consideră că un regulament tehnic şi sportiv cât mai stabil este cea mai bună soluţie pentru reducerea costurilor, şi nu implementarea unor restricţii a resurselor.
Red Bull Racing şi Toro Rosso sunt singurele echipe care s-au opus implementării unui acord pentru reducerea costurilor care să fie gestionat de FIA începând de anul viitor.
Campioana mondială susţine că o mai mare stabilitate a regulamentului tehnic ar genera implicit o reducere a costurilor cu noile tehnologii, dar şi un echilibru mai mare între echipe.
"Principala noastră credinţă este că stabilitatea regulamentelor este cea mai bună metodă pentru a controla costurile, pentru că putem vedea că regulamentul stabil a permis multor echipe indepenedente să fie competitive în Formula 1. Prin urmare, credem cu convingere că regulamentele tehnice şi sportive stabile reprezintă cea mai bună metodă de a controla costurile comparativ cu o reducere a resurselor care nu tratează toate echipele în mod egal", a precizat Christian Horner, şeful Red Bull Racing, pentru publicaţia Autosport.
Principala îngrijorare a celor de la Red Bull este că acordul pentru reducerea costurilor nu include şi costurile cu motoarele, ceea ce ar avantaj în mod direct echipele deţinute de constructorii Ferrari şi Mercedes. În plus, o altă nemulţumire a austriecilor este că salariile nu ar urma să fie incluse în acordul pentru reducerea costurilor.
"Acordul pentru reducerea costurilor nu este o metodă eficientă pentru controlarea costurilor dacă alegi doar anumite componente. Există anumite excluderi şi există diferite companii care operează echipele de F1 în moduri diferite. Vrem ceva transparent, iar acordul pentru reducerea costurilor nu aduce asta. Dacă ar fi inclus şi motoarele atunci ar deveni mai interesant. [...] Noi nu avem cel mai mare buget din F1 şi trebuie să te uiţi doar la salariile piloţilor pentru a vedea asta. Aşa că este ironic să vorbim despre reducerea costurilor când salariile sunt discutate la nivelurile care sunt", a adăugat el.
Via Autosport
Aha...regulamentul sau regulamentele alea pe care le au incalcat sau interpretat ei,la asta se refera?!Poi asa cred si eu ca le convine!Eu le mai dau un an ca si echipa cu "performanta",pentru ca sunt darnic si optimist,pilotii probabil vor gasii alte echipe,nu i duc eu grija lui Vettel...atunci sa l vedem.Pana atunci,poate titlul e si castigat,totul e o afacere cu multi banutzi...stiti ca se poate castiga bani si daca "lesini" in timpul jocului,brusc!In fine,asa se invarte lumea,banul...se va terina,curand ;) !