Red Bull şi Renault, convinse că pot reduce decalajul faţă de Mercedes
Red Bull şi Renault sunt încrezătoare că vor găsi soluţiile potrivite pentru a îmbunătăţi fiabilitatea şi performanţele motorului pentru a recupera diferenţa faţă de Mercedes.
Red Bull Racing a înregistrat progrese semnificative în Australia în privinţa fiabilităţii şi performanţelor unităţii de propulsie, după ce Daniel Ricciardo a urcat pe treapta a doua a podiumului înainte de a fi exclus pentru încălcarea regulamentului.
Şeful Christian Horner admite însă că există în continuare numeroase probleme de natură software, care dacă vor fi remediate vor permite echipei să se apropie de Mercedes, echipă care a dominat etapa de debut prin Nico Rosberg.
"90% dintre probleme sunt de natură software, în funcţie de modul în care sistemul ERS lucrează cu motorul. Este evident că viteza pe lânile drepte este afectată de manevrabilitatea monopostului şi de modul în care este furnizat cuplul. Există mult loc pentru îmbunătăţiri, iar inginerii de la Milton Keynes (n.r - sedul Red Bull) lucrează cu cei de la Viry (n.r - fabrica Renault pentru motoare) pentru a obţine tot ce este mai bun din unităţi", a precizat el.
La rândul lor, cei de la Renault au confirmat că motorul are slăbiciuni pe liniile drepte, însă afirmă că unitatea se ridică la înălţimea pretenţiilor din punct de vedere al componentelor hardware.
"Este corect că suntem în urma celor de la Mercedes pe liniile drepte. Este dificil să spunem că este o diferenţă de o secundă, dar sigur nu este vorba despre o singură zecime. În unitatea de propulsie pe care o avem dispunem deja de componentele necesare pentru a recupera această diferenţă, trebuie doar să optimizăm totul şi să folosim puterea maximă. Trebuie doar să rezolvăm fiabilitatea şi modul în care componentele lucrează împreună", a explicat Remi Taffin, directorul de operaţiuni al Renault.
sper sa ramaneti la nivelul asta..