Red Bull: "Am refuzat invitaţia Pirelli de a testa cu monopostul actual"
Red Bull Racing a dezvăluit că a fost invitată de Pirelli să efectueze un test similar cu cel realizat de Mercedes, dar a refuzat pentru că a considerat că ar încălca regulamentul sportiv.
Red Bull Racing a dezvăluit pentru prima oară că a fost una dintre echipele invitate să testeze pneuri Pirelli cu monopostul din acest sezon.
Informaţia a fost confirmată de şeful Christian Horner, care susţine că a refuzat invitaţia ca urmare a faptului că echipa a considerat că nu este regulamentar să utilizeze un monopost din acest sezon într-un astfel de proiect.
"Pirelli a cerut mai multor echipe să testeze, inclusiv nouă, dar noi am refuzat să facem asta pentru că nu era în concordanţă cu regulamentul, cu siguranţă în ceea ce priveşte actualul monopost. Aceasta este situaţia, a ajuns la Tribunalul International şi avem încrede ca FIA va lua decizia potrivită în această privinţă", a declarat britanicul pentru postul de televiziune SkySports.
Lotus şi Force India au confirmat anterior că nu au primit invitaţie din partea Pirelli, deşi regulamentul prevede ca producătorul italian să facă o ofertă comună tuturor echipelor pentru un eventual test.
Între timp, Ross Brawn, şeful Mercedes, a dezvăluit că decizia finală cu privire la aprobarea testului cu Pirelli a fost luată de el însuşi, însă a refuzat să confirme dacă i-a anunţat pe Toto Wolff, directorul de motorsport al echipei, şi Niki Lauda, preşedintele echipei.
"Aşteptăm să vedem ce se va întâmplă la Tribunal, dar a fost decizia mea să testăm, asta este clar. Nu vreau să comentez (n.r - dacă Wolff şi Lauda au ştiu despre test)", a explicat britanicul. FIA nu a anunţat încă dată la care va avea loc procesul, însă publicaţia Auto Motor und Sport susţine că 20 iunie este cea mai probabil zi de judecată.
Iar sunt patetici intr-o incercare disperata de a poza in sfinti. Ok, am inteles ca ei n-au vrut sa incalce regulamentul pentru ca sunt cei mai cinstiti(dupa cum afirma), dar nu e cazul sa repete mereu si mereu acest lucru. Sa nu uitam cum au fentat ani la rand regulamentul pentru a-si crea avantaje tehnice, iar FIA a fost in pom si pomul in aer. E ca si cum Ferrari ar spune ca la ei nu exista ordine de echipa...