Piloţii vor avea două zone DRS în cursa din Ungaria
FIA a anunţat că piloţii vor avea două zone de depăşire DRS la Hungaroring, deşi circuitul de la Budapesta oferă puţine linii drepte.
Hungaroring este unul dintre circuitele cu cele mai puţine oportunităţi de depăşire din calendarul competiţional, inclusiv linia dreaptă de start-sosire fiind una de mică lungime.
Cu toate acestea, FIA respectă tradiţia începută în acest sezon şi a anunţat existenţa a două zone DRS pentru Marele Premiu al Ungariei.
Astfel, prima zonă DRS va fi amplasată pe linia de start-sosire, în timp ce a doua zonă de depăşire DRS este regăsită imediat după primul viraj.Strategia pe care mizează forul mondial este că un pilot aflat la o secundă în spatele unui rival va avea posibilitatea să se apropie de acesta în prima zonă DRS şi să iniţieze un atac în a doua zonă DRS. Ideea este una interesantă în condiţiile în care se întâmplă frecvent ca piloţii să nu aibă posibilitatea să efectueze o depăşire nici atunci când au sistemul DRS activat pe linia de start-sosire.
Întrucât cele două zone DRS sunt amplasate foarte aproape una de cealaltă, piloţii vor avea un singur punct de detecţie pentru diferenţa de o secundă, acesta urmând să fie situaţia în virajul 13.
Via FIA
Era util un desen al circuitului si cateva date legate de lungimea exacta a zonelor pe care se va folosi DRS-ul.