O nouă controversă tehnică: Nasul monopostului Red Bull este prea flexibil
Red Bull Racing este implicată într-o nouă controversă tehnică, presa germană afirmând că una dintre echipele rivale a contestat nasul monopostului RB8, considerat prea flexibil.
Red Bull Racing este acuzată de una dintre echipele rivale că utilizează o compoziţie caucicată pentru nasul monopostului RB8, în ciuda faptului că această componentă ar trebui să fie rigidă potrivit regulamentului tehnic.
Informaţia a fost dezvăluită de publicaţia germană Auto Motor und Sport, care afirmă că noua controversă a apărut la Marele Premiu din Abu Dhabi, după ce imaginile video au lăsat impresia că nasul monopostului campioanei mondiale este prea flexibil.
Informaţia a fost preluată imediat de italienii de la Autosprint, care se întreabă: "Este legal? Nasul monopostului nu ar trebui să fie rigid?".
Cu toate acestea, Auto Motor und Sport susţine că alarma declanşată de una dintre echipele rivale este falsă, întrucât echipele obişnuiesc să realizeze partea frontala a nasului monopostului dintr-o compoziţie mai moale pentru a respecta cerinţele FIA la testele de siguranţă efectuate înainte de startul sezonului.
Sursa citată nu a precizat numele echipei care a atenţionat FIA în această privinţă, însă speculaţiile se îndreaptă inevitabil spre Ferrari, singura care mai luptă cu echipa austriacă pentru cele două titluri mondiale.
În imaginea de mai jos, surprinsă în momentul în care Vettel a intrat la boxe în Abu Dhabi pentru schimbarea aripii faţă, se poate observa cât de flexibil este nasul monopostului.
Eu cand va ziceam ca de 3 ani RBR fura nonstop....