Loeb: "Sunt pregătit pentru cursa de la Pikes Peak"
Sebastien Loeb a efectuat primul test complet pe traseul de la Pikes Peak şi spune că este pregătit pentru cursa din 30 iunie.
Sebastien Loeb a efectuat la sfârşitul săptămânii trecute primul test pe întreaga lungime a traseului cursei de la Pikes Peak, care va avea loc în 30 iunie, după ce iniţial l-a parcurs în două teste distincte.
Francezul nu a dezvăluit timpul realizat la volanul maşinii Peugeot 208 T16 Pikes Peak, însă afirmă că este pregătit pentru marea provocare de a concura în această cursă americană.
"Până acum nu am avut niciodată şansa de a pilota întregul munte, numai segmente ale acestuia, aşa că munca efectuată vineri, când am putut merge de la baza până în vârf, a reprezentat un gust bun a ceea ce va urma. Acum am făcut două sesiuni de teste, iar sentimentul meu este că maşina este pregătită", a declarat el.
Cu toate acestea, nonuplul campion mondial de raliuri a refuzat să facă predicţii cu privire la performanţele pe care le poate realiza în cursă, întrucât principalii favoriţi nu au participat la teste.
"Un mare semn de întrebare este faptul că mulţi dintre rivalii noştri serioşi au sărit peste cele două sesiuni de teste de până acum. Aşa că, chiar dacă sunt încrezător că am făcut tot ce ne-am propus, niciodată nu poţi să ştii ce ascund ceilalţi în mânecă", a adăugat el.
Următoarea sesiune de teste pentru cursa de la Pikes Peak va avea loc în această săptămână.
Via Autosport
Dupa ce si-a facut datoria cu prisosinta fata de Citroen, Loeb are la dispozitie acest glont: 1.8 sec la "plaja" ?!?! Sa vedem cine va mai persifla vreodata Peugeot numind-o "Pejos". Oricum, imi plac nespus oamenii fideli (cu mici exceptii, in cazul lui Loeb) unei singure entitati si, desi nu ma omor dupa PSA, ma bucur ca aceasta dispune de un campion veritabil precum Loeb. Si il consider ca fiind nu numai un profesionist de caracter, ci si un om care isi foloseste mintea asa cum trebuie: desi constientizeaza ca se poate baza pe un bolid traznet, nu-si subestimeaza adversarii, adica nu se vede dinainte castigator. Mi-aduc aminte de Per Eklund si al sau Saab 9-3 Viggen Pikes Peak de 2 litri turbo inline-4, 750 CP si 2.3 secunde la "plaja", ca tot a mai pierdut niste curse, desi nicio alta masina nu parea atunci mai capabila decat a lui. Asadar, conteaza mai mult abilitatile pilotului decat dotarile si puterile masinii sale. Daca insa se cupleaza un pilot extraordinar cu o masina extraordinara, atunci cursa in care se angajeaza acest mecanism ideal al performantei devine o formalitate previzibila si plictisitoare :)