FIA păstrează actualul furnizor al telemetriei, deşi sistemul nu este funcţional
FIA a decis să păstreze actualul furnizor al sistemului de telemetrie, în ciuda faptului că acesta nu a funcţionat la niciuna dintre primele patru curse ale sezonului.
Piloţii nu au beneficiat de avertizare luminoasă în cockpit pentru steaguri şi sistemul DRS în niciunul dintre primele patru Mari Premii ale noului sezon, în urma unor defecţiuni tehnice înregistrate de furnizorul sistemului de telemetrie.
Deşi presa internaţională a speculat că furnizorul este McLaren Electronic System (MES), o subsidiară a grupului McLaren care deţine şi echipa cu acelaşi nume, furnizorul real este compania Riedel.
Nemulţumită de problemele întâmpinate în debutul sezonului, FIA a analizat posibilitatea de a renunţa la serviciile Riedel şi de a reveni la precedentul furnizor EM începând de la Marele Premiu al Spaniei, însă în cele din urmă a decis să respecte contractul în vigoare.
Decizia a fost luată ca urmare a faptului că Riedel a început să rezolve o parte dintre probleme, în special cele despre sistemul GPS şi semnalizarea luminoasă pentru comisarii de cursă. În plus, se anticipează că Riedel va rezolva toate problemele în pauză de trei săptămâni care precede Marele Premiu al Spaniei din luna mai.
Un alt motiv a fost acela că precedentul furnizor EM ar fi avut nevoie de prea mult timp pentru a-şi pune la punct serviciile pentru cursa de la Barcelona, mai ales că tehnologia folosită este diferită de cea a celor de la Riedel.
Via Autosport