Ferrari sugerează că Massa va rămâne la echipă şi în 2014

Publicat luni, 10.06.2013 17:10 de Daniel Popescu

Stefano Domenicali consideră că Felipe Massa merită să rămână pilotul Scuderiei Ferrari şi în sezonul 2014.

Felipe Massa a avut un debut de sezon semnificativ mai bun decât anul trecut, însă în ultimele două Mari Premii de la Monaco şi Montreal a suferit trei accidente majore, dintre care două în urma unor greşeli de pilotaj.

Aceste evenimente au condus la apariţia primelor speculaţii potrivit cărora viitorul brazilianului în cadrul Scuderiei este incert, însă şeful Stefano Domenicali susţine că echipa italiană nu are niciun motiv să renunţe la serviciile acestuia.

"Dacă Felipe continuă să piloteze în acest mod, nu văd nicio problemă pentru viitor. Sunt calm în privinţa piloţilor noştri pentru sezonul 2014", a declarat italianul.

Întrebat dacă linia de piloţi a unei echipe va avea o importanţă mai mare anul viitor prin prisma schimbărilor majore de regulament care vizează introducerea noilor motoare V6 de 1.6 litri, Domenicali a replicat:

"Linia de piloţi este una dintre cele mai uşoare decizii pe care trebuie să le luăm pentru anul viitor. În schimb, provocarea tehnică este complexă, pentru că ne vom confrunta cu multe schimbări. Anul viitor are multe necunoscute şi există doar trei sesiuni de teste înainte de startul sezonului, aşa că nu există nicio garanţie că vom înţelege totul. Cât despre piloţi, toată lumea ştie că avem un contract pe termen lung cu Fernando Alonso, iar Felipe este în continuare cu noi, în ciuda tuturor lucrurilor care se spun".

Contractul lui Massa cu ferrari expira la sfârşitul acestui sezon.

Via Motorsport

  • Ferrari Team, luni, 10.06.2013 18:20

    Bravo Domenicali!

  • azmodan, luni, 10.06.2013 19:49

    mda piloteaza fabulos...a primit un tur de la alonso in canada

  • pablo256r, luni, 10.06.2013 20:18

    Depinde din ce unghi privesti cursa azmodan. Daca te uiti ca Felipe a plecat in cursa de pe pozitia 16 si a terminat pe locul 8 iar colegul de echipa a plecat de pe 6 si a terminat pe 2, adica unul a castigat 8 locuri iar celalalt "doar" 4 parca arata bine rezultatul. Clar, nu se compara ce piloti a depasit unul si celalalt. E foarta buna pozitia lui Domenicali de a da asigurari ca se conteaza pe Massa si in viitor. In ultimele doua curse a parut extrem de incordat. Nu are nevoie de asa ceva. Pe de alta parte anul viitor vor f 4 si nu 3 sesiuni de teste. Sursa: http://www.automarket.ro/formula1/echipele-au-aprobat-patru-sesiuni-de-teste-n-timpul-sezonului-pentru-2014-51440.html

  • eu_ferrari, luni, 10.06.2013 20:54

    Massa de 3 ani tot pleaca de la ferrari ... fara sa fiu rau, Domenicali ar trebui sa dea o sansa tineretului ... aici ma gandesc la Bianchi, Hulkenberg, Di Resta, etc ... sau dc nu-i fraier at il aduce inapoi pe Kimi sau il sparge cu bani pe Hamilton si-l fura de la MB ... sa vezi atunci inside war la Ferrari ... nu s-ar compara cu ce a fost in 2007 la McLaren ... :)))) dar nu o sa se intample asa ceva ... back 2 the real world :(

  • ferr, marţi, 11.06.2013 03:33

    Mare greseala. Cu un Massa care baga masina in zidurile de protectie, o sa mai ia Ferrari titlul cand o sa castig eu la Loto(nu joc niciodata). Un Di Resta cred ca ar fi mai bun. Dar stiu... n-are sponsorii brazilianului. Pentru ca indiferent daca vorbim de Williams sau Ferrari, toti banii conteaza. Normal ca-i simplu sa alegi pilotii. Te uiti care aduce mai multi bani... nu neaparat mai mult talent.

  • painkiller, marţi, 11.06.2013 05:24

    ferr doare ignoranta? massa a avut o serie de 24 de curse fara abandon . ti se par putine?

  • addry, marţi, 11.06.2013 09:05

    Echipa nu poate promova in clasamentul constructorilor cu o singura masina. Massa trebuie indepartat de la echipa din momentul in care a venit Alonso, trebuia pastrat Kimi.

  • fgfg, marţi, 11.06.2013 09:58

    domenicali prietene deaia de ani buni numai castigi nimic .cat sa fii ma de prost sa l tii pe massa atata timp la ferrari?aaa il tii in momentul in care nu vrei sa fie deranjat ,fabulosul ,genialul ,inegalabilul alonso,asta e alta discutie.l as intreba pe genialul pablo care uimeste de fiecare cu profunzimea si inteligenta lui ,de ce a plecat massa dupa locul 16?oare sa fie singurul prost care a lovit din nou masina in calificari?sau ma insel eu?ce mai trebuie sa faca massa sa fie dat dracu o data afara de la ferrari sa mai lase si pe altii cum bine preciza cineva.daca nu ma insel are vreo 10 ani la ferrari decati mai are nevoie sa castige si el o data titlu,bine acum e imposibil dar macar sa l bata pe alonso pe parcursul unui an,atentie si nu intr o cursa 2.cand vb de massa si consideri ca e bine pt ferrari ,pt competitie ,pt telespecatori, fani ca massa sa ramana la ferrari si chiar si in formula1 inseamna ca habar nu ai pe ce pamant traiesti sau traiti.dao ba dracu daca imi spuneti de massa ca e un mare pilot ,nu mai am nimic de spus si de obiectat.omu atata stie atata face,iar domenicali ala sa lase dracu vorbaria si sa l faca pe alonso campion ca are vreo 3 ani la ferrari si nu a venit cu atatatia bani degeaba

  • mirel_f1, marţi, 11.06.2013 10:31

    e dcizia lui Dominicalli si o respectam dar dupa parerea mea mai bine negocia cu Raikonnen contractul cu Lotus expira la sfsrsitul sezonului an curs ,si an felul asta asi antarea echipa,Raikonnen se adapta rapid an echipa Ferrari mai ales ca a mai fost pilotul lor,dar se pare ca as multe piedici....

  • mirel_f1, marţi, 11.06.2013 10:55

    pai ce vrea alonso so ferrari sa vina kimi?sa vedem o data care e mai bun din ei ,ce coechipier bun a avut alonso?decat hamilton ,atunci cand nimeni nu stia cine e hamilton.sa nu uitam ca kimi nu s a speriat cand a venit montoya ,cand montoya era in dracii lui.ce mi ar placea sa il vad pe kimi cu alonso sau cu vettel,sa vedem care e mai bun

  • Fan F1, marţi, 11.06.2013 13:18

    Coechipierii nu se aduc dupa preferintele unora ca fgfg sau mirel_f1, si nici dupa cum credem noi, fanii, ca cei care conduc aceste echipe decid. Coechipierii sunt adusi in functie de ce planuri au aceste echipe, si ce buget au la dispozitie. Si inca vreo 50 de alte necunoscute, pe care nu le stim. Idea de baza este Massa ar merita pastrat pentru ca stie cum arata noul motor pentru sezonul viitor in timp ce Raikkonen, Di Resta, sau oricine altcineva nu stie asa ceva. Plus stie deja monopostul foarte bine, iar anul viitor experienta lui s-ar putea sa fie foarte importanta. De aia Webber ar putea sa fie pastrat la Red Bull, chiar daca situatia pare urata in acest moment. Raikkonen sau Hamilton nu pot sa vina la Ferrari alaturi de Alonso pentru ca vor cere un salariu comparabil cu al spaniolului si ar trebui dezvoltata masina pentru amandoi pilotii ceea ce momentan nici o echipa nu poate face. Vedem la Ferrari, Red Bull si mai ales la Lotus (ei avand bugetul cel mai mic), sau vedem la Mercedes care tot schimba masina pentru cum era obisnuit Hamilon la McLaren (exemplus volanul si butoanele, franele si lista poate continua). Pentru moment cea mai ciudata situatie este data de Hamilton care nu s-a obisnuit nici cu volanul, nici cu franele, probabil pana la finalul sezonului masina lui Mercedes o sa fie o copie 90% a masinii McLaren din sezonul trecut, deh au deja volan, frane si motor... mai lipesc cateva componente :). De ce ar vrea sa se duca Raikkonen la Red Bull? Sa testeze pentru Vettel? Sa fie tratat ca Webber care se lauda cu multiple probleme si defectiuni? Red Bull este echipa lui Vettel, putem sa ne ascundem cat vrem noi dupa chestii gen egalitate, realitatea este cu totul alta in teren. Sa se duca la McLaren? Aia sunt in bezna, acum in 2013 sunt pe nicaieri, 2014 este o incertitudine iar motorul Honda din 2015 nu exista inca si nici nu inseamna ca o sa fie cel mai bun motor de pe grila. Ferrari? Sa se duca in echipa lui Alonso? Cel mai detestat pilot daca ne luam dupa declaratiile unor fani frustrati, care posteaza jinigiri cu carul cu si despre Alonso in fiecare zi. Sincer s-ar putea sa fie o optiune, poate mai buna ca Massa, dar in acest moment... pare Raikkonen cel care vreau sa fie vioara nr. 2 intr-o alta echipa? N-as crede, mai ales dupa ce Grosjean il lasa sa treaca in fata sezonul trecut. 2014 cred ca este un an de testare, si cel mai bun este Massa, pentru ca Alonso sa poata eh sa se concentreze pe ce are de facut pana in ziua in care inginerii scot o masina mai rapida ca masina Red Bull. Si ziua aia este cam departe, cel putin in acest moment, nu credeti?

  • fgfg, marţi, 11.06.2013 16:27

    esti iremediabil fan f1