Comandă specială de la Raikkonen: 500 de tricouri cu mesajul "Lăsaţi-mă în pace"

Publicat vineri, 09.11.2012 17:17 de Daniel Popescu

Fiecare angajat al echipei Lotus a primit vineri din partea lui Kimi Raikkonen un tricou cu deja celebrul mesaj "Lăsaţi-mă în pace, ştiu ce fac!", transmis prin radio la Abu Dhabi.

Kimi Raikkonen a făcut deliciul fanilor în timpul Marelui Premiu din Abu Dhabi prin mesajele radio pe care le-a transmis echipei, unul dintre acestea fiind "lăsaţi-mă în pace, ştiu ce fac!".

Pilotul echipei Lotus a transmis acest mesaj după ce a fost informat de la boxe cu privire la diferenţa de timp dintre el şi Fernando Alonso, iar finlandezul a decis să-i împace pe membrii echipei Lotus într-un mod original.

El a comandat 500 de tricouri negre pe care acest mesaj este inscripţionat cu litere aurii, în culorile echipei Lotus, iar acestea au ajuns vineri seara la fabrica echipei de la Enstone.

Raikkonen a admis că nu va fi ultima oară când va transmite astfel de mesaje, element care evidenţiază încă o dată stilul său de comunicare în Formula 1.

"Înţeleg că echipa este acolo pentru a încerca să ajute şi face acelaşi lucru ca şi mine. Dar nu-mi place să mi se spună multe lucruri pentru că ştiu destul de bine ce trebuie să fac şi ce se întâmplă în jurul meu, aşa că dacă am vreo întrebare voi întreba, iar ei mă vor ajuta. Nu este prima oară şi nu va fi nici ultima. Este ceva normal. Oamenii probabil încearcă să facă o poveste mare din asta, dar se întâmplă în fiecare weekend", a explicat el.

Via BBC Sport

  • adycd11, vineri, 09.11.2012 18:49

    Foarte tare!Tot respectul pentru IceMan!

  • GrosJan, vineri, 09.11.2012 19:11

    e destul de original, comic. Eu am auzit cam asa mesajul, din cate imi amintesc: - de la boxe: incalzeste toate pneurile - kr: da, da, le incalzesc pe toate (pe un ton de lasati-ma in pace). E normal ca si cel mai bun pilot sa primeasca sfaturi banale de la echipa, uneori ii mai fura peisajul. De exemplu, la monaco, Senna conducea detasat si dintr-o data, poate prea relaxat, aparent fara niciun motiv, a parcat masina in parapeti. S-a dat jos si a plecat pe jos spre apartamentul sau din monaco, probabil la somn :) Lui raiko poate ca i se distrage atentia, sau crede ca mesajele de prisos ar trebui sa ramana netransmise, dar alt mare campion, Schumacher pilota si vorbea cu echipa.

  • GrosJan, vineri, 09.11.2012 19:20

    aha, si sa nu uitam nici de anul trecut, monaco cand Schumacher l-a depasit pe prea relaxatul Alonso. A vrut el sa o dreaga ca l-a lasat ca "stia" regulamentul sau "stia" cum va fi interpretat el dupa lungi dezbateri ... dar s-a vazut clar ca a incercat sa-si apere pozitia. Deci se intampla. Raiko dupa cum arata cand coboara din masina la sfarsitul cursei nu pare sa se fi relaxat.

  • simpaticus, vineri, 09.11.2012 20:09

    Raikkonen, un pilot care a avut nesansa sa treaca pe la McLaren, ma intreb ce se intampla daca era coleg cu Schumacher la ferrari...

  • GrosJan, vineri, 09.11.2012 20:24

    eu cred ca l-ar fi batut Schumi. Schumacher il batea bine pe massa, pe cand raiko mai era din cand in cand batut de massa. Bine, sunt consideratii intuitive nu sigure. Acum massa ori ii pierdut dupa accident si inconstant ori sabotat bine. Nu se poate sa mergi mai slab cu 1 sec pe tur dar in unele curse sa fi mai bun, sa trebuiasca sa cedezi locul. Diferenta de 1 sec e prea mare. Ceva se intampla. Altfel, massa ar fi putut fi un indicator si pentru Alonso, prin tranzitivitate. Repet, nu sunt consideratii sigure. De exemplu Fisichella il mai batea pe Alonso, sau era aproape de el dar cand a venit la ferrari cu Kimi era mai slab cu 2 sec. In fine, cred ca Schumi in cea mai buna forma ar fi recordul sa zicem. Cred!

  • Marian, vineri, 09.11.2012 20:36

    @GrosJan Senna a parcat in parapeti pentru ca forta nebuneste (desi conducea detasat) incercand si sa il depaseasca cu un tur. pe A. Prost .

  • pablo256r, vineri, 09.11.2012 21:18

    Janeeee cand si unde l-a batut Fisichella le Alonso ? Iar vorbesti din " i hope so" Macar incearca sa nu minti. Si ... apropo. Ce treaba are Fisichella sau Alonso cu subiectul articolului ? Subiectul e Kimi si nu Alonso ! \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ai priceput ? E aiurea de tot ce a facut Kimi. In cursa urmatoare, in locul inginerului de cursa nu i-as spune nimic. Nici daca mi-ar cere ! Priviti aici (asculatati cometariul ... ce discutii se desfasoara intre pilot si inginer de cursa la Mc Laren): http://www.youtube.com/watch?v=S_DbpOxJnkE

  • GrosJan, vineri, 09.11.2012 23:18

    pai Australia, Ungaria, Japonia in 2005. Prima cursa a castigat-o Fisichella in acel sezon. Apoi au intrat in functiune manevrele lui Alonso si Briatore cand au vazut dupa prima cursa ca ar mirosi a titlu in acel sezon. Si de ce sa ia nesuferitul ala de Fisiclella, mai bine preaiubitul de catre Briatore - Alonso. iar vorbesti din impresii personale cu pretentie de adevaruri incontestabile

  • GrosJan, sâmbătă, 10.11.2012 08:01

    moabiuse, fa-ti cont sau nu te mai boci atat. Si sub acest nick posteaza mai multi, dupa cum se vede si mai sus, dar ma doare in basca. Spor la toti postacii!

  • GrosJan, sâmbătă, 10.11.2012 09:07

    Cine se aseamana se aduna. Briatore a vazut in Alonso pilotul de care avea nevoie. Adica unul care sa nu faca nazuri, sa nu aiba retineri, etc., indiferent de cat de mare e magaria care "trebuie" facuta sa castige o cursa sau sa se pozitioneze mai sus in clasament. Mai rau este ca Alonso a luat stilul asta de a se desfasura in F1 ca fiind standard, si de aceea o facut-o de oaie la McLaren cand cersea insistent "titulatura" de pilot nambar oan la pachet cu posibilitatea de a face toate mijmasurile invatate de la Briatore. Probabil ca nu ar fi castigat niciun titlu daca nu ar fi procedat astfel, lucru sustinut de faptul ca nu a castigat niciun campionat la o diferenta clara, facand galop de sanatate. Daca ar fi fost incurcat de coechipieri, cum s-a intamplat la McLaren doar, intr-adevar pa titluri. Pentru ca nu a fost categoric mai bun decat Trulli, Fisichella, Grosjean, Piquet. A fost pe acolo, cam la nivelul lor. Acest fapt este sustinut de insasi "strategia" de favorizare a sa in dauna coechipierului; adica nu ar fi fost adeptul inrait al unei astfel de abordari daca nu ar fi fost cu adevarat necesar ... Mai rau e ca unii au luat asta drept "lupta la titlu cu materialul de concurs precar". Mila lor :)

  • X_Zone, sâmbătă, 10.11.2012 15:48

    Ala care vorbesti de Senna mai sus, habar n-ai baiete ca inaintea cursei din mai 94 de la imola acelei masini i s-au adus modificari tehnice la coloana de directie nu tocmai legale, este vorba de scurtarea axul-ul volanului care a fost taiat si incredibil sudat la cererea expresa a lui Ayrton deorece nu avea pozitie corecta de bracare monopostul pentru cursa de atunci fiind cel de rezerva si neadaptat pt pilot, ceea ce se stie acum este ca i-a fost perforat craniul prin casca de axul rotii fata stanga dar realitatea este una stiuta doar de cativa oameni din f1 care nu vor vorbi niciodata, un lucru s-a stiut atunci si s-a interzis a fi publicat in media, acela ca axul volanului a fost cel care i-a cauzat decesul lui Ayrton Senna care probabil a fost si victima unui complot. dar in romania fanii f1 s-au nascut pe timpul lui schumacher si nu stiu decat sa spuna ca e cel mai bun uitand ca intotdeauna Barrichello era obligat sa ii cedeze locul, acum a aparut vettel care pleaca ultimul din grila si termina pe podium, de cate ori a plecat schumi in conditii de masini proportional egale ca performante egale ca acum de pe ultimul loc si a ajuns pe podium, niciodata, atunci pleca primul termina primul pentru ca era ca si cum o dacie se lua la intrecere cu un bmw, sa fim seriosi, sunt multi piloti care au fost mai buni ca schumacher pe timpul lui dar nu aveau material de concurs, schumcher si-a lovit pana si mecanicii la stand/uri, asa ca sa nu ne mai c...m in ploaie ca am vazut cu toii ce a facut schumi anul asta si cel trecut, D-zeu a facut sa ii arate valoarea.

  • ayrton4ever, sâmbătă, 10.11.2012 16:12

    frate x_zone, complet de acord cu tine :)

  • adycd11, sâmbătă, 10.11.2012 17:48

    Schumi are o cursa la Monaco cand a pornit de la pit-uri si a ajuns pe podium.Ca sa nu mai spun ca in '94,a castigat primele doua curse iar Senna nu a obtinut niciun punct.Din pacate,in cea de a treia cursa a sezonului a avut loc acea tragedie in urma careia a murit Senna.Dar sunt de acord cu X_Zone:nu a fost Schumacher cel mai bun pilot dar a avut cel mai bun material de lucru. P.S. Ma intreb cum am ajuns de la Kimi Raikkonen la SChumacher.

  • sss, sâmbătă, 10.11.2012 18:36

    x_zone vorbesti doar prostii.schumi ramane cel mai talentat si cel mai bun pilot.nu degeaba a luat 7 campionate.iar anul asta la monaco care este cel mai tehnic circuit si-a demonstrat talentul.ia batut pe cei mai tari Hamilton,Alonso Vettel,Kimi....iar ultimii 3 ani cu ce masina sa castige campionate?daca era asa slab si masina prea buna castiga rosberg macar un titlu.si sa nu uitam ca are 43 ani..u la 43 ani o sa ai burta,chelie si o sa spargi seminte in fata televizorului.

  • fangio, sâmbătă, 10.11.2012 19:35

    Pai ajungi "usor" de la Kimi la Schumacher; ca de la pilot la politruc.

  • pablo256r, sâmbătă, 10.11.2012 23:52

    Janeeee (GrosJan sau cel care posteaza sub nickul asta). Zici ca in 2005 Fisico a castigat in fata lui Alonso in Australia, Ungaria, Japonia. Serios ? pai ia vezi aici: http://www.formula1.com/results/season/2005/ sau aici poate ti-e mai clar: http://www.formula1.com/results/driver/2005/17.html Care cursa din Austria in 2005 ???? Cine e pe linga subiect ? Care este diferenta intre noi doi ? Eu niciodata nu am spus despre un pilot ca este cel mai bun (intotdeauna am sustinut "pachetul" pilot + monopost) in schimb tu ai ceva cu Alonso. Cand auzi/vezi ceva legat de el imediat ti se intuneca imaginea. Eh, anul asta o sa ramai in intuneric. Aprinde-ti lumanarea ! Fernando+Ferrari o sa castige primul loc la piloti. :))

  • GrosJan, duminică, 11.11.2012 09:24

    pablito esti fara speranta ... In primul rand unde am pomenit eu de Austria ?!!! In al doilea rand, urmeaza-ti linkul si te lamuresti si tu ca e asa cum am spus: fisico l-a batut pe alonso in Australia, Ungaria si Japonia in 2005. Ce nu iti este clar? Sau ... mai bine lasa, problema ta.

  • mierla, duminică, 11.11.2012 09:27

    ce ii tot dati cu Senna? Senna nu a avut probleme in F1 pana la venirea lui Schumacher care il batea cu un Benneton, o masina mai jos cotata decat Willliams-ul lui Senna. Poti sa zici ca Hill si Villeneuve nu erau cine stie ce, dar l-a batut si pe Senna. Si Senna a recunoscut ca a vazut ceva.. in stilul lui Schumacher si ca aincercat sa-si insuseasca acel ceva. Deci a mai si invatat de la Schumi.

  • mierla, duminică, 11.11.2012 09:32

    @airtoaneforever nu te mai intreba ... urmareste firul discutiei si vei vedea ca unu @simpaticus se intreba ce ar fi fost daca s-ar fi intalnit Kimi cu Schumi la Ferrari. Doh!

  • mierla, duminică, 11.11.2012 09:33

    scuze, era pentru @adycd postul

  • pablo256r, duminică, 11.11.2012 11:34

    Mea culpa Jane. Am confundat Austria cu ... Australia. Tot cu Aust... incepe. Scuzele mele. Multe comparatii se pot face intre piloti dar sa-l compari pe Fisico cu Alonso nu cred ca are rost. In fine, irelevant. Pentru tine oricum Alonso este cel mai slab pilot posibil. Pentru mine e printre cei mai buni alaturi de inca cativa. PS: dar cum s-a ajuns iarasi la Alonso ? Aici era un articol despre Kimi !

  • GrosJan, duminică, 11.11.2012 12:37

    pai ti se pare ca nu ar avea rost dupa ce Briatore si Alonso i-au bagat bete in roate ca sa aibe un singur pretendent la titlu in echipa. Fisico a castigat prima cursa nu Alonso. Asta spune multe ...; cum am spus, dupa prima cursa Briatore a inteles ca au masina pentru titlu. Numai ca nu vroia sa il obtina cu Fisico, iar ca sa inlesneasca lucrurile (cum e acum la ferrari) trebuia pus totul pe un singur pilot, sa nu ajunga in situatia de a-si lua puncte reciproc. Deci dupa ce ai omorat lupta corecta sa spui ca nu mai are rost comparatia e ... corect. Bravo, desi nu asta ai intentionat. Rost ar avea atunci cand lupta e corecta.

  • adycd11, duminică, 11.11.2012 12:56

    @mierla - Mi se pare mie sau ai scris acelasi lucru pe care am vrut si eu sa il spun,si anume ca Schumacher il cam batea pe Senna in ultima vreme?Probabil pe tine te deranjeaza ca am spus ca Schumacher nu a fost cel mai bun pilot,dar raman la parerea ca doar pentru ca a fost mai bun ca Senna la inceputul sezonului din '94 nu inseamna neaparat ca a fost cel mai bun.Se poate sa fiu mai subiectiv atunci cand spun ca Schumi n-a fost cel mai bun pilot la vremea lui pentru ca mie imi placea mai mult Hakkinen,iar apoi in perioada Ferrari pur si simplu a avut cel mai bun monopost intre 2000 si 2004.

  • pablo256r, duminică, 11.11.2012 17:02

    Nu pot sa pricep cum pot unii sa vada tot felul de conspiratii in jurul lui Alonso. Pai hai sa vedem datele anului 2005. Rezultate Fernando Alonso in campionatul din 2005: http://www.formula1.com/results/driver/2005/30.html Rezultate Giancarlo Fisichella in campionatul din 2005: http://www.formula1.com/results/driver/2005/17.html Fisichella are o singura victorie si inca doua clasari pe podium. Are sase (!) abandonuri (Malaesia - accident in turul 36 cu Webber, Bahrain - defectiune la motor in turul 4, San Marino - accident in turul 5, Canada - defectiune hidraulica in turul 32, SUA - s-au retras din competitie in afara a trei echipe, Belgia - accident in turul 10). Alonso a avut 7 locuri 1 si 8 clasari pe podium. Nu a terminat cursa in doua randuri (Canada - defectiune la suspensie in turul 38 si SUA - s-a retras toata echipa din concurs). Fisico a avut un singur pole in 2005 iar Fernando 6. Uite si clasamentul general la piloti in 2005: http://www.formula1.com/results/driver/2005/ si pe echipe in 2005: http://www.formula1.com/results/team/2005/ Din rezultatele anului 2005 nu vad unde l-ar fi putut dezavantaja Briatore pe Fisico si cum anume i-a pus bete in roate.

  • GrosJan, duminică, 11.11.2012 20:58

    pai tocmai ce ziceam ca faci comparatia dupa!! ce jocul nu a fost curat ... dap, cam multe abandonuri tehnice la fisico ... E normal sa nu se vada, nu scrie nicaieri in clasament. Dar daca un Piquet ar da drumul la gura ar incepe sa se vada. E ciudat cum Fisico castiga prima cursa cand nu se cunoaste potentialul monopostului si nu Alonso iar apoi doar Alonso e in joc ... Adauga la asta si faptul ca Alonso este!! adeptul sabotajului contra coechipier Pe mine nu m-a lamurit alonso ca poate si fara sabotaj, a generat mereu suspiciuni. In Canada 2005 zbiera la Briatore ca nu-l lasa Fisichella sa depaseasca, pe un ton de "cum ne-a fost vorba". Acum aceeasi abordare la Ferrari. Cand a revenit la Renault, Piquet in loc sa-si vada de cursa si cariera trebuia sa produca un accident pentru Alonso. Pe scurt e pilotul care e cotat prea mult fata de ceea ce a dovedit. Nu-mi spune ca are titluri. Si Barichello ar fi avut 2, 3 daca era in echipa cu un Fisico sabotat si nu cu Schumacher. Deci cam asta e ideea. Alonso nu a convins ca poate fara mijmasuri, deci in opinia mea nu are cum sa fie super uber pilot. E e pe acolo, in gramada. Probabil tu inca mai esti fanul lui pentru ca esti de parere ca un premiu, oriocare ar fi, luat "pe cai ocolite" e la fel cu unul cinstit, meritat si ca certifica in aceeasi masura valoarea. Eu cred ca nu.

  • pablo256r, duminică, 11.11.2012 22:32

    Pai sint doua abandonuri datorate problemelor tehnice ale lui Fisico iar la Alonso unul. Fisico a abandonat in 2005 in trei curse din cauza accidentelor. Eu nu cred ca vre-o echipa de orice fel, nu numai din formula 1, ar fi in stare sa isi dezavantajeze unul dintre cei doi piloti doar ca sa castige celalalt. Daca ar fi doar o cursa in cadrul echipei ar mai putea avea sanse de reusita. Dar mai sint in joc si alti 22 de piloti care concureaza pentru primul loc.

  • fani, luni, 12.11.2012 09:36

    intimplator am intrat la stirea asta si cind colo ia ce vezi, discutii ca la parlament, mai nu va luati de git. Bine ca n-a ajuns internetul la asa perfomanta de contact tactil. Contraversa va exista todeauna, nu se va sti niciodata care e mai bun. Totusi ramine ca vorba ceea, totul se numara la urma care si cit are. Fiecare etapa, perioada a F1 a fost diferita daca pina la o vreme se baza totul pe pilot acum sa stiti totul e tehnologie si inginerie. Era cindva cind toti il vroiau pe Schumacher dar acum vremurile sau schimbat, il vor pe... nu, nu e pilot e Newey. Voi ce credeti despre asta. Si din 2014 putem vedea alta maiestrie si poate alt inginer. Sa va spun sincer inca plus la toate astea inka cite se mai intimpla in spatele echipelor fara ca noi sa stim, asta in privinta egalitatii pilotilor. Dar oricum avem pareri impartite si asa putem vorbi in continuare de multe altele si nu la subiectul dat. Referitor la stirea asta eu pot sa spun ca-mi place Raikko. insa chiar pasul asta cu maioul nu cred ca e OK. El ramine erou iar ekipa de prosti.

  • cucu, luni, 12.11.2012 10:55

    Newey intotdeauna a fost dorit de echipe. Nu a facut doar RBR, a mai facut si un McLaren pentru Mika si un Williams. Toate au dominat categoric cu diferenta ca mai demult era un Schumacher care mai se mai impunea in fata masinilor lui Newey. Acum e un Vettel dar nu concureaza impotriva ci pentru masinile lui Newey.

  • sebi4fc, luni, 12.11.2012 16:09

    In 2005 la SUZUKA ( Japonia) Kimi pleaca de pe locul 17 si castiga cursa depasindu-l pe Fisichela in ultimul tur. Kimi era la McLaran Asta aviz la unele comentari de mai sus.