Alonso, după locul şapte în calificări: "Am extras maximum din monopostul Ferrari"
Fernando Alonso susţine că nu ar fi putut obţine un rezultat mai bun de locul şapte în calificările din Abu Dhabi nici dacă ar fi parcurs 100 de tururi, întrucât a pilotat la capacitate maximă.
Ferrari spera să-i ofere lui Fernando Alonso un monopost competitiv în Abu Dhabi cu care să fie capabil să lupte pentru prima linie a grilei de start cu Sebastian Vettel, pentru a micşora diferenţa de 13 puncte din clasamentul general.
După numeroase update-uri introduse pe monopost, printre care se numără noi configuraţii pentru aripile faţă şi spate, şi după ce
inginerii au muncit două nopţi consecutive, Alonso a obţinut doar locul şapte în calificări. Spaniolul afirmă însă că acesta este potenţialul maxim al monopostului F2012 pe circuitul Yas Marina."Nu cred că am fost competitivi astăzi, dar personal sunt mulţumit de performanţa din calificări. Am extras totul de la monopost. Am făcut 1:41.5 în Q2, 1:41.5 în Q2 şi 1:41.5 în al doilea tur din Q3. Cred că aş fi putut parcurge turul de 100 de ori şi aş fi făcut 1:41.5 de fiecare dată pentru că asta a fost maximum astăzi. Din păcate, şase piloţi au fost mai rapizi decât noi", a declarat el.
Vettel va pleca de pe locul trei al grilei de start, astfel că misiunea lui Alonso de a reduce decalajul dintre cei doi s-a complicat semnificativ, însă spaniolul este încurajat de ritmul bun de cursa demonstrat de Ferrari în ultimele Mari Premii.
"În mod normal forma noastră se îmbunătăţeşte duminică şi sper să fie cazul şi mâine", a adăugat el.
UPDATE: Vettel a fost exclus din calificări şi va pleca de pe ultima poziţie a grilei de start!
-
pablo256r, sâmbătă, 03.11.2012 18:57
Ca sa nu mai fie certuri la noapte cu a fost in Corea,: Pat Fry, Ferrari chassis director “All I can do is repeat what our boss has said: we are disappointed that we did not give our drivers a sufficiently competitive car. We had brought various updates here, some only fitted to Fernando’s car, because we do not yet have enough of them for both. Unfortunately, the whole package did not work the way we had expected before coming here, at least relative to the progress that the other teams have made. Both Felipe and Fernando did the maximum they could: unfortunately they had already reached the limit in Q2, which explains why it’s not by chance that Fernando did practically the same time three times in a row, while the others raised the bar in Q3. It’s clear that the McLarens, especially Hamilton, seem out of reach this weekend, but all the same, we were hoping to start from higher up the grid. Now we must prepare as well as possible for the race. We know we can count on a good pace and on a top speed which will allow us to overtake. We will try and make up as many places as possible and to make the most of a slightly different grid order to the one we have seen in recent races.” sursa http://www.formula1.com/news/headlines/2012/11/14013.html
-
GrosJan, sâmbătă, 03.11.2012 19:09
Ei na... Si Massa cat a scos? Tot - 0.2 sec? Nimeni nici macar nu se apropie de potentialul maxim al masinii. Ca sa se intample asta, trebuie setarea perfecta (niciodata nu e perfecta) plus stilul perfect plus abordarea perfecta a fiecarui viraj. Cam multe chestiuni perfecte de pus cap la cap, nu? Nu zice nimeni ca Alonso e un pilot rau, dar sa spui ca scoate maximum e exagerat si nereal; cu sau fara binecuvantarea ideii de catre fanii lui.
-
Laurentiu, sâmbătă, 03.11.2012 19:22
se pare ca am ghicit in mare capacitatea noilor update-uri,ma gandeam la o clasare in linia a 2-a pt Alonso,insa nu a reusit decat decat locul 7,cu o masina exploatata la maxim.Cursa ne va oferi ceva spectacol,Vettel o sa lupte la victorie iar Alonso daca obtine un podium va fi o performanta pentru o masina cu numeroase update-uri.E sigur,doar un abandon a lui Vettel il ajuta pe Alonso iar cum F1 este o loterie o surpriza poate sa apara oricand.
-
GrosJan, sâmbătă, 03.11.2012 20:03
Acelasi lucru pot spune si despre Vettel: masina lui poate chiar mai mult decat obtine Vettel dar si el e la randu-i un prost ajutat de monopostul nr-ul 1 de pe circuit si echipa care-i presteaza servicii de calitate net superioare celor de la Ferrari care vorbeste da' face pe naiba-n praznic.
-
pablo256r, duminică, 04.11.2012 00:56
GrosJan Zici ca RBR au facut si azi "servicii de calitate" la masina lui Vettel ? Iar ai vazut altceva in loc de calificarile din F1. Cat priveste cat de bun pilot e Alonso ... e clar ca e net inferior tie. Chiar: tu nu esti cumva Schumi incognito ? O fi stiind Schumi limba romana ? Omule: cand un pilot scoate de trei ori pe un circuit timpi care se deosebesc intre ei doar la zecimi de secunda e clar ca fara sa modifice ceva la setare sau la modul de abordare a unei/unor curbe nu are cum sa mai imbunatateasca. Dar asta deja un zeu al soselelor ca si tine trebuia sa stie. Sau ... nu ? Au schimbat ceva calutii de la Maranello la masina dar .... tot nu merge: Ferrari F2012 - revised front wing 03 November 2012 http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1021.html Ferrari F2012 - new turning vanes 03 November 2012 http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1022.html PS: si cei de la RBR au adus o inovatie cam cu acelasi succes ca si cei de la Ferrari Red Bull RB8 - brake discs and calipers 03 November 2012 http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1023.html
-
pablo256r, duminică, 04.11.2012 00:59
Ia uite ca sint unii care trimit updaturile inapoi la ingineri cu urarile de rigoare :) Williams FW34 - revised front wing 03 November 2012 On Friday in Abu Dhabi Williams once again tested their new front wing, with three small flaps in its upper section. Drivers Pastor Maldonado and Bruno Senna, however, opted to use the previous solution for qualifying and the race. http://www.formula1.com/news/technical/2012/881/1024.html Inginerii de la Williams pot sa iasa la o bere cu cei de la Ferrari :))
-
GrosJan, duminică, 04.11.2012 09:11
Aici e vina lu' Vettel ca in loc de un tur de calificare, cat a decis echipa, a parcurs 2 consumand astfel mai multa benzina. ;)
-
GrosJan, duminică, 04.11.2012 10:34
Am spus NIMENI nu merge perfect. De aici deduci ca da, sunt de parere ca nici Vettel. Dar nu sunt de acord ca sigur RBR e mai buna ca Ferrari. Poate ca da, poate ca ba. Si inginerii Ferrari au inceput sa aibe dubii in legatura cu asta. Adica postulatul ca Alonso e el magnifico se clatina in ultimul timp in mintea fanilor. Reputatia lui Alonso este doar in ochii celor care ... au inchis ochii cand Kimi si Schumacher aveau abandonuri tehnice repetate. Poate ca se va intampla din nou asta cu Vettel si va reinvia marea impresie numita Alonso. Deocamdata e in cadere. In cadere in mintea fanilor, ca altii nu l-au vazut niciodata prea sus.
-
pablo256r, duminică, 04.11.2012 11:24
Tu ai o fixatie pentru Alonso Ia uite rezultate dupa calificarile de anul trecut 2011 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX 11 - 13 Nov 2011 5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:41.380 1:39.058 1:39.058 16 6 6 Felipe Massa Ferrari 1:41.592 1:39.623 1:39.695 20 Cum poti scoate timpi identici in Q2 si Q3 daca masina nu ai dus-o la limita ? In fine, irelevant, pentru tine Alonso e cel mai slab pilot. Vettel la fel. Nu inteleg de ce nu esti tu in locul lor. De pe margine e foarte usor sa critici. Ia sa te urci intr-un monopost si sa le dai la fund la increzutii astia din F1 care habar nu au cum se seteaza si conduce o masina.
-
GrosJan, duminică, 04.11.2012 12:45
esti penibil si tragi concluzii anapoda. Nici macar nu trebuie sa ai habar de F1 ca sa intelegi ca e omeneste imposibil sa mergi la limita. Am spus mai sus de ce. Si am spus la modul general asta. Se aplica in cazul oricui. Ca ti se pare ca ma ieu de Alonsio este pentru ca el este cel care spune ca a scos maximum. Eu taxez prostia si minciuna. Si atunci este absolut normal sa se simta lezati tocmai prostii si mincinosii si sa li se para ca am ceva cu ei. Timpii aia sunt irelevanti mai ales ca la ferrari e o politica cu un prim pilot. Gasesti niste explicatii fantasmagorice pentru scopurile tale in loc sa deschizi ochii si sa vezi mai intai daca din punct de vedere conceptual este posibil. Am mai vazut aici chestiuni precum "depasirea limitei" cand conceptual, limita semnifica un prag de nedepasit. Ca simplu, daca ar fi depasit inseamna ca limita nu este de fapt acolo... Nu trebuie sa ma urc in monopost ca sa observ abateri grave de la logica asa cum nu trebuie sa fii savant ca sa contrazici un profesor de matematica, ca 2*2=4 si nu 6. Pe Alonsio il bat de-i merg fulgii pe simulator asa cum se intampla cu majoritatea pilotilor reali care o cam iau pe coaja pe sim. Reciproca e valabila. E vorba de specificitate. Eu nu am spus ca as face o treaba mai buna decat Alonso, eu am contestat simplu faptul ca nu e nici pe departe un pilot ideal ci real ca si ceilalti. Nu am dreptate?
-
GrosJan, duminică, 04.11.2012 12:51
nu am spus ca eu pilotez si setaz mai bine decat o fac cei de la Ferrari. Departe de mine gandul de asta. Am spus ca TU habar nu ai, ceea ce este cu totul altceva. Ai avut cu asta o incercare esuata de a rastalmaci pentru a intoarce situatia impotriva mea. Adica eu spun ca tu esti habarnist, ca scoti numai gogosrite si pareri arhaice si tu concluzionezi ca ma dau eu mai pilot decat Alonso.
-
pablo256r, duminică, 04.11.2012 13:52
GrosJan daca nu stii ce scrii pe site aici mai bine reciteste-ti posturile Nu eu am scris: "Acelasi lucru pot spune si despre Vettel: masina lui poate chiar mai mult decat obtine Vettel dar si el e la randu-i un prost ajutat de monopostul nr-ul 1 de pe circuit si echipa care-i presteaza servicii de calitate net superioare celor de la Ferrari" Despre Alonso nu mai e cazul sa te citez nu-i asa ? Un terminat, un habarnist , etc Repet: vreau sa te vad intr-o masinuta de F1 peste 2-3 ani si sa le dovedesti la toti amaratii ce tare esti. Se poate ?
-
GrosJan, luni, 05.11.2012 19:11
acolo ai postat tu (cel mai probabil) sub acest nick. Incercare esuata.
Citeste si
-
FORMULA 1 | sâmbătă, 23 noiembrieF1: General Motors, aproape de acceptul pentru un loc pe grilă din 2026Producătorul american de automobile General Motors este pe cale să își asigure intrarea în Formula 1 ca proprietar de echipă începând din anul 2026. Citeste tot
-
FORMULA 1 | marţi, 19 decembrie(P) Predicția lui Lewis Hamilton pentru Formula 1 2024: britanicul nu este deloc optimistBritanicul Lewis Hamilton nu este tocmai optimist înaintea noului sezon din Formula 1. El este convins că circuitul va fi dominat în continuare de Red Bull, după ce Max Verstappen și-a apărat fără emoții titlul în stagiunea precedentă. Citeste tot
-
FORMULA 1 | duminică, 2 aprilieFormula 1 Australia: Max Verstappen câștigă după o cursă fragmentată. Hamilton pe 2, iar Alonso pe 3Max Verstappen și-a trecut în palmares prima victorie în Marele Premiu al Australiei, după o cursă fragmentată, în care steagul roșu s-a fluturat des, din cauza accidentelor. Citeste tot
-
FORMULA 1 | vineri, 11 martieMercedes-AMG GT Black Series este noul Safety Car în Formula 1Noul Mercedes-AMG GT Black Series va fi noul Safety Car în Campionatul Mondial de Formula 1. Modelul îl înlocuiește pe vechiul AMG GT R și, la fel ca în 2021, va alterna rolul său cu Aston Martin Vantage. Citeste tot
-
FORMULA 1 | sâmbătă, 26 februarieFormula 1: Marele Premiu de la Soci, anulat temporar de către FIAOficialii de la FIA au decis, la sfârșitul săptămânii, anularea Marelui Premiu de la Soci, din Rusia, în urma declanșării războiului din Ucraina. Decizia nu pare, însă, definitivă. Citeste tot
Daca asta este maxim ce se poate cu un Ferrari pe Yas Marina atunci Vettel poate sa puna sampania la rece. Insuficient pentru pretentiile celor de la Maranello.