Alonso a fost tentat să intre încă o dată la boxe în finalul cursei

Publicat luni, 28.07.2014 14:02 de Daniel Popescu

Fernando Alonso a dezvăluit că s-a gândit să intre la boxe cu 10 tururi înainte de final de teamă că pneurile nu îi vor permite să termine cursa de la Hungaroring.

Numeroasele intrări ale Safety Car-ului pe circuit l-au propulsat pe Fernando Alonso pe prima poziţie în Marele Premiu al Ungariei, însă spaniolul nu a reuşit să reziste atacului final al lui Daniel Ricciardo şi a terminat cursa pe locul doi.

Pilotul Scuderiei Ferrari a dezvăluit la final că s-a gândit să efectueze o intrare suplimentară la boxe cu 10 tururi înainte de final, ceea ce ar fi însemnat să termine pe patru.

"Cu 10 tururi înainte de final discutam dacă să oprim şi să terminăm pe patru sau dacă riscăm şi terminăm pe patru sau cinci. În cele din urmă am luat decizia potrivită, am rămas pe circuit, ne-am apărat poziţia cât de bine am putut şi am obţinut acest loc doi care se simte ca o victorie", a declarat el.

Coechipierul său Kimi Raikkonen a obţinut locul şase, cel mai bun rezultat din acest sezon. Finlandezul nu este însă entuziasmat de performanţă, însă este încrezător că va reveni în lupta pentru victorii în sezonul următor.

"Lucrurile nu se vor schimba prea mult în următoarele săptămâni, dar anul viitor lucrurile vor fi mai bune. Sunt mulţumit de cum a decurs ziua, dar în ansamblu sunt foarte dezamăgit de cum au decurs lucrurile. Trebuie să ne asigurăm că nu comitem aceleaşi greşeli. Am încredere în Ferrari şi ştiu că muncesc din greu, iar din acest motiv sunt încrezător pentru anul viitor. Atunci ar trebui să fim capabili să luptăm din nou pentru victorii", a declarat fostul campion mondial. 

  • ovidiu15081982, luni, 28.07.2014 14:17

    Nu sunt fac Ferrari dar ar tb sa-i faca statuie lui Alonso pentru ce a facut cu martoaga asta de masina ca si in anii precedenti de altfel ! Poate la anul nimeresc si ei masina...poate..

  • Sumi7, luni, 28.07.2014 14:18

    A riscat si a castigat insa a doua oara nu as paria pe asta. Cat despre constructia unui monopost nou ne-ar trebuie inca un trio de geniu: Ross Brawn , Jean Todt si un pilot genial ca Michael Schumacher.

  • Soxy, luni, 28.07.2014 14:32

    daca la ultima oprire is punea medium poate avea sansa sa castige dar atunci inca nu stia ca va ajunge iar pe 1 ... oricum, ultimele 10 ture au fost foarte tari, am stat k pe ace ... pacat k nu a rezistat mai mult acel set de soft ... daca cursa avea 67 de ture ... era o victorie memorabilia asta e ... oricum un mare BRAVO pentru Alonso si acest loc 2

  • hasu, luni, 28.07.2014 15:03

    Eu zic sa va reveniti si nu mai vorbiti de Ferrari ca are o masina proasta.Mie m-i se pare ca in ultimele curse au o masina f. buna ,a doua dupa Mercedes.Au pierdut la mustata, si mai ales din cauza strategiei adoptate de echipa.Pilotii sint extraordinari ,chiar daca Kimmi nu-si gaseste ritmul cu acest monopost derapind tot timpul.Nu am mai vazut asemenea greseli de strategie nici la echipele mai slabe.Dar sint convins ca isi vor reveni .

  • pif666, luni, 28.07.2014 15:16

    exact cum a zis si ovidiu. alonso are o martoaga la dispozitie din care obtine un rezultat de cal de competitie. pacat de un asemenea pilot. ramanem-fani ferrari cu speranta ca la anul poate alonso impreuna cu hamilton sau ricciardo in echipa(de kimi m-am comvins definitiv)- ca o sa duca echipa acolo unde o vrem toti. nu neaparat pe primul loc,dar sa fie acolo la bataie,sa castige premii . poate isi da seama si luca de m. ca a sosit tipul sa se dea la o parte sa lase echipa pe mana unui profesionist- chiar daca nu face parte din cosa nostra- sau sa io lase lui briattore ca e de-al lor. acum incearca cu mattiachi-alt domenicali care ne-am saturat . in fine .... speranta moare ultima ,dar fara conducator pur sange acolo in frunte nu se poate. sa-i ridice statuie lu alonso pentru ce face....ca daca nu erea asta ai trageau fani in teapa pe luca si restul.

  • cam n-au masina, luni, 28.07.2014 15:54

    Masina in afara de faptul ca e fiabila nu e deloc performanta. Adica nu crapa si termina cursele. In rest...e abia a 4-a, exact cum e la general. Ca uneori pare racheta, e doar vina ploii si a lui Alonso.

  • cam n-au, luni, 28.07.2014 15:55

    ...a 3-a pardon

  • pablo, luni, 28.07.2014 16:03

    Daca intra la boxe ianintea lui Richi poate avea o sansa la locul 1. Sau in acelasi tur cu Rosberg avea sanse la locul 2-3. Dar prima pozitie o pierdea in ambele cazuri. A riscat si de data asta i-a iesit. Nu ca si in Canada acum vreo 3 ani. Soxy Nu ar fi castigat nimic cu medium. Pneurile erau mai lente si nu ar fi tinut cu nimic mai mult. Uita-te la ce a obtinut Lewis sau cei doi piloti Williams. Au ales strategia corecta. Poate daca ramanea pe primul stint cu cateva ture in plus ... acum e tarziu. hasu Ferrar a doua masina dupa Merc? Ma faci sa rad! Pai atunci de ce nu sint in calificari pe podium sau macar in cursa decit accidental? Au mai recuperat ceva in ultimele doua curse dar mai e mult pana sa devina a doua forta. Au crescut destul de mult RBR si Williams.

  • b, luni, 28.07.2014 16:26

    e buna masina frateee, nu e doar o martoaga. Cand e martoaga SE VEDE intrucat e depasit FOARTE usor de Mercedes sau RBR. Nu va mai imbatati cu apa chioara!!! In F1 masina conteaza, daca masina e martoaga iei un loc de martoaga chiar daca strategia si restul au mers perfect

  • WickedSick, luni, 28.07.2014 16:53

    E putin absurd ce a declarat aici, daca esti sigur ca ai locul 4 asigurat in cazul in care schimbi pneurile, iar in cazul in care nu le schimbi tot pe locul 4 crezi ca termini insa risti sa abandonezi, pai atunci faci schimbul de pneuri. Intre a termina pe 4 cu un oarecare risc si a termina pe 4 fara nici un risc, pai te duci la sigur. Eu cred ca el se gandea de dinainte ca putea scoate un rezultat mult mai bun decat locul 4 si de aia a riscat. Altfel e ilogic, cel putin pentru mine. Nu vad de ce ti-ai asuma un risc degeaba. Oricum decizia a fost clar una foarte inspirata.

  • ferr1, luni, 28.07.2014 17:11

    Ungaria, ca si Monaco, e un circuit lent si tehnic, unde diferenta se face pe potentialul de a pilota. Daca Raikkonen nu gresea in calificari, probabil ieri Ferrari ajungea pe locurile 2 si 3. Oricum din 2010 Ferrari inseamna Fernando Alonso. Bravo Alonso! Sa speram ca la Monza va fi un nou podium...

  • ., luni, 28.07.2014 18:09

    Hungaroring tehnic? Vrajeala, e simplu de pilotat acolo. La Monaco dificultatea vine doar din glisierele alea aflate prea aproape, iar Hungaroring nu are asa ceva. Circuit tehnic e Suzuka. Foarte dificil e Bathurst. Dar ce le mai place alonsistilor sa se pacaleasca singuri. Unde misca si martoaga lor ceva mai mult gata e doar pilotaj la mijloc si inca unul superuman. Nu conteaza unde misca martoaga lor un loc mai in fata ca de obicei - ala e circuit al dreacu de tehnic - facepalm

  • flo, luni, 28.07.2014 23:52

    esti un mare hater si nici macar nu te semnezi ,sa iti fie rusine

  • ., marţi, 29.07.2014 14:32

    pe ce loc a venit Alonso acum un an sau doi la Hungaroring? Daca e circuit asa de "tehnic" unde mana pilotului conteaza mai mult.... De ce nu ati zis si atunci, iete, pe acest circuit tehnic, Alonso a venit doar pe 5 ... pe acest circuit tehnic unde avantajele masinii sunt mult diminuate si conteaza mai mult mana pilotului, al nostru Alonso a venit doar pe 5 ... depasit fiind de altii cu masini mai proaste ... facepalm