Volvo V40 - primele imagini ale compactei suedeze
Volvo V40 este propunerea suedeză pentru segmentul în care activează BMW Seria 1 şi Audi A3. Modelul scandinav se lansează la Geneva şi propune un design inspirat de fratele S60.
După mai multe imagini neclare, care încercau să intuiască designul noului Volvo V40, avem în sfârşit primele fotografii ale compactului suedez. Destinat a se bate cu hatchback-uri premium ca BMW Seria 1 şi Audi A3, Volvo V40 va debuta ofcial în cadrul Salonului Auto de la Geneva, la începutul lunii martie.
Primele imagini, publicate de o revistă auto poloneză, dezvăluie un model cu cinci uşi, inspirat serios din liniile fratelui mai mare, S60. Aspectul frontal aduce mult cu ceea ce vedem în prezent pe sedanul de segment mediu, în timp ce profilul aminteşte de crossoverul XC60 şi de SUV-ul XC90. Linia plafonului plonjează spre posteriorul ascuţit tocmai pentru a da un aer dinamic ca şi în cazul fraţilor 4x4.
Aşteptat să măsoare 4500 de mm lungime, cu doar 20 de mm mai scurt decât V50, derivatul break al lui C30, noul V40 îşi propune să ofere pasagerilor săi mai mult spaţiu interior decât actualul compact al suedezilor, precum şi un portbagaj mai generos.
Rămâne de văzut dacă Volvo va exploata la maxim noul model şi dacă vom vedea pe viitor un derivat cu trei uşi, menit să înlocuiască actualul C30, sau un sedan, succesor al vechiului S40.
-
lica, miercuri, 22.02.2012 18:58
miroase a chinezi
-
razvanis, miercuri, 22.02.2012 19:00Senzational
Arata excelent , daca dedesubt va fi noul Focus, cu toate calitatile tehnice dar fara designul discutabil, are sanse sa isi faca loc in piata.
-
!!!!, miercuri, 22.02.2012 19:11
Arata superb mult mai bine ca batraneasca a3 de seria 1 nu mai zic ca e un compromis. incep fanii wc sa faca spume,cred ca o sa regret toata viata ca am cumparat o jetta.
-
AndreiRN, miercuri, 22.02.2012 19:44Frumos
Frumoasa masina. Chinezii incep sa devina din ce in ce mai rafinati. Au facut o investitie deosebita cand au cumparat Volvo. Stiati ca in China un muncitor face 25 de centi pe ora?
-
Andi, miercuri, 22.02.2012 20:08
Bati campii cu 25 de centi pe ora, nu este chiar asa gri situatia. De ex., salariul minim in Beijing trece de 2 dolari/ora, cam cat este la noi minimul la nivel national.
-
antonny, miercuri, 22.02.2012 21:16*****
Bravo Volvo !!!! Bravo China !!!!........
-
victor_18, miercuri, 22.02.2012 21:21volvo si ceilalti
da ce treba au chinezii cu tehnica poate nu stiati ca nu se pot implica prea mult in asta, ei sunt doar investitori si se pare ca au investit bine oricum frumos V 40
-
Devorattor, miercuri, 22.02.2012 21:29Volvo - masini din ce in ce mai aratoase
Putini constructori din lume reusesc sa creeze cu un design atat de simplu si fluid o masina atat de expresiva si de frumoasa. Felicitari echipei Volvo si la mai mare!
-
Cosmin19, miercuri, 22.02.2012 21:50Impecabila
Asa o pot caracteriza in momentul de fata. Nu am nimic ce sa-i reprosez dpdv al design-ului. E mult peste asteptarile mele. Poate doar viitorul model Clasa A de la mercedes sa fie la fel de frumos, caci audi a3 si bmw seria 1 sunt sub v40 la design. Nu am dubii ca viitorul xc40 va arata cel putin la fel de bine. Ramane de vazut ce vor face cu s40, daca vor crea o masina la fel de frumoasa precum v40. Stia Stefan Jacoby ce zice cand a afirmat " I`m extremely positive for this car".
-
Mario0406, joi, 23.02.2012 00:57
Au ridicat stacheta in clasa compacta. Au dus design-ul de pe C30, care oricum era unic, la un nou nivel. In doua cuvinte: sculptura fluida.
-
Anonim, joi, 23.02.2012 08:41
Spatele masinii este oribil, specific asiatic.
-
Andrei, joi, 23.02.2012 10:01@Anonim
bai du-te! sigur la golf4 al tau e mai european!
-
dan, joi, 23.02.2012 16:26Superb!
Superb design, nu vad urme de China pe ea, sunt sigur ca tehnica e 100% Ford si siguranta e 100% Volvo. Daca ar renunta la orice piesa facuta de Denso, ar fi ideal.
-
AndreiRN, vineri, 24.02.2012 00:23Calitate
http://www.made-in-china.com/Volvo-Components-ns/Volvo-Components-1.html Uite de unde provin piesele pt Volvo.
-
@andreirn, vineri, 24.02.2012 09:34
da pt ca china are forta de munca ieftina resursele ieftine gan gaz curent etcc, taxe mici de export! sa nu mai vb ca ei fac orice nu le e rusine k noi romanii sa facem scobitori sau mai stiu eu ce...nu geaba sunt nr 1 mondial economic..gandeste putin inainte sa vb amice ca esti jalnic si nu esti la prima prostie care o scoti. ramai la cazanu tau german din 90 si lasa-ne pe noi!!
-
clau gol, vineri, 24.02.2012 16:57SUPER MASINUTA!
CAND AM VAZUT-O IN POZE CAMUFLATA M-AM CAM SPERIAT, INSA E FRUMOASA FRATEE! O COMBINATIE INTRE XC60,C30 SI S60, NICI URMA DE ASIA..E EUROPEANCA DE LA POLUL NORD! SI PRETUL SE VA INVARTI IN JUR DE 20 DE MII IN FUNCTIE DE MOTORIZARI, OPTIONALE,ETC..C30 E FOARTE REUSITA, PACAT CA AM TRECUT DE VARSTA MASINII CU 3 USI, DAR ASTA E SUPER OK! BAFTA VOLVO!
-
AndreiRN, vineri, 24.02.2012 18:11Adevar
Adevarul doare si frustrarea devine transparenta. Cat despre cazanele mele ......... unele sunt din ani '80 chiar si curand or sa apara si din ani '60.
-
Dony, duminică, 26.02.2012 13:45wou!
o masina de vis, cu mult peste A3 sau seria1
-
victor_18, duminică, 26.02.2012 18:28of ce de masini
poate nu stiati ca si atunci cand era sub ford, VOLVO tot avea drept de decizie asupra tehnicii ( pt. ca ford detinea cu putin peste 50 % din actiunile volvo) si un VOLVO cred ca e cu mult mai bun ca un ford care chiar au folosit motoare VOLVO ex ford fiesta si focus ST si cand vorbiti de o masina mai intai probati-o si apoi dativa cu parerea (ANONIM) s daca va uitati bine in urma nici-o marca care a fost detinuta de FORD nu a mers bine nici JAGUAR nici LAND ROVER
-
victor_18, duminică, 26.02.2012 18:34PT. ANDREIRN
Dar de ce nu te duci in ITALIA sa-ti cumperi o haina de 1000 de euro si cand te uiti sa vezi ca e facuta in ROMANIA si totusi italienii le cumpara pt. ca sunt cu 30 de ani inaintea noastra si inteleg capitalismul sau du-te la nemti si cumpara un VOLVO second hand
-
john_range, duminică, 26.02.2012 18:55Ce tot vorbiti de chinezarii............
Tot stilul lui Volvo e ramas acelasi...aceleasi tip de trasaturi ale caroseriei!Poate sa concureze linistit cu alti producatori chestia e sa si reuseasca sa ajunga peste ei....daca poate bineinteles!vom vedea
-
Blue, duminică, 26.02.2012 19:51SUPERBA!!!
Lasand la o parte discutia cu China, care nu cred ca isi are rostul avand in vedere ca multi mari producatori lucreaza pe piata de acolo. In China se fac atat lucruri de calitate (nu chiar nemteasca, dar bune), cat si lucruri proaste, insa amandoua se fac la costuri reduse. Depinde de producator ce vrea sa obtina. Trecand la subiect masina este superba. Cred ca la fel ca si S40 este un focus in haine premium si sincer e foarte bine ca e asa. Tinuta de drum de la Focus cu materialele si siguranta premium de la Volvo dau o combinatie excelenta. Designul este de nota 10 pentru aceasta clasa. Niciun artificiu, nicio incercare ciudata de supradimensionare a elementor, decat linii fluente care dau exact senzatia de premium. Sincer la prima vedere ata la interior cat si exterior e peste seria 1 si a3 sa vedem A Klasse
-
daniel, duminică, 26.02.2012 20:30Fara cuvinte
Nu cred k exista la ora actuala o masina de clasa compacta mai frumoasa Iar materiale folosite de volvo in ultimul timp pt interior imi plac f mult motorizarile vor fi preluate de la ford ceea ce e foarte bine pretul probabil va fi mai mic decat la bmw audi mercedes Abia astept sa o vad pe sosea
-
LauCalin, duminică, 26.02.2012 20:36
Andrei, stai tu linistit ca toti producatorii au piese made in China. Dar nu toti le fabrica la standardele de pe piata chineza. E o mare diferenta. Si referitor la masina, imi place foarte mult. Abea astept sa apara si la noi pentru un drive test macar. Ca de avut... mai greu :)) Dar o singura chestie imi displace... nu pentru ca ar avea ceva masina insa e ceva care nu e pe gustul meu in general: nu-mi plac ceasurile de bord cu afisaj digital. Consider ca unele normale arata mai bine. Si inca ceva: bosii lui Ford au fost foarte destepti cand s-au hotarat sa vanda Volvo pentru ca nu e profitabil. Asa cum au stiu foarte bine ce fac si cand au renuntat la Land Rover si Jaguar. Cred ca peste 3-4 ani la fel se va intampla si cu SAAB.
-
suporter, duminică, 26.02.2012 21:58dragut
Dupa felul incare arata cred ca va fi un succes, dar nu ma hazardez pana nu o vad live si ce pret va avea.
-
cri_mih, duminică, 26.02.2012 22:52v40
o masina foarte frumoasa..pentru o chinezarie!
-
TIKA, luni, 27.02.2012 09:40
Se vede ca suntem in urma cu foarte multi ani fata de occident.Ce legatura are banu care vine de la chinezi momentan cu masina?Stilul calitatea si siguranta sunt aceleasi.Unde sunt banii nu conteaza ce nationalitate esti poti evolua extrem de mult tehnologic deoarece iti permiti sa angajezi oameni de elita din toata lumea nu conteaza ca e neamt,francez sau englez.Exemple sunt cu miile (HTC,Samsung,etc, aceste produse le poti categorisi ca chinezarii de 2 lei dar nu prea e deloc asa deoarece in domeniile in care activeaza, sunt elita si foarte departe)
-
dman, luni, 27.02.2012 16:08@TIKA
priveste partea buna: n-o sa-si cumpere toti cretinii care considera Volvo o chinezarie. Avantaj noi.
-
McLaren, luni, 27.02.2012 16:25singurul lucru..
...pe care nu il inteleg e tabloul de comanda (radio & stuff) din dreptul schimbatorului. E intesat de butoane. Sunt curios ce fac butoanele alea. Mi se par foarte aglomerate si foarte mici. Aproape nici o sansa sa il nimeresti daca nu te uiti la el. In rest masina a iesit foarte bine.
-
AndreiRN, luni, 27.02.2012 18:46Maturizare
Interesant si amuzant este cum a evoluat gandirea romaneasca. Sa ajuns sa se accepte ca produsele Made In China sa fie acceptate ca de o calitate superioara. Asta se si vede la injectoarele WV si Ford care dau probleme folositorilor si multe alte detalii minore. Oricum chinezi muncesc si produc si romani se joaca pe net si cumpara.
-
Vfan, miercuri, 29.02.2012 13:44@AndreiRN si altii
Domnilor, voi pe ce Volvo ati vazut ca scrie Made in China ? Eu am unul (XC60) si scrie pe sasiu Made in Belgium, iar pe majoritatea componentelor Made in Germany, France sau Sweden. Deci cei care nu au Volvo cred ca ar fi bine sa se mai documenteze inainte sa debiteze tot felul de aberatii pe forumuri. Si da, multi nu au bani sa-si permita unul, asa ca strugurii sunt acri ...
-
AndreiRN, miercuri, 29.02.2012 19:10Sinceritate
@Vfan O persoana ca sa aiba credibilitate trebuie sa fie ....... o persoana. Dar tu esti doar o entitate virtuala cu aere de ventilator. Si in ce an este facuta jucaria ta? O fi cumva inainte de achizitia chinezilor?
-
Vfan, miercuri, 29.02.2012 20:59@AndreiRN
O persoana ca sa aiba credibilitate, trebuie sa vorbeasca in cunostinta de cauza. Nu conteaza sub ce nume posteaza. Iar Volvo face masini pentru clasa Premium, deci de calitate superioara. As vrea sa-ti mai spun ca ar fi bine sa-ti masori cuvintele, deoarece mai citesc si altii comentariile tale si vei fi considerat doar un "papagal" care dupa ce ca nu stie ce vorbeste, mai si jigneste. Cu siguranta tu nu o sa-ti iei Volvo niciodata pentru ca nu stii ce inseamna o masina fiabila si sigura. Made in China sunt machetele de Volvo, alea la scara 1:16, pe care tu ti le poti permite. Lasa-i pe altii sa-si ia Volvo, tu iti poti luat un VW, BMW, Audi. SH-uri proaspat aduse din Germania, care au vreo 5 de accidente la activ, a fost revopsite de 10 ori si costa doar 3.000 de euro (oferta speciala pentru tine care te pricepi la masini). Succes
Citeste si
-
GENEVA 2012 | vineri, 23 martieFerrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au fost vedetele Salonului de la GenevaEditia de anul acesta a Salonului de la Geneva a avut şi vedetele sale. Potrivit unui studiu, Ferrari F12 Berlinetta şi Audi A3 au atras cel mai mult atenţia publicului şi a jurnaliştilor. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | luni, 19 martieHamann a modificat Range Rover EvoqueTunerii de la Hamann au modificat deja noul Range Rover Evoque. Modelul britanic a venit la Geneva cu mai multă putere, un kit estetic şi un set de jante din aliaj. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | vineri, 9 martieRenault: "Laguna a fost o maşină bună cu design greşit"Departamentul de marketing al celor de la Renault conştientizează eşecul designului lui Laguna. Conform directorului de marketing Renault, noua generaţie va rezolva această problemă. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | vineri, 9 martieDirectorul gamei entry Renault: "Dacia nu are nevoie de ESP"Arnaud Deboeuf, directorul gamei entry de la Renault, ne-a declarat că ESP-ul nu este necesar pe Lodgy deoarece platforma este suficient de manevrabilă şi fără acest sistem. Citeste tot
-
GENEVA 2012 | vineri, 9 martieNissan: "Conceptul Invitation va ataca direct Ford Fiesta şi VW Polo"Nissan va deveni primul constructor european care va oferi trei modele complet diferite în segmentul mic. Conceptul Invitation va da naştere unui model de serie care va ataca direct numele mari din această clasă. Citeste tot
Sa inteleg ca V40 este masina normala, si XC60 un fel de (A6 ALLROAD) ? :)) Seamana perfect, doar ca nu are pachetul off-road.