Volvo V40 - lista completă de preţuri şi dotări în România

Publicat joi, 26.04.2012 13:30 de Sebastian Toma

Importatorul Volvo în România a publicat lista completă de preţuri a lui V40. Modelul pleacă de la 22.816 euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea de top pleacă de la 30.876 euro cu TVA inclus.

Volvo a publicat lista completă de preţuri a lui V40 pe piaţa din România. După cum au anunţat în urmă cu două săptămâni, versiunea de bază a lui V40 pleacă de la 22.816 euro cu TVA inclus. Compacta suedeză este oferită în compania a patru niveluri de echipare - Basic, Kinetic, Momentum şi Summum şi alături de cinci motorizări. Clienţilor li se pun la dispoziţie două "benzinare" de 1.6 litri, respectiv trei diesel-uri. Două motorizări diesel sunt oferite şi în compania unei transmisii automate cu şase trepte.

În nivelul de echipare Basic, Volvo V40 include elemente precum sistemul City Safety, airbag pentru genunchii şoferului, airbag pentru pieton, asistenţă la frânarea de urgenţă, airbag-uri cortină faţă/spate, airbag-uri laterale, EBD, ABS, EBA, airbag-uri faţă şi multe altele. Nivelul de echipare Kinetic, oferit standard pentru motorizarea D4, oferă computer de bord, torpedou cu sistem de răcire, oglinzi parasolar luminate, climatizare automată cu reglaj pe două zone, covoraşe textile, schimbător de viteze şi levier frână de mână îmbrăcate în piele, jante din aliaj de 16 inch echipate cu anvelope Michelin 205/55 R16, pachet lumini citit faţă şi lumini la nivelul picioarelor pentru locurile din faţă, volan cu trei spiţe îmbrăcat în piele şi scaun şofer cu spătar rabatabil şi suport lombar. Preţul nivelului de echipare Kinetic este de 1.488 euro cu TVA inclus pentru toate versiunile (cu excepţia lui D4, care îl primeşte în standard).

Nivelul de echipare Momentum costă 3.386 euro cu TVA inclus pentru toate versiunile în afară de D4, în cazul căreia preţul este de 1.798 euro cu TVA inclus. Acesta vine în plus cu senzori de ploaie, cotieră spate, scaun pasager ajustabil pe înălţime cu suport lombar, ornamente interioare aluminiu, pilot automat, comenzi audio pe volan, pornire fără cheie şi oglinzi exterioare rabatabile electric cu lumini LED incorporate.

Nivelul de echipare de top, Summum, costă 5.580 euro în plus faţă de versiunea de motorizare aleasă, respectiv 4.092 euro cu TVA inclus în plus faţă de versiunile de motorizare D4. Acesta aduce în plus lumini permanente LED în spoilerul faţă, faruri adaptive bi-xenon cu sistem de spălare, pachet lumini 2 - lumini interioare faţă,spate şi portbagaj, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch echipate cu anvelope Michelin 205/50 R17, tapiţerie piele Vasa şi un set de ornamente exterioare din aluminiu, pe lângă cele oferite la interior încă de la echiparea Momentum.

CLICK AICI pentru a vedea analiza Volvo V40 vs. concurenţii săi direcţi.

 

Volvo V40 - motoare, niveluri de echipare şi preţuri în România

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP/rpm) 

CUPLU MAXIM (Nm/rpm) CONSUM MEDIU (litri/100 km)
ACCELERAŢIE 0-100 km/h (secunde) PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Motorizări diesel    
Volvo V40
D2 Basic
115/3600 270/1750-2500 3.8 12.3 22.816

Volvo V40                     D2 94g

115/3600 270/1750-2500 3.8 12.3 22.816
Volvo V40
D3 Basic
150/3500 350/1500-2750 4.3 9.6 25.668
Volvo V40 
D3 Basic AT6
150/3500 350/1500-2750  5.2 9.3 27.776
Volvo V40
D4 Kinetic
177/3500 400/1750-2750 4.3 8.6 28.768
Volvo V40
D4 Kinetic AT6
177/3500 400/1750-2750   5.2 8.3 30.876
Motorizări benzină

Volvo V40                   T3 Basic

150/5700 240/1600-4000 5.4 8.8 24.552

Volvo V40                   T4 Basic

180/5700 240/1600-5000 5.5 7.7 26.536
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

 

Via | Volvo

  • daniel, joi, 26.04.2012 15:07

    motorizarile sunt de pe focus

  • neolehel, joi, 26.04.2012 15:15
    Prea scump pt ceea ce ofera

    Nu va avea succes atat de mare pe cat spera Volvo.La preturile astea deja poti lua un SUV decent.Cat despre airbagul pt pietoni...Hai sa fim seriosi.E doar o gaselnita de marketing.Mai bine ai grija sa nu lovesti vreun pieton,nu sa te bazezi pe airbag ca-l va proteja.Cat despre calitatea asamblarii si statutul de marca premium...m-am convins in decurs de 5 ani detinand doua Volvo ca nu se poate compara cu Audi sau BMW in aceasta privinta.Volvo...? Nu,multumesc!Nu mai vreau! Next.

  • antonny, joi, 26.04.2012 15:19
    *****

    preturi destul de bune......merita

  • unckle, joi, 26.04.2012 16:36

    ... nu are computer de bord in standard ? ... hmm... cam scump, in general se batea cu marcile germane de pe o pozitie cu 3-4mii mai jos.

  • Mark, joi, 26.04.2012 16:59
    hmmm

    27.000 euro pret mediu pt o masina de clasa compacta e absurd... mai ales ca statutul "premium" volvo e contestat de multi.

  • edi80, joi, 26.04.2012 17:05
    loooooollllllll

    multi trepanati mai sunt pe aici :"cum naiba 30 de mii pe o masina?":))))) auoleuuuu e grele! porneste de la 22.816 dar cu ptin noroc un discount...ai ocazia sa iei un pret bun pe el avand in vedere ca cu 18 mii poti lua o tabla dreapta cu jante de tabla cu capace si dotari cat un logan cu un motor de 80cp!! sa fim realisti totusi!

  • Razvan, joi, 26.04.2012 17:33
    Faptul ca e Ford, il trage in jos

    De acord cu cei care au spus ca Volvo nu poate fi considerat premium. Volvo, dupa parerea mea, e un Ford un pic mai de calitate. Un pic

  • Hofele, joi, 26.04.2012 18:10

    Focus in echiparea Titanium se cam ia la tranta cu acest Volvo.

  • AndreiRN, joi, 26.04.2012 18:15
    RIP Volvo

    Asa cum banuiam noul Volvo este un Ford chinezesc cu o caroserie noua suedeza dar cu un interior chinezesc de calitate. Volvo a dat faliment. Emblema Volvo este pusa pe un coctail de piese chinezesti asamblate oriunde in lume este avantajos politic sau economic. Dar foarte multi nu vad dincolo abureala lansata.

  • sandman, joi, 26.04.2012 19:35
    volvo

    masina este prea scumpa pentru ce ofera. si cu 20.000euro daca obtii discount, modelul entry(care nu are multe dotari), nu se merita.

  • edi80, joi, 26.04.2012 19:49

    asa e sandman mai bine un golf de 80 de cai la 18 mii cu jante de tabla si capace si super dotari!

  • luca30, joi, 26.04.2012 20:07
    pret....

    Daca o sa faceti o comparatie corecta intre motorizarile concurente(+dotari asemanatoare), ale BMW-ului si al Audi-ului o sa observati ca intradevar volvo are un pret de 2000-3000 euro mai mic.....!Oricum preturile nu includ promotii si alte oferte, deci e posibil ca in dealership-uri sa fie ceva mai ieftini fata de ceilalti! Cine vrea Volvo,,,,vrea siguranta, deci e atent la cate optiuni pt siguranta are. Cine vrea BMW, logic ca se uita raport greutate/putere, performante etc. Eu unu as alege totusi BMW seria 1....Insa daca volvo ar avea promotii in care diferenta de pret ar ajunge sub 5000 euro clar as alege volvo

  • un oarecare, joi, 26.04.2012 20:55

    Cu 30 000 iti poti lua Kia sportage absolut full si multe alte variante, masina poate o fi premium, dar o sa aiba succes doar daca o sa faca discount cum au facut si la noul s60 de 10%!

  • Gabi, joi, 26.04.2012 21:40
    Preturi V40

    Cu preturile astea V40-ul nu are nicio sansa in Romania. In alte tari vom vedea, insa la noi cu siguranta nu. La noi inca isi dau cu parerea despre Volvo cei care nu au apucat sa conduca macar unul, deci e greu. Cat despre calitatea finisajelor, e o gluma buna ca Audi sau BMW sunt mai bine pregatite. Daca nu conduci niciodata Volvo, e simplu sa zici ca e Ford cu alta caroserie. Asta daca nu stii ce e aia masina. Si daca nu ai bani de Volvo, te duci si iei un Ford, ii schimbi emblema ca sa te dai smecher ca ai Volvo la cei din sat, care nu stiu decat ce e aia bicicleta. Nu luati Volvo ca nu-si face banii, mai bine luati un SH german.

  • LUCCI, joi, 26.04.2012 22:21
    Uau!

    Cred ca e prima masina din lume la care motorizarea diesel este mai ieftina decat benzina,la aceeasi echipare!!

  • andrey11, joi, 26.04.2012 22:23
    V40

    Are un pret corect zic eu, mai ales ca nu se vrea a fi o masina la orice colt de strada. Calitatea este net superioara unui Focus, ca tot incercati voi sa faceti comparatie. Apropo de motorizari, toate modelele din segment incep cu astfel de motoare(undeva pe la 110cp), vezi A3, seria 1 sau A klass, ceva mai potente sunt noi venitele Giulieta sau DS4.

  • Mircea, joi, 26.04.2012 22:47
    Volvo V40

    Pai calitatea costa domnilor. Ma adresez cu domnilor celor care isi dau cu parerea despre Volvo dupa ce au condus unul si l-au vazut. Pai ce vrei mai AndreiRN sa fie Volvo V40 cat Fordul Focus ? De fapt tu vrei, dar nu prea se poate. Ca daca pui o piesa buna si faci o masina de calitate, vrei si bani pe ea. E ca o munca bine platita. Asa cum e diferenta intre un inginer si un necalificat, asa trebuie sa se deosebeasca si premium de altele. Acum fiecare alege dupa gust si buzunar. Dar pentru o firma care nu si-a facut deloc reclama in Romania si pe care tu o crezi falimentara, sa vanda vreo 100 de masini in 3 luni e ceva. Si avand in vedere ca vanzarile Volvo au crescut in ultimii 2 ani cu 11% in 2010 si 20% in 2011, inseamna ca si-a dat lumea seama de provenienta pieselor. Pentru cei care nu au bani de Volvo: exista Ford, Vw, Opel, Kia.

  • Devorattor, joi, 26.04.2012 23:03
    premiera la Volvo!

    Asa cum cineva a zis deja, NU STIU daca am mai vazut vreo marca auto care sa vanda motorizare diesel mai ieftin decat benzina! Asta nu e o performanta, stimati 'domni" carcotasi? Prin urmare, un Volvo D2 basic se va compara direct cu Audi A3 1.6tdi, deci nu cu Audi A3 de baza, care e benzinar. iar un Audi A3 pleaca de la 24 000 euro, asa ca Volvo v40 are un pret competitiv si punct.

  • SaabCuantic, joi, 26.04.2012 23:13
    Păcatul lui Volvo: este suedez...

    Trebuie să mă declar crunt decepţionat de un anumit user, de la care nutream pretenţii...Normal că maşina costă multişor...Numai noi, românii, vrem aur la preţ de alamă. Asocierea de principiu cu Ford mi se pare deplasată. Aşa s-a întâmplat şi cu SAAB, a cărei preluare de platforme de la GM Europe (dar pe care le-a modificat si le-a executat cu materiale locale, oricum nevizând 9-3 LG şi 9-5 toate leaturile) şi a unor blocuri motoare Ecotec (nu şi pentru 900 SG, 9000 SG, 9-3 FG, 9-5 FG şi SG), la care oricum contribuise permanent cu cercetări, a fost considerată de către o mulţime de ignoranţi şi răuvoitori drept o imixtiune totală de tehnologie GM, o recarosare Opel şi alte bazaconii. Ştiţi ce mi se pare neverosimil, comic, abrutizant? Că majoritatea "suedezofobilor", deşi, în mod indubitabil, nu s-au urcat niciodată la bordul unui Volvo sau SAAB, ştiu ei "cel mai bine" cât de "proaste", "urâte", "exorbitante" şi "copiate" sunt...Eu, unul, de-abia aştept drive-testul cu V40, aşa cum am promis. Şi aş vrea să participe şi să-l efectueze şi fin ironicul @Gabi şi pragmaticul @andrey11 :) Nu pornesc de la idei preconcepute, dar, chiar şi dacă mi-ar înşela aşteptările ca receptivitate la comenzi sau ca manevrabilitate de ansamblu, de un lucru sunt sigur: design-ul este excelent, aparte, şi dotările generoase, aşa că eforturile responsabililor firmei merită elogiate! Iar valoarea definitorie a unei maşini nu se va putea estima niciodată după aspectul graficului vânzărilor, dar mă tem că mulţi românaşi omniscienţi, omnipotenţi şi omnirepetenţi nu vor abdica prea curând de la concepţiile lor sărace lipite vidului, contorsionate de taifunul postmodernismului, veşnic infatuate şi strâmte "de tip tunel", etalon al beznei lăuntrice în care dânşii orbecăiesc încă de la sfânta deşertare pe pământul îndelung răbdător...

  • MRC, joi, 26.04.2012 23:35
    @SaabCuantic

    Felicitari pentru analiza! Mai sunt si oameni cultivati care viziteaza acest site. Faptul ca ati scris cu diacritice spune multe ;) Cat despre V40 si ale sale preturi, eu zic in felul urmator: departamentul marketing de la Volvo stie ce face iar preturile reflecta calitatea si dotarile modelului. Iar celor care comenteaza doar ca sa-si vada scrisul pe undeva, le spun asa: Volvo nu se bazeaza pe Romania ca piata de desfacere. Volumele se fac in alte tari. Asa ca, orice comentarii cu privire la impresiile voastre referitoare la preturi sunt inutile. Considerati articolul ceea ce este: un articol informativ si nu un editorial.

  • Claudiu, vineri, 27.04.2012 00:34
    Imi place ceea ce vad

    5/5 la design si 5/5 la siguranta - foarte important pentru mine. Motorizari bune (150 CP benzina e decent), interior premium - specific suedez, pret acceptabil. O masina foarte reusita dupa parerea mea. P.S. Cine "gusta" o astfel de masina e un gentleman adevarat cu un nivel de instruire superioara.

  • sandman, vineri, 27.04.2012 00:41
    golf

    @edi80: la 18.000euro te fraieresc pe tine sa iei un golf cu jante de tabla. nu prea stii preturile la golf. si da, as alege oricand un golf sau alte marci in locul volvo-ului asta din multe motive.

  • edi80, vineri, 27.04.2012 09:51
    amice esti trepanat sau doar pupi in fund wc-ul??

    Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.4 Trendline Benzina / Manuală 80 CP / 132 Nm 16.276 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI 85CP Trendline Benzina / Manuală 85 CP / 160 Nm 16.645 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.4 Comfortline Benzina / Manuală 80 CP / 132 Nm 17.310 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI 85CP Comfortline Benzina / Manuală 85 CP / 160 Nm 17.677 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Trendline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 17.839 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Trendline BlueMotion Technology Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 18.315 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI 85CP Trendline DSG Benzina / Automată 85 CP / 160 Nm 18.630 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Comfortline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 18.873 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.4 TSI 122CP Trendline Benzina / Manuală 122 CP / 200 Nm 19.131 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.6 TDI 90CP Trendline Diesel / Manuală 90 CP / 230 Nm 19.215 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Comfortline BlueMotion Tech Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 19.348 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Highline Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 19.530 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI 85CP Comfortline DSG Benzina / Automată 85 CP / 160 Nm 19.664 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Trendline DSG Benzina / Automată 105 CP / 175 Nm 19.721 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.2 TSI Highline BlueMotion Technology Benzina / Manuală 105 CP / 175 Nm 20.006 € Volkswagen Golf 6 (5 usi) 1.6 TDI Trendline Diesel / Manuală 105 CP / 250 Nm 20.067 €

  • SaabCuantic, vineri, 27.04.2012 11:04
    @MRC

    Mulţumesc pentru aprecieri! Dar nu este nevoie de “aţi”; prefer să ne tutuim. Volvo nu se adresează publicului românesc – nimic mai adevărat. Totuşi, dacă iubim cele două “suedeze”, vrem automat şi să ne delectăm pe viu cu calităţile speciale pe care ni le oferă. Până la urmă, nu preţurile ridicate sunt vinovate pentru caracterul lor comercial aparent prohibitiv, ci starea dezastruoasă în care a fost târâtă România la nivel de competitivitate economică…Oricum, noi, fanii Volvo şi SAAB, ar trebui să ne axăm pe un schimb fructuos de experienţă, care, cel puţin în ţara noastră, nu există pur şi simplu, din motive greu de înţeles…Sau poate ne joacă feste de accepţie noţiunea de rivalitate.

  • dman, vineri, 27.04.2012 11:22
    despre specialistii de mai sus

    majoritatea celor de pe aici n-au intrat in viatza lor intr-un showroom si nu au vazut niciodata o lista de preturi. Ruptzi in c'ur fiind, isi cumpara niste rable nemtzesti la mana a cin'shpea si dup-aia incep sa-si dea cu parerea despre masini. Cum era intr-o reclama - La roumain réalité de la pays.

  • Octavian, vineri, 27.04.2012 12:27

    Conceptie tipica de roman.....volvo=ford=chinezism. Am avut ford, am volvo si desi fordul era ceva mai nou.....nu se compara la absolut nimic in ceea ce priveste calitatea. Singurul lucru la care era mai bun, era stabilitatea, capitol la care vw poate doar visa in comparatie cu Ford. Vin din proprie experienta, nu din auzite si vazute. Adica toate publicatiile din lume compara volvo cu bmw, mercedes si audi, dar romanii se trezesc sa zica ca nu dupa ce unii nici nu s-au urcat vreodata intr-unul. Cata incultura......tot ce e nemtesc e ok(aproape) si tot ce nu e nemtesc e f f f aiurea. Sunt sigur ca si modelele noi de la Citroen sunt in aceeasi cateogorie, nu?

  • Cristi, vineri, 27.04.2012 13:15
    v40

    nu stiu de ce tot imprastiati voi vorbe ca vw e mai ieftin,ca volvo e ford si asa mai departe ca tot nu se ridica la nivelul marcii suedeze.sunt mandrul posesor al unui volvo c30,cumparat nou,in 2011,cu pachet r-design si micul d2 de 115 cai.sincer masina e construita impecabil si motorul are resurse destule,cuplul maxim fiind la 1750 rpm.am condus si golf 6 cu DSG si sincer nu m-a impresionat deloc.daca pui masinuta pe sport parca uita sa schimbe atunci cand ajunge in limitare si pierzi mult timp acolo.in focus m-am simtit ca intr-o masina in care au uitat sa schimbe materialul.plastic plastic si iar plastic.plus ca mai si scartaia.tot masina de reprezentanta,modelul din 2010.in fine.cert este ca asteptam de mult masina pe care cei de la volvo au lansat-o.si acum astept sa lanseze si noile s40 si s80.ar fi singurele care au cam ramas in urma cu designul.

  • AndreiRN, vineri, 27.04.2012 17:25
    Ford

    Ford inca face profit de pe urma vanzari la chinezi a lui Volvo. In intelegerea lor ei vor furniza in continoare motoare si transmisi si alte componente ford fabricate in china. Excelenta ideea. Volvo este acuma pt Ford exact ce este Skoda pt VW.

  • Gabi, vineri, 27.04.2012 20:06
    @AndreiRN - Trezirea

    Corect ar fi fost ca Ford sa faca profit din administrarea Volvo, daca erau baieti destepti. Insa nu au fost, iar Volvo are doar alti patroni care au inteles ca o marca gen Volvo nu trebuie lasata. Volvo este cu mult peste Ford, deci comparatiile de genul asta nu isi au rostul. Dar tu crezi ca tot ce are 4 roti tot masina este si daca pleaca din punctul A catre B, nu conteaza cum merge, important e sa ajunga. Ford furnizeaza motoare catre Volvo ? Eu stiam ca Ford primea motoarea de la PSA, pana mai de curand. Adica conduceai Ford cu motor de Peugeot sau Citroen. Si cu piese chinezesti ne-ai innebunit, insa e fixul tau si trebuie sa te acceptam asa cum esti.

  • AndreiRN, vineri, 27.04.2012 22:14
    Plan

    Volvo a fost si incearca sa mai fie o firma socialista care a fost prea costisitoare pt guvernul Suedez care sa descotorosit de ea pe mana celor de la Ford. Cand Ford a inteles ca nu pot reduce salariile sau mari eficienta chiar daca le dadeau motoare gata facute s-au debarasat de ei direct la Chinezi care deja fac componente majore pt Ford. Acuma intelegerea este ca Volvo doar va fi asamblat in Suedia in numr redus din componente chinezesti de design Ford. Asamblarea serioasa si eficienta se va face anul acesta in China pt a tripla productia si pt a aparea un profit. Chinezi pot asambla o calitate superioara dar la un cost de 10 ori mai redus.

  • vlad, vineri, 27.04.2012 23:27
    v40

    v40 are preturi mai mici decat rivalii germani si este cu siguranta o masina exclusiva prin prisma faptului ca nu o vei vedea la fiecare colt de strada. designul este extrem de reusit, iar calitatea de fabricatie superioara. gama de motorizari este competitiva.

  • Volvo, sâmbătă, 28.04.2012 10:20
    Preturi

    Preturi bune, daca ne uitam la dotari si la concurenta. Si Volvo face masini fiabile si sigure, insa pe piata din Romania unde avem "mii de KM de autostrada", succes vor avea tot Audi, BMW si Mercedes. Se vor vinde doar cateva exemplare in Romania si vor fi luate doar de cei care stiu ce inseamna un Volvo. Restul care cred (pentru ca nu au vazut sau condus unul) ca e o chinezarie, vor merge pe masini destinate nivelului lor de gandire. @AndreiRN - esti destul de slab informat despre masini dar ai foarte multe de spus. Volvo nu se asambleaza doar in Suedia. Mai citeste si vezi unde mai are Volvo fabrici. Iar in China productia va incepe anul viitor. Deci esti pe dinafara subiectului baiete. Si Volvo nu produce pentru tine, amator de cai putere si faima. Volvo vinde la cei care nu vor sa-si impresioneze vecinii si prietenii cu masina lor super rapida. El se adreseaza familistilor si celor dornici sa conduca masini sigure. Audi, BMW sau Mercedes sunt pentru tine, pentru ca ei pun accent pe sportivitate si motoare puternice. Ford a preluat Volvo pentru a "fura" tehnologie. Ford nu produce motoare ca sa le dea celor de la Volvo, ei le-au luat de la PSA.

  • sandman, sâmbătă, 28.04.2012 10:54
    @edi

    esti varza. habar n-ai dotarile standard de la vw, dar te iei cu mainile de cap cand te depaseste unu. nu e cazul sa iti scriu aici dotarile standard, ca nu incap. tu scrii ca te plictisesti rau acasa, nu? mai si gandeste inainte

  • ovi, sâmbătă, 28.04.2012 11:57
    Nu va place, nu va luati.

    Eu am Volvo. Nu ascult manele, nu ma dau mare la semafor, nu mananc seminte dar vorbesc de mii de euro, nu simt nevoia frustranta de a critica celelalte marci. De ce? SUNT FOARTE MULTUMIT.

  • Xzibit, sâmbătă, 28.04.2012 14:21
    @all

    Ford colaboreaza cu PSA pt motoarele diesel,nu le ia pe tava de la ei. Motoarele pe benzina sunt 100% produse de FORD.

  • ztele, sâmbătă, 28.04.2012 16:57
    @Xzibit

    Inafara de cel de 2.5 turbo de pe focus rs, care e produs de Volvo :)

  • teo, sâmbătă, 28.04.2012 17:44
    cu un importator de 3 lei nu vor avea vanzari ever

    sunt curios ce politici de discount mai au astia de la forum auto. la capitolul service sunt ff scumpi. am un amic cu s40 si se ducea la brasov la revizie, iesea cu 4-5 mil mai ieftin decat in buc ( inclusiv motorina pt drum).

  • Gigi, sâmbătă, 28.04.2012 20:34
    Preturi Volvo V40

    Din punctul meu de vedere modelul are un pret bun. Abia astept sa fac si un test-drive cu el. Pentru cei care nu au auzit de Volvo: marca se adreseaza celor care apreciaza calitatea si siguranta. Nu e pentru cei care se imbraca in trening, asculta manele si mananca seminte in masina. PUNCT

  • danu, luni, 30.04.2012 00:36
    BINE SPUS GIGI

    Cat despre restul sau marea majoritatea, se poate spune ca doar in Romania gasesti atata ignoranta si prostie, intradevar VOLVO nu este pest e BMW AUDI SI MERC , dar nici nu poate deocamdata pt ca se adreseaza unui alt fel de clientela. Dar ce conteaza e faptul ca sunt masini de calitate iar calitatea inseamna multe lucruri ,de exemplu eu am desfacut un volvo cu un mecanic si aspus si el ca sunt construite si asamblate cum se spune CA LA NEMTI

  • SaabCuantic, luni, 30.04.2012 16:33
    Simple insinuari...

    Sunt cativa experti (fara ghilimele) pe aici, din fericire nu multi, care sugereaza, mai mult sau mai putin voalat, ca Ford si-a batut joc de Volvo...De fapt, nu putem stii ce a urmarit mai exact cel mai decent (inca) producator american. In orice caz, cert este ca nu s-au comportat precum omologii lor locali zisi Gusterii Melteni, care au ravnit sa anihileze spinul incomod SAAB inca de la bun inceput...Daca vrei cu adevarat sa compromiti cvasi-ireversibil o subsidiara, alegi o tactica foarte simpla si foarte eficienta totodata: ii oferi pe moca o carcasa de-a ta sau doua, o lasi s-o modeleze cum vrea, chiar si frumusetea frumusetilor de ar parea pe dinafara, apoi ii donezi, la fel de dezinteresat, chiar si niste blocuri motoare brute, carora sa le ataseze inputurile si subsistemele pe care le prefera si care o caracterizeaza prin traditie si sa rezulte niste agregate destul de bune sub raport de performanta si calitate, no problem, DAR asul din maneca ta se refera la sugestia cu iz de porunca de a zamisli niste borduri interioare "noi", nespecifice, de-a dreptul terne, astfel incat eventualii clienti sa nu fie numai deceptionati, ci si mistocariti prin aceea ca exteriorul formidabil ii imbie in showroom, se urca incantati la volan, dar acolo...surpriza negativa si soc pe masura: tabloul de comanda "sucks"...Pe urma, invariabil, nu numai ca bietii de ei pleaca pour toujours, slobozind si niste sudalme dragalase in gand, dar vor raspandi nefasta constatare si in randurile altor potentiali clienti, care intentioneaza si ei sa "dea o tura", dar, dupa ce i-a naucit impactul dezvaluirii din partea prietenilor mai sprinteni de picior...no way, man! Sigur ca baietii responsabili din subsidiara, mai destepti ca tine, vor indrazni sa-ti reproseze ca ar fi fost recomandabil, prin prisma regulilor stricte ale marketingului cu aplicabilitate globala, sa-i fi lasat pe ei sa-si conceapa, sa-si proiecteze, sa-si sculpteze si sa-si bibileasca bordurile specifice si cuceritoare din trecut, asa cum stiu si se pricep ei, dar tu esti prea orgolios ca sa le permiti mojicilor sa se revolte, ca doar tu esti autoritatea centrala, tu i-ai cumparat la pachet, cu tot cu sigla si fabrica, si deci nu trebuie sa-ti sufle in ciorba sub nici o forma, nicicand! Ba, ca sa fie tacamul complet, iarasi ii acorzi libertate deplina sarmanei subsidiare sa scoata o splendoare de prototip fix dupa imaginatia sa prolifica si inepuizabila, astfel ca iarasi aprinzi sperantele inselate mai ales ale naivilor fani, dar, tocmai cand acestia se asteapta,logic, sa-ti revizuiesti in sens omenesc, firesc si definitiv atitudinea ciumegoasa, le-o trantesti ca prostului la "fazan" cu "prima limuzina autentica" din istoria marcii, lipindu-i un bord mai platfusist decat masa la care scriu acum, si cu scopul principal pe care ti l-ai cultivat cu nesat dintotdeauna in mintea ta "onesta", respectiv falimentul deliberat...Eu m-am exprimat la modul abstract, dar orice asemanare cu SAAB-urile, incepand cu generatia a doua si de 9-3, si de 9-5, este pur intamplatoare...Asadar si fara drept de apel, Ford a tratat Volvo, atata vreme cat l-a avut sub custodie, realmente cavalereste! (desigur, comparativ cu G**zarii Manageriali)

  • AndreiRN, luni, 30.04.2012 18:11
    Volvo

    Volvo este o masina cu pretenti de calitate care a dezamagit pe multi. Volvo este o firma neprofitabila pe ultimi 20 de ani. Volvo este pt metrosexuali care sunt putin mai ciudati in societate. Acum a ajuns firma chinezeasca si lucrurile se vor schimba. Calitatea estetica va creste la fel ca si jucariile electronice dar tot un tren de rulare Ford va avea si ala produs complet in china. Productia se va tripla. Bravo lor.

  • Gabi, luni, 30.04.2012 20:18
    Volvo

    Din fericire Volvo e o masina cu pretentii care atunci cand se apropie de ea o persoana ca AndreiRN, refuza sa se deschida ! Mai mult am inteles ca cei de la Volvo au un sistem prin care detecteaza cand pe scaunul soferului este o persoana cu 2 clase si masina nu porneste. Volvo i-a dezamagit atat de tare pe germani incat a iesit marca cea mai apreciata la ei anul trecut =)) Asta e cel mai tare, ca intr-o tara cu traditie, una care produce Audi, BMW, Mercedes sa apara suedezii si sa le spuna: baieti, mai invatati sa faceti masini de la noi. Productia nu cred ca se va tripla, deoarece avand in vedere ca numarul persoanelor cu probleme gen AndreiRN este in crestere si invatamantul la pamant, din ce in ce mai putine persoane vor invata ce inseamna masina. AndreiRN, daca te uiti mai bine la Volvo V40 cu ochelarii tai speciali, s-ar putea sa ti se para chiar Dacia Sandero. Ferice de masinile Volvo ca nu au ajuns sa fie conduse de oricine !

  • AndreiRN, marţi, 01.05.2012 18:13
    Valoare

    Valoarea la Volvo http://losangeles.craigslist.org/search/cto?query=volvo&srchType=T&minAsk=&maxAsk=

  • Gabi, miercuri, 02.05.2012 13:30
    @ AndreiRN - Valoarea Volvo

    Uite aici AndreiRN adevarata Valoare Volvo: http://www.autoblog.com/2011/09/22/volvo-spot-hopes-to-embarass-german-automakers-on-their-own-turf/ Si aici pararea mai multor natiuni despre Volvo: http://www.swedishwire.com/business/12400-volvo-cars-reports-20-jump-in-2011-sales Cam asta ar fi adevarul despre Volvo si marcile germane. In sfarsit, germanii au renuntat la mandrie si au recunoscut "cine e pe primul loc". Daca ai fi baiat istet, ai incepe sa pui bani deoparte pentru un Volvo.

  • LauCalin, miercuri, 02.05.2012 16:59

    1. Maisna este una premium. Greu de crezut pentru unii care in afara de BMW, Mercedes si Audi nu mai stiu nimic premium. 2. Comparati preturile echivalente cu Clasa A sau Seria 1 si apoi spuneti ca e cea mai scumpa. E posibil ca un A3 sa fie mai ieftin, dar e pe piata de multi ani. 3. Cine vrea de banii astia un Golf isi cumpara Golf. Cine vreo Kia full, isi cumpara Kia full. Dar cine stie ce fel de masini face Volvo, isi va cumpara masina asta. Apropo, in Germania, Italia, Marea Britanie sau America, Volvo este vazut cel putin la fel de bine ca orice marca nemteasca premium. In Romania, mai greu. Cum sa-si cumpere romanul Volvo cand toata viata a trait cu ideea ca din mana neamtulu ies MASINI... indiferent de model sau marca (vezi comparatia de mai sus cu Golf). 4. Lasati prejudecatile de-o parte, cereti o parere celor care au Volvo, mergeti la drive test si apoi comentati pe-aici. Altfel veti fi mereu "experti" in ale masinilor iar Volvo va fi pentru voi o masina prea scumpa de cumparat si prea scump de intretinut (lasa, ca e la Mercedes intretinerea ieftina...)

  • AndreiRN, vineri, 04.05.2012 00:10
    Volvo

    Cumnatul meu a avut Volvo si in 8 luni sa scapat de el asa ca ....... Garantia oferita spune cat de multa incredere are un constructor in produsul lor asa ca ....... Singurul Volvo care m-ar atrage nu este chinezesc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/07-VOLVO-VNL630-/130689591542?pt=Commercial_Trucks&hash=item1e6db4e8f6 Dar prefer cu motor Cummings Restul sunt chinezarii

  • VFL, sâmbătă, 05.05.2012 10:47
    Un articol interesant, pentru necunoscatorii care "vorbesc vorbe"

    http://www.automarket.ro/stiri/20-de-lucruri-pe-care-nu-le-stiai-despre-volvo-21520.html @AndreiRN: din cate stiam si eu, varsta medie a modelelor Volvo aflate in circulatie este de aproape 20 de ani, iar tu ai vazut cimitirele de masini pline de Volvo. Iar in Suedia (unde tu nu prea ai vazut Volvo), cam 20% din masini sunt Volvo. In ce parte a Suediei ziceai ca ai fost de 2 ori ??? Despre comentariile tale ne putem face cu usurinta o idee. Spor la scris si pofta buna.

  • bobby, miercuri, 09.05.2012 21:11

    Multe comentarii fara rost si nefondate. In primul rand daca nu esti pasionat Volvo nu ai cum sa intelegi multe chestii legate de aceasta marca. Restul e tacere!!! PS: Ford Focus RS motor 2.5 este luat de pe Volvo si nu invers, uitati-va la Top Gear, o recunoaste Jeremy . iay motorul de 1.6 diesel este preluat si modificat deoarece nici o masina care are acelasi motor nu are un consum de 3.9%(nici peugeot, focus, s.a.). Si nu mai comparati Volvo cu late masini.

  • Gil, sâmbătă, 14.07.2012 18:30

    Stimati domni (pt. unii din voi, acest apelativ e doar din politete..). De fapt, noi romanii NU avem cultura/civilizatia auto. Uitati ca luam incantati toate carcasele `premium` germane iar altceva refuzam sa privim (macar). Volvo nu e o masina pt neamuri proaste. O veti vedea pe autostrazi condusa,oricum,de domni in costum si cravata, care o cumpara fara ezitari dupa ce si-au vandut Mercedesul, Audiul sau BMWul de 7-8 ani, care, prin diverse cai, ajung prin Romania,Bulgaria,Belarus etc. Personal, am un Audi si o Honda Accord (de Honda ati cam uitat..),ambele, cumparate noi, in leasing, dar initial am dorit sa cumpara Volvo sau Saab, cu care am facut si drive testul si am fost incantat. Nu regret decizia, dar pot spune ca m-am simtit f.bine ca le-am testat. Au un `ceva` aparte. Oricum, peste putin expira leasingul si optez pt. un Volvo V40 si, eventual un A3. Deci,nu incercati sa vedeti Volvo in parcare la market. Cautati-o in locuri mai selecte, eventual, din alta tara.

  • flor, joi, 21.06.2018 17:50

    Stiti unde se face bordul electronic de la BMW ? Exact in Malaysia!