Volkswagen deschide pre-comenzile pentru Passat facelift: clienții pot alege doar anumite motorizări diesel și pe benzină
Volkswagen a dat startul pre-comenzilor pentru Passat facelift, însă pentru moment clienții au posibilitatea de a alege doar motoarele diesel și pe benzină din gama superioară.
Volkswagen a prezentat în luna februarie primele imagini și informații tehnice pentru Passat facelift, care a primit doar modificări minore de design, dar și o serie de tehnologii moderne de asistență.
La patru luni distanță, constructorul german a anunțat că sedanul poate fi pre-comandat începând din această săptămână în câteva țări europene. Pentru început, modelul poate fi însă achiziționat doar cu motoarele diesel și pe benzină din gama superioară.
Astfel, clienții pot comanda versiunile cu motorul pe benzină 2.0 TSI disponibil în variante de 190 CP și 272 CP, în timp ce fanii diesel au la dispoziție motorul diesel 1.6 TDI de 120 CP sau unitatea 2.0 TDI în versiuni de 190 CP sau 240 CP.
În schimb, cei care doresc să achiziționeze Passat facelift cu motorul pe benzină 1.5 TSI de 150 CP sau unitatea diesel 2.0 TDI Evo de 150 CP trebuie să mai aștepte câteva săptămâni.
Același lucru este valabil și pentru versiunea plug-in hybrid a modelului german, comercializată sub numele Passat GTE. Aceasta este echipată cu un motor pe benzină 1.4 TSI de 156 CP și un motor electric de 115 CP care generează în total 218 CP.
Cu ocazia lansării pre-comenzilor, Volkswagen a anunțat și o reconfigurare a versiunilor disponibile. Versiunea de bază se va numi simplu Passat, în timp ce versiunea medie va purta numele Business. Între timp, versiunea de top va avea numele Elegance. Totuși, nu este cert dacă Volkswagen va utiliza aceste denumiri în toate țările europene în care comercializează noul Passat facelift.
Pe piața din Germania, prețurile pentru Passat facelift încep de la 38.750 de euro pentru versiunea cu motor TSI de 190 CP și de la 34.720 de euro pentru versiunea diesel cu motor de 120 CP.
Via Volkswagen
Ieftin, diesel 120 cp, doar vreo 35000 euro. E bine ca la romani le place. De ce sa dai pe Toyota Camry hibrid, de 218 cp, cu un consum mai mic decat al unui diesel 30000 euro ?!!! Dar este prea fiabila si numai poti sa scapi de ea, ca nu se strica. Asta e, luati-va Passat, ca sau deschis listele, si sa fie diesel...