Volkswagen a primit deja 40.000 de comenzi pentru Golf 7
Volkswagen Golf 7 ajunge în showroom-urile din Germania la sfârşitul acestui weekend. Până acum, germanii se laudă cu 40.000 de comenzi pentru modelul lor compact.
Abia lansat în Europa şi recent introdus chiar şi pe piaţa din România, noul Volkswagen Golf a înregistrat deja 40.000 de comenzi la nivel european. Primele exemplare vor ajunge la dealerii din Germania la sfârşitul acestui weekend, în data de 10 noiembrie.
Pentru a celebra lansarea modelului în ţara mamă, Volkswagen a anunţat că toţi dealerii vor avea porţile deschide pe tot parcursul weekendului, oferind vizitatorilor oportunitatea de a testa noul Golf şi de a participa la o serie de evenimente speciale, dedicate celor şapte generaţii ale modelului popular.
Noua generaţie Golf pleacă de la 15.442 de euro în România, TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 85 de cai putere, în echiparea de bază Trendline. Pentru cei care vor mai multă putere, Volkswagen oferă şi o versiune 1.2 TSI de 105 cai putere, care pleacă de la 16.124 de euro în acelaşi nivel de echipare Trendline.
Pentru cei care preferă dieselul trebuie să precizăm că TDI-ul de 1.6 litri şi 90 cai putere pleacă de la 17.844 de euro, în vreme ce unitatea de 2.0 litri şi 150 de cai are o etichetă de 22.438 de euro, însă vine direct cu echiparea de top Highline.
via carscoop
-
dan_grc, miercuri, 07.11.2012 20:23
Ma scuzati, am vrut sa zic Auris, nu Yaris.
-
Hunter, miercuri, 07.11.2012 20:51
@dan_grc: Daca multa lume cumpara un produs inseamna ca e incuiata ? Daca sute de mii isi cumpara Iphone inseamna ca sunt incuiati ? Sau Samsung Galaxy S2/3 ? Sau daca multi nu cumpara acel produs pe care fiecare in mod individual il considera cel mai bun pentru el, inseamna ca restul sunt niste retarzi ? @sanmba: Problemele de fiabilitate nu ai tu de unde sa le cunosti doar daca esti un fel de Gog clarvazator. Fiabilitatea unei masini nou lansate se va vedea peste 1, 2, 3 ani cu acele probleme de prime loturi. Si fara nicio grija, mai ales in Germania si nu numai, clientul e sfant, si daca pateste masina ceva cat e in garantie, pai iti este reparata moca si poate daca mai e si retinuta mai multe zile in service, pai capeti si alta masina pe perioada de reparatii. La noi daca ai masina noua si dai de probleme, pai de multe ori risti sa o faci pe banii tai, pt ca mare parte dintre dealeri se apuca de prostit clientii si baga strambe cum ca garantia nu ar acoperi asta sau alta si asa mai departe. Intr-o tara cu foarte multi babuini, care sunt "experti" in toate, mai ales in ale masinilor, care stau la colt de bloc si aud tot felul de povesti cum fie masini unuia fie a altuia crapa, nu inseamna neaparat ca acele masini nu sunt fiablie. Normal ca atata vreme cat mare parte dintre noi isi cumpara masini din Germania, pentru ca suntem prea saraci sa avem pretentii de masini noi, pai e clar ca la o masina de cativa ani si km peste 150000 problemele pot aparea oricand, chiar daca masina aia a rulat doar pe drumuri din vest si consumabilele au fost cele din vest, si pe urma ajunge pe drumurile din tara asta minunata. Cand ai posibilitatea (in Germania) sa iti cumperi mereu masina noua, si sa o tii 3, 4, 5 ani cat garantia iti acopera totul nu te doare capul, si pe urma o schimbi, ca oricum vin romanii si cumpara tot. Asta e marea problema din tara asta....toata lumea se pricepe la toate domeniile, fiecare se stie da cu parerea despre orice, multe aspecte sunt evaluate din povesti auzite. Atatia "experti" pe metru patrat nu cred ca exista niciunde pe fata Pamantului. Si culmea....cu atatia "experti" da ne merge asa de prost.
-
Constantin, miercuri, 07.11.2012 21:42
"Incuiati"?? Nu vreau sa ma contrazic, dar cam toate publicatiile din lume au fost de acord ca Golful a fost mereu in topul compactelor, A aparut un model nou si multi oameni il doresc, ce e asa de ciudat? Nu uita ca Golf are o clientela fidela si de multe ori posesorii schimba modelul actual cu cel nou nout. Firmele mari ( incluzand Toyota ) au un mare numar de clienti foarte fideli. Incearca sa intelegi ce este TARGETUL comercial si nu mai gandi subiectiv, oamenii sunt extrem de diferiti pe pamantul asta.
-
bujieVRS, miercuri, 07.11.2012 22:41
Mafia, l-ai condus deja de afirmi ca este fiabil, sau doar pe PS3........!
-
so, joi, 08.11.2012 07:20
aurisu are un interior de nota -3, la exterior mai merge...hai sai dau un 8!
-
levi_craiven, joi, 08.11.2012 07:36
@Mafia ce ai mai baiatule ? manaci de pe jos sau ....? oricum cum sa fie mai fiabil ca seria 1? da si tu niste date sa te sustii .. iar asa afirmatile tale o sa fie un pic ok... iar auris sau yaris cu ce e mai prost de cat golf ?
-
Decebal, joi, 08.11.2012 09:37
Tinand cont de contextul economic, mi se pare destul de bine 40k. Acum toate teste pe care le-am citit inclusiv pe AM, clar este o masina vare va fi etalon pentru multi si nu vor atinge in uramatorii 4-5 ani.Ma uitam la unii care cica au pretentii inca mai folosesc multe componente de la modele mai vechi cum ar fi puntea spate.
-
Marian, joi, 08.11.2012 10:29
Am zis si ma repet, e o masina banala, simpla si chiar plictisitoare. Dar tinand cont de dotarile de la nivelul de baza si de pret clar este prima optiune cand te gandesti la o masina noua in clasa compacta.
-
Mafia, joi, 08.11.2012 13:23
@levi_craiven, Era doar o mica ironie,cum ca BMW este mai putin fiabil decat Golf.Iar in ceea ce priveste paragraful in care ziceam despre Toyota,cred ca nu ai inteles .Cand am spus eu ca Auris este mai prost decat Golf?
-
Mafia, joi, 08.11.2012 13:23
Acolo am zis opusul,nu cee ai inteles tu ;)
-
dan_grc, joi, 08.11.2012 13:34
@Hunter In mentalitatea romaneasca daca un anume produs se cumpara si multi nu inteleg de ce, inseamna ca esti incuiat, da, in acest caz Golf sau Vw in general, si daca mai citesti automarket din cand in cand ar trebui sa stii ca nu sunt fan Toyota, nici VW, dar incuiatii la care ma refeream erau de fapt "incuiati".
-
JP, joi, 08.11.2012 13:40
Daca zic ca nu imi place cum arata cate voturi rosii iau ?
-
George, joi, 08.11.2012 14:39
@JP: pe cine intereseaza ca tie nu-ti place? Oricum, vad ca pe automarket sunt doar 4-5 cunoscatori auto, restu decat isi dau cu parerea...ca, deh, romanu' se pricepe la toate, d-aia e vai de mama lui!
-
danny, joi, 08.11.2012 16:11
Golf-ul e ca painea: pe viitor, poate sa arate la fel, poate sa coste la fel sau chiar un pic mai scump, tot o va cumpara lumea. Indiferent cat de buna sau proasta cred unii ca este, ea defineste intreaga clasa compacta si e normal ca majoritatea cumparatorilor sa o aiba in vedere ori de cate ori se gandesc la o compacta. Dupa cum am mai zis, importanta de a fi primul intr-un segment e un factor extrem de decisiv.
-
LauCalin, joi, 08.11.2012 16:55
@Hunter, bine zis! Ai o bere din partea mea. :)
-
Moise, duminică, 11.11.2012 18:07
Urata masina care mai mult ca sigur ca va suferi de bolile copilariei....(platforma noua). O masina fada, lipsita de personalitate dar perfecta pentru oameni cu aceleasi caracteristici. Treziti-va...exista muuult mai multe optiuni decat banalitatea asta de golf.
Citeste si
-
ECONOMIC | vineri, 22 noiembrieVânzările de mașini noi, creștere minimă în octombrie, în EuropaPotrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 21 noiembrieDacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luniDacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. Citeste tot
-
ECONOMIC | sâmbătă, 16 noiembrieVolvo a vândut 30% din acțiunile Lynk & CoVolvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. Citeste tot
-
ECONOMIC | joi, 7 noiembrieAudi este pe roșu: profiturile s-au prăbușit cu 91% în trimestrul al treileaAudi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. Citeste tot
-
ECONOMIC | miercuri, 6 noiembrieLamborghini Urus și Revuelto se vând "ca pâinea caldă": ambele modele, sold-out până în 2027Lamborghini a anunțat că modelul Urus este sold-out pentru următorii 2 ani. În același timp, etalonul mărcii, Revuelto, nu mai poate fi cumpărat până în 2027, deoarece și acesta este acum sold-out. Citeste tot
Asa ceva...totusi nu e vorba doar de Romania? S-au dat subventiile pt agricultura? Pt ca nu vad cum restul europenilor sa fie atat de incuiati, mai ales ca s-a lansat si noul Yaris.