Viitorul Mercedes-Benz G-Klasse va fi cu aproape 380 de kilograme mai uşor
G-Klasse este pe cale să primească o nouă generaţie, iar schimbările care îi vor fi aduse includ numeroase elemente din aluminiu, o suspensie faţă indepedentă şi motorizări mai economice.
Mercedes-Benz G-Klasse, off-roader-ul mărcii germane, se pregăteşte să primească o împrospătare majoră. Vorbim despre o generaţie nouă a lui G-Klasse, iar primele zvonuri anunţă reducerea masei cu aproape 380 kilograme, datorită unei noi platforme tehnice din aluminiu. Modelul german va păstra configuraţia de caroserie montată pe şasiu rulant, iar design-ul va fi evoluţionar, adică ne putem aştepta la noi trăsături aduse formei deja cunoscute în toată lumea. G-Klasse este un dinozaur al lumii auto, fiind un model premium care a fost lansat în 1979 şi nu a primit o schimbare dramatică a formei sau a formulei sale de succes, iar cel de la Mercedes-Benz nu vor să rişte să piardă clienţii acestui model în urma unei domesticiri. Cei de la Automobile Magazine spun că Mercedes-Benz ar putea să introducă un frate mai mic al lui G-Klasse, numit GLB, care ar fi programat să debuteze în septembrie 2019 şi să fie bazat pe a doua generaţie a platformei MFA.
Mercedes-Benz nu va construi un model mai mic decât A-Klasse
Schimbările pregătite în gama G-Klasse vor include şi o suspensie faţă independentă, dar cele trei diferenţiale blocabile ale modelului vor rămâne standard, iar menirea lor va fi de a asigura performanţele bune pe teren accidentat. În ceea ce priveşte motorizările, oferta G-Klasse va beneficia de noutăţile din gama Mercedes-Benz, incluzând aici unităţile V8 twin-turbo de 4.0 litri şi alte propulsoare lansate recent. Consumul de carburant la nivel de gamă este previzionat să scadă cu până la 20%, iar posibilitatea unei versiuni hibride nu poate fi exclusă.
Mercedes-Benz C-Klasse Estate: primele imagini oficiale ale break-ului german
Interiorul lui G-Klasse va beneficia, la rândul său, de o actualizare serioasă, spun sursele citate de cei de la Automobile. Vorbim despre redesenarea planşei de bord şi a ceasurilor de bord, fără ca Mercedes-Benz să renunţe la anumite detalii clasice, cum ar fi comenzile fizice de control ale diferenţialelor blocabile sau chiar mânerul montat pe bord pentru pasagerul din dreapta. Noile tehnologii de asistenţă a şoferului lansate în gama Mercedes-Benz sunt aşteptate şi ele la bordul viitorul G-Klasse.
BMW şi Mercedes-Benz reduc numărul de platforme pentru reducerea costurilor
Si care anume propulsoare lansate recent ? 1.5dci de la Reno ?