Toyota s-a răzgândit: GT86 nu va primi o versiune hibridă
În ciuda faptului că unele zvonuri anunţau o versiune hibridă a lui GT86, reprezentanţii Toyota au infirmat lansarea unui asemenea model, un GT86 hibrid nu ar fi reuşit să atragă suficienţi clienţi.
Toyota GT86, modelul sportiv dezvoltat împreună cu cei de la Subaru, nu va primi şi o versiune hibridă, anunţă englezii de la Autocar citând oficialii Toyota. În ciuda faptului că Toyota este una dintre cele mai de succes mărci atunci când vine vorba de hibrizi şi costul tehnologiei nu ar fi fost o problemă, directorii companiei japoneze au decis să nu integreze sistemul Hybrid Sinergy Driver şi pe coupe-ul lor, cu toate că acest lucru a fost discutat în consiliul de conducere al companiei. Aparent, problema unei versiuni hibride a lui GT86 ar fi fost segmentul de nişă căruia i s-ar adresa, existând prea puţini clienţi potenţiali pentru ca modelul să fie rentabil pentru companie.
Modelul GT86 a fost dezvoltat de la zero în cadrul unui parteneriat cu cei de la Subaru. Aceştia din urmă au furnizat o motorizare boxer, căreia i-a fost aplicat sistemul de injecţie directă de la Toyota. Caroseria şi interiorul sunt uşor diferite de la o marcă la alta, dar au fost dezvoltate şi ele în baza unei colaborări strânse. Niciunul dintre cei doi producători nu a lansat încă o versiune mai puternică a lui GT86 sau BRZ, deşi vocile fanilor susţin că ar fi preferat un asemenea model în faţa actualului motor aspirat de 2.0 litri şi 200 CP.
TEST DRIVE Toyota GT86 2.0 Drift
Via Autocar
Pacat ! De la japonezi ne asteptam sa fie numai hibride pt. ca sunt cei mai buni in ele.