Seat Alhambra a primit un facelift subtil

Publicat miercuri, 15.04.2015 12:22 de Sebastian Toma

Spaniolii de la Seat au operat un facelift în gama lor de monovolume, modelul Alhambra primind o actualizare stilistică pe măsura celei repartizate fratelui său de platformă, Volkswagen Sharan.

Seat Alhambra, fratele spaniol al lui Volkswagen Sharan, a primit un facelift la scurtă vreme de la restilizarea aplicată în gama monovolumului german. Modificările estetice nu au fost singurele schimbări efectuate, fiind asociate unei game mai generoase de echipamente şi a unei oferte de propulsoare mai eficeinte cu până la 15% faţă de predecesorul său. Monovolumul cu şapte locuri de la Seat este disponibil acum şi cu noi dotări de confort şi de asistenţă a şoferului, precum şi cu un nou sistem infotainment.

Din punct de vedere estetic, facelift-ul lui Alhambra aduce blocuri optice cu LED-uri, o grilă frontală restilizată şi noi jante din aliaj. Interiorul are noi culori pentru ornamente, un volan împrumutat de la Leon şi noi comenzi. Sistemul multimedia cel nou al lui Alhambra se numeşte Seat Easy Connect şi este oferit în mai multe versiuni, toate echipate cu ecrane tactile de rezoluţie înaltă şi procesoare actualizate. În plus, la nivel de siguranţă, Alhambra are sistemul multi-collision brake în standard, alături de alte dotări de acest stip. Opţional, pot fi comandate elemente precum şasiu adaptiv, scaune cu masaj şi sistem de monitorizare a unghiului mort.

Gama de motorizări a lui Seat Alhambra respectă integral normele Euro 6. Motoarele alimentate cu benzină sunt de 2.0 litri şi oferă 150 sau 220 CP. Între timp, oferta dieel include trei unităţi, toate de 2.0 litri, care asigură 115, 150 sau 184 CP. Cea mai eficientă dintre acestea este cea mai puternică în acelaşi timp şi anunţă un consum mxt de 4.9 litri la sută. Varianta diesel de 150 CP poate fi comandată şi cu sistem de tracţiune integrală, iar aproape toate motoarele din ofertă pot fi alese alături de transmisii DSG.

Via Seat

  • alhambra, miercuri, 15.04.2015 13:12

    In continuare banal.

  • mog, miercuri, 15.04.2015 13:25

    la motoare si transmisie nu e chiar banal, zic eu. nu`ti iei monovolum pe post de aspirator de gagici.

  • @mog, miercuri, 15.04.2015 13:51

    da, e foarte "palpitant" un dieselar de 115 CP... mai ales interiorul ala ieftin; respira "tehnologie" ! alo,asa ceva nici n-ar trebui sa-si faca locul in oferta; pentru cine se respecta.

  • mog, miercuri, 15.04.2015 15:30

    eu ma gandeam la 2.0 tsi de 220 cp sau 2.0 tdi de 184, cu haldex si dsg.... dar na, luati`va voi monovolume secsi cu 1.0 turbo...

  • @mog, miercuri, 15.04.2015 15:51

    Bine ca esti tu masochist de esti dispus sa suporti impozitul, asigurarea, consumul si taxele pe emisii la un motor de 2 litri!

  • @@mog, miercuri, 15.04.2015 16:14

    Daca si ala e interior ieftin...ce sa mai spun de Ford sau japoneze unde plasticul tare e la el acasa iar imbinarile sunt specifice anilor 2000. E o masina de familie corecta, cu plusurile (mai multe) si minusurile (cateva) sale.

  • mog, miercuri, 15.04.2015 16:43

    cand ai 25k+ de dat pe o masina din asta, cheltuielile de intretinere nu sunt o problema. sau nu ar trebui sa fie. pentru ca daca ar fi, te uiti la Lodgy mai bine, ca sa nu mananci pesmeti 5 ani dupaia. dar romanul e fudul...

  • mishazaitev, miercuri, 15.04.2015 17:02

    @mog@@@@mog@@@@@@mog ca nu sunteti in stare sa va identificati Adica aia care au Subaru Impreza sau Land Rover Defender sunt masochisti? 150 de lei pe an (nici nu stiu cat e impozitul la 2l) ti se pare o suma atat de mare? O masa de doua persoane la o carciuma medie? Pai atunci, nu te supara, dar tu ce conduci?!Daeewoo Damas?! Nu ca as avea ceva cu proprietarii micutului buz, dar afirmatia ta mi se pare culmea zgarceniei frate!

  • dan_grc, miercuri, 15.04.2015 17:50

    Impozitul la 2 litri e 180 lei, probabil ca se va mari pe viitor, oricum este pomana fata de 2.5 sau 3 litri, nesimtit de mari pentru ceea ce se ofera de bani aia, adica gropi si bugete pradate, dar sa te sperie cilindreea de 2 litri, la impozit si asigurare, pai nene, Matiz de 0.8 litri este perfect, este putin peste 50 de lei cred, adica 10 beri aproximativ, asta la retaurant, din magazin cumperi 15 lejer.

  • Tembelus Rex, miercuri, 15.04.2015 18:37

    Faceti ce faceti si o dati in balarii....ati ajuns la impozite acum.....da pentru 2 litri e 180 de lei si se mai mareste un pic de la anul ......din punctul meu de vedere (sunt un paduche recunosc) chiar nu e mult......cit despre Alhambra ....mie unul imi place.....dar ca de obicei nu am resursele financiare sa o cumpar .....MI-AR SURADE UNA PRIMITA GRATIS DIN PARTEA MILIARDARILOR DE PE AUTOMARKET........offtopic ....adevarul e ca m-as multumi si cu un sandero chel la 5415 euro prin rabla.....as da troaca care o am si as lua un sandero ....de unde fratica sa fac 5500 de euro cash.....nu lucrez la multinationala pe mii de euro.......off, off.......

  • Sandu al-III-lea, miercuri, 15.04.2015 20:08

    E chiar o masina frumoasa.Un design placut,imbinari bune,nu stiu la ce pret va fi.Ia sa fi aratat si Lodgy a noastra la fel ca asta.Sa vezi vanzari ce erau.Eu unul as lua asa ceva.

  • cristi, joi, 16.04.2015 10:09

    masina e f frumoasa si merita toti banii pentru cei care si folosesc spatiul din ea. probabil cea mai buna varianta in gama ei. nu degeaba e cel mai vandut model dupa ibiza in Austria din gama Seat.

  • ianis, joi, 16.04.2015 18:37

    Seat nu cumpara nici spaniolii ! Pentru o submarca europeana mediocra, prea o ridicati in slavi.

  • Tudor, duminică, 19.04.2015 12:30

    Ca monovolum, Ford S-max din 2006 arata mai bine. Pentru anul 2015 aveam asteptari mai mari de la Seat.