Renault: "Suntem dezamăgiţi de rezultatele de vânzări ale modelelor electrice"
Francezii de la Renault au recunoscut că nu sunt mulţumiţi de rezultatele de vânzări înregistrate de modelele electrice din gamă.
Francezii de la Renault au declarat că nu sunt mulţumiţi de rezultatele de vânzări per ansamblu, cu toate că sunt încântaţi de vânzările înregistrate de Twizy. Potrivit Autocar, pentru fiecare Renault Fluence electric vândut, sunt vândute patru unităţi Twizy. În Regatul Unit, francezii de la Renault au vândut 252 unităţi Twizy, 64 de Fluence ZE şi 279 unităţi Kangoo ZE pe parcursul a cinci luni. Rezultatele din Marea Britanie sunt similare cu cele obţinute pe alte pieţe, spun reprezentanţii Renault.
"Twizy este un model de succes, se vinde conform aşteptărilor. Însă vânzările de vehicule electrice sunt cu mult sub aşteptările noastre. Volumele realizate sunt mai mici decât ne-am aşteptat", a declarat Stephen Norman, director de marketing şi vânzări de la Renault. Însă, francezii de la Renault se pot mândri cu rezultate de vânzări bune în raport cu cele obţinute de ceilalţi constructori europeni care comercializează modele electrice, cum ar fi Mitsubishi şi Citroen.
Renault Zoe este noua speranţă a constructorului francez în această direcţie, hatchback-ul de segment mic urmând să intre în curând pe mai multe pieţe. Zoe se mândreşte cu o autonomie de 210 kilometri cu o singură încărcare, ceea ce se traduce printr-o autonomie de 160 kilometri în condiţii reale. Reprezentanţii Renault consideră că Zoe va avea o ţinută de drum extraordinară graţie centrului de greutate scăzut, iar cuplul oferit de motorul său electric va oferi o acceleraţie impresionantă.
Via Autocar
Poate ca oamenii sunt destul de destepti incat sa nu cumpere o masina de la un producator care cere chirie lunara pe acumulatori mai mare decat motorina folosita pentru un 1.5dci. Pentru marea masa a cumparatorilor masina este un bun cu folosinta imediata si cu cheltuieli lunare la timpul prezent. Conceptul ca masinile electrice sunt viitorul trebuie adaptat la prezent, pentru ca daca nu astepti viitorul pt vanzari mai bune.