Preţuri Mazda CX-3 în România: cel mai mic SUV al japonezilor pleacă de la 15.300 de euro
Mazda debutează oficial în segmentul SUV-urilor mici din România cu lansarea noului CX-3. Cel mai mic SUV din gama Mazda pleacă de la 15.290 de euro.
Segmentul SUV-urilor mici devine din ce în ce mai aglomerat şi pe piaţa din România. Mazda şi-a anunţat oficial prezenţa odată cu disponibilitatea noului CX-3 în showroom-uri. Modelul a fost lansat oficial în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, în toamna anului trecut, iar acum este disponibil pentru precomandă şi la noi în ţară.
Mazda CX-3: detalii şi imagini oficiale
Preţurile celui mai mic SUV Mazda pornesc de la 15.290 de euro cu TVA inclus. Pentru această sumă clienţii au acces la motorizarea pe benzină de 2.0 litri şi 120 de cai putere, asistată de o transmisie manuală cu şase trepte şi tracţiune doar pe puntea faţă. Noul Mazda CX-3 se va adresa publicului din România în compania a cinci niveluri de echipare: Emotion, Challenge Attraction, Revolution şi Revolution Top.
Nivelul standard, Emotion, va fi unul destul de generos şi va include sistem Start-Stop, aer condiţionat, computer de bord, conexiune USB, comenzi audio pe volan, oglinzi şi geamuri electrice, buton de pornire pentru motor, sistem de asistenţă la plecarea din rampă, monitorizarea presiunii în pneuri şi controlul stabilităţii dinamice (DSC).
MOTOR | PUTERE CUPLU |
Preţuri noul Mazda CX-3 |
|||
Manuală 6 trepte 4X2 |
Automată 6 trepte 4X2 |
Manuală 6 trepte 4X4 |
Automată 6 trepte 4X4 |
||
ECHIPARE Emotion | |||||
2.0 SkyActiv-G | 120 CP 204 Nm |
15.290 | |||
ECHIPARE Challenge | |||||
2.0 SkyActiv-G |
120 CP 204 Nm |
17.990 | |||
1.5 SkyActiv-D | 105 CP 270 Nm |
19.790 | |||
ECHIPARE Attraction | |||||
2.0 SkyActiv-G |
120 CP 204 Nm |
19.790 | 21.590 | ||
1.5 SkyActiv-D | 105 CP 270 Nm |
21.590 | |||
ECHIPARE Revolution | |||||
2.0 SkyActiv-G | 120 CP 204 Nm |
20.590 | 22.390 | 20.400 | |
2.0 SkyActiv-G | 150 CP 204 Nm |
22.990 | 24.790 | ||
1.5 SkyActiv-D | 105 CP 270 Nm |
22.390 | 24.190 | 25.990 | |
Echipare Revolution Top | |||||
2.0 SkyActiv-G | 150 CP 204 Nm |
24.990 | 26.790 | ||
1.5 SkyActiv-D | 105 CP 270Nm |
26.190 | 27.990 |
Dacă viitorii clienţi îşi vor dori ceva mai multe dotări, următorul nivel de echipare va fi ceva mai piperat, cu 2700 de euro mai mult, în aceeaşi versiune pe benzină. Diferenţa devine şi mai mare dacă vorbim despre nivelul intermediar Attraction, care ajunge la 19.790 de euro.
Pentru cei care îşi vor dori un diesel, Mazda CX-3 porneşte de la 19.790 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea de 105 cai putere, cu tracţiune faţă şi cutie manuală cu şase rapoarte. Din fericire, acesta este oferit cu al doilea nivel de echipare, Challenge.
Noul Mazda CX-3 va avea de înfruntat o concurenţă puternică, dintre care amintim doar proaspăt lansatul Suzuki Vitara, pionierul segmentului Nissan Juke, best-seller-ul segmentului Renault Captur, dar şi Peugeot 2008, Opel Mokka sau Jeep Renegade. Crossover-ul japonezilor va sosi în showroom-urile din România începând cu luna iunie.
Mazda CX3 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 4X2 Emotion |
120 | 5.9 | 9 | 15.290 |
Suzuki Vitara 1.6i 4x2 Cool |
120 | 5.3 | 11.5 | 14.100 |
Nissan Juke 1.2 DIG-T 4x2 Accenta |
115 | 5.6 | 10.8 | 17.490 |
Peugeot 2008 1.6 VTi Active 4x2 |
120 | 5.9 | 9.5 | 16.052 |
Opel Mokka 1.6i start-stop Selection 2WD |
120 | 6.5 | 12.3 | 16.940 |
Jeep Renegade 1.6 E.torQ 110 CP 4x2 |
110 | 6 | 11.8 | 22.200 |
Mini Countryman 1.6 Cooper 4x2 |
122 | 5.9 | 10.4 | 24.118 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Mazda
Ca design exterior bate toata concurenta. La interior desi merge pe cartea materialelor mai bune in comparatie cu suratele de volum (Renegade si Countryman sunt premium deci apar in tabel doar de amorul artei) are mici neajunsuri precum monitorul care seamana cu o tableta veche si care iese aiurea din bord (stiu..si Mercedes sau Audi practica asa ceva insa in RO atrage hotii - asta o stiu pe pielea mea din pacate si nu dintr-o zona marginasa a capitalei...deci atentie la geamuri sparte...) si frana de mana care e inca una clasica (desi multi producatori de volum au inlocuit-o de acum o generatie cu un buton). Per totat e o oferta interesanta insa cred ca HR-V-ul (care va avea materiale mai bune iar in varianta de top va avea la fel piele cusuta pe bord) va fi superior (probabil ca va sari insa de 30.000 in varianta de top - Honda e mai scumpa ca marca). Pentru cine doreste si iesiri in afara asfaltului Renegade e cu doua clase peste restul si are avantajul unui brand premium. Marele neajuns e pretul: 35.000 de euro in varianta de top...