Prețuri BMW Seria 7 în România: limuzina germană pornește de la 90.700 de euro
BMW a publicat prețurile noii generații Seria 7 pentru piața din România. Nava amiral a bavarezilor vine cu trei versiuni de motorizare și cu o variantă de caroserie cu ampatament lung.
Lansat la începutul lunii iunie, a șasea generație a modelului BMW Seria 7 are deja prețuri pentru piața din România. Nava amiral a bavarezilor a fost prezentată alături de patru motorizări, dintre care una hibridă. Din păcate, aceasta nu va fi momentan disponibilă pe piața de la noi, debutul său urmând să se facă mai târziu.
Cum era și normal, intrarea în gamă va fi asigurată de un propulsor cu șase cilindri în linie, de 265 de cai putere. Ea va fi disponibilă atât pe varianta cu ampatament normal, cât și pe cea cu ampatament lung și va beneficia, pe lista de opționale, de tracțiunea integrală xDrive. De remarcat faptul că varianta 730d are emisii mixte de 119 grame CO2 pe kilometru, cât avea un BMW 118d în 2008, când era premiat în clasa sa pentru emisii scăzute.
450 de cai putere pentru cel mai puternic Seria 7
Varianta de motorizare de vârf în gama Seria 7 la momentul lansării se numește 750i xDrive, este disponibilă și cu ampatament mărit și are un V8 TwinPower Turbo de 4.395 centimetri cubi și 450 CP.
Cealaltă motorizare pe benzină va fi versiunea bi-turbo a motorului de 3.0 litri benzină, care va oferi 326 de cai putere și va fi regăsită sub indicativul 740i.
MOTOR | PUTERE CUPLU |
NOUL BMW Seria 7 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
Ampatament scurt | ||
730d | 265 CP 620 Nm |
90.706 |
730d xDrive | 265 CP 620 Nm |
94.302 |
740i | 326 CP 450 Nm |
96.472 |
750i xDrive | 450 CP 650 Nm |
121.824 |
Ampatament lung | ||
730d | 265 CP 620 Nm |
99.510 |
730d xDrive | 265 CP 620 Nm |
103.044 |
740i | 326 CP 450 Nm |
105.462 |
750i xDrive | 450 CP 650 Nm |
131.372 |
Lista de dotări standard a limuzinei germane este cea mai generoasă de până acum. Bavarezii se laudă cu cea mai bogată echipare standard din segment, una atât de generoasă încât lista de opționale devine un moft. Un moft pe care toți și-l vor dori cu siguranță.
Cea mai generoasă echipare standard din toate timpurile
Așadar, fiecare client de BMW Seria 7 va fi răsfățat încă de la început cu Head-up Display color, faruri complete cu tehnologie LED, suspensie penumatica pe toate puntile, amortizoare reglabile, sistem de navigatie Profesional (prima dată când el este oferit în standard), hayon electric, Driving Assistant cu tot felul de funcții care te mențin pe drum și ne apropie tot mai mult de o mașină autonomă, asistent fază lungă standard, sistem de spălare al farurilor, scaune încălzite pentru șofer și pasager, sistem de difuzoare Hi-Fi, cameră video pentru marșarier și monitorizare a presiunii în anvelope.
Tot în standard va fi oferit și Driving Experience Control, modulul prin care cel de la volan poate opta între diferite moduri de rulare, de la EcoPro până la Sport+. El vine însă acum și cu modul complet nou, denumit Adaptive, care reglează toate funcțiile mașinii.
Tehnologii oferite în premieră mondială
BMW Seria 7 este cel mai tehnologizat model oferit până acum de BMW, ceea ce însemană că pe modelul bavarez vom găsi multe sisteme oferite în premieră pe un automobil.
Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială
Seria 7 are acum un sistem de încărcare inductivă în cotiera frontală, capabil să încarce atât cheia mașinii, cât și un telefon mobil care suportă această funcție. Cheia în sine este complet nouă, bifarea unei dotări opționale aducând un ecran color pe aceasta pentru a controla anumite funcții ale mașinii, iar anumite variante ale lui Seria 7 pot fi conduse într-un spațiu din parcare îngust doar prin cheie, cu șoferul stând în afara vehiculului, dotare fără precedent în segment.
Sistemul multimedia este capabil de mirroring (afișarea conținutului de pe ecranul telefonului pe ecranul multimedia) cu smartphone-urile compatibile cu această funcție.
BMW Seria 7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW Seria 7 730d |
265 | 4.9 | 6.1 | 90.706 |
Mercedes S-Klasse S350d |
258 | 5.9 | 6.8 | 86.254 |
Audi A8 3.0 TDI quattro |
258 | 5.9 | 5.9 | 86.409 |
Porsche Panamera 3.0 V6 |
300 | 6.4 | 6 | 94.565 |
Jaguar XJ 3.0d V6 |
275 | 7 | 6.4 | 83.700 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
cam scumpa versiunea cheala, nu credeti? adica la 90.000 de euro o gasesti cu faruri cu halogen presupun, ca nu am intrat in configurator inca