Prețuri BMW Seria 3 facelift în România: modelul german pornește de la 31.900 de euro

Publicat marţi, 21.07.2015 11:57 de Sebastian Toma

Importatorul BMW în România a demarat livrările variantei facelift a lui Seria 3 și Seria 3 Touring. Varianta berlină a modelului restilizat are un preț de pornire de 31.900 de euro.

BMW Seria 3 facelift este disponibil pentru comandă pe piața din România. Importatorul mărcii germane pe piața din România va demara în această săptămână livrările primelor exemplare, iar cei care doresc să se înscrie pe lista de comenzi trebuie să aibă cel puțin 31.900 de euro cu TVA inclus pentru varianta entry-level a berlinei. În cazul doritorilor de Seria 3 Touring, prețul de pornire în gamă este de 33.400 de euro cu TVA inclus, ambele valori fiind valabile pentru motorizarea 1.5 Turbo de 136 CP aferentă variantei 318i. Între timp, cea mai puternică motorizare pe benzină din oferta obișnuită, 340i, pleacă de la 51.450 de euro în configurația cu tracțiune spate, respectiv 53.950 de euro pentru varianta cu xDrive.

BMW Seria 3 primeşte un facelift la 40 de ani de la debutul primei generaţii

Cea mai economică variantă a noului Seria 3 facelift este 320d EfficientDynamics Edition, care anunță un consum mixt situat între 3.9 și 4.3 litri la sută în compania transmisiei automate. Varianta EfficientDynamics Edition a lui Seria 3 facelift, echipată cu motor 2.0 diesel de 163 CP, costă 39.700 de euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin diesel din oferta Seria 3 facelift pleacă de la 33.400 de euro, în timp ce varianta diesel cea mai scumpă din această gamă pornește de la 57.200 de euro.

Facelift-ul gamei Seria 3 de la BMW nu a marcat o schimbare majoră de design, dar a adus noutăți pe toate planurile ofertei, mai ales că unul din patru BMW-uri vândute este un Seria 3. La interior, Seria 3 facelift are ornamente noi, materiale noi și mici modificări aplicate planșei de bord. Gama de tehnologii a fost mărită, iar motorizările au devenit mai eficiente, la fel cum a fost și cazul transmisiilor. BMW ne promite o revizuire completă a lui Seria 3 la nivel de suspensie, direcție și tren de rulare adusă o dată cu acest facelift.

BMW Seria 3 facelift: MOTORIZĂRI ŞI PREŢURI

MOTOR PUTERE
Seria 3 Sedan Seria 3 Touring
PREŢ
(€ cu TVA)
cu 4x4 PREŢ
(€ cu TVA)
 cu 4x4
318i 136 CP 31.868 - 33.418 -
320i 184 CP 35.650 38.192 37.20 39.742
330i 252 CP 41.912 48.666
(AT8)
43.462 50.216
(AT8)
340i 326 CP 51.460 53.940 56.850 59.330
316d 116 CP 33.418 - 34.968 -
318d 150 CP 35.216 37.696 36.766 39.246
320d 190 CP 38.130 40.610 39.680 42.160
320d
Efficient Dynamics Edition
163 CP 38.130 - 39.680 -
325d 218 CP 41.292 - 42.842 -
330d 258 CP 50.402
(AT8)
52.882
(AT8)
51.952
(AT8)
54.432
(AT8)
335d 313 CP - 57.222
(AT8)
- 58.784
(AT8)

 

BMW Seria 3 facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW 320i
2.0 i MT6
184 5.5 7.2 35.650
Mercedes-Benz C200
2.0 MT6
184 5.7 7.5 37.491
Audi A4 facelift
1.8 TFSI 170 CP MT6
170 5.7 8.1 34.069
Volvo S60
1.6 T4 180 CP MT6 Start-Stop
180 5.8 8.3 31.134
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via BMW

  • petrush, marţi, 21.07.2015 14:21

    @AM de ce il compari cu a4 care nu se mai fabrica urmand ca peste o luna sa apara tipul nou

  • petrush, marţi, 21.07.2015 14:25

    inca nu e clar 320i 184 cp mai are patru cilindri sau a fost castrat?

  • dan_grc, marţi, 21.07.2015 14:42

    Oferta de motorizări rămâne mai mult decât suficientă, chiar dacă la această clasă au venit de curând concurenți noi, unii după o absență de câțiva ani buni, XE și Giulia, alții eterni adversari, clasa C și proaspăt lansatul A4, seria 3 rămâne foarte greu de depășit, nu degeaba reprezinta aproape 30% din vânzările Bmw, cu toate X -urile din gamă, modelele clasice se vând mai bine ca oricând, aici intrând și seria 5, bineînțeles.

  • BMW, marţi, 21.07.2015 14:55

    Daca la capitolul benzina fostul 328i e acum 330i si fostul 335i e acum 340i de ce a ramas la diesel fostul 335d tot 335d si nu 340d? Am inteles pe viitor se vrea o nomeclatura gen seria 6 si 7 cu 40 in coada pentu modelele cu 6 cilindri. De ce la diesel a ramas la fel? Mie mi se pare cea mai proasta perioada la BMW din punct de vedere al nomenclaturii. Mai ramane doar 320i si 320d care eu legatura cu cilindreea in rest nimic nu mai are logica.

  • dan_grc, marţi, 21.07.2015 15:25

    Pt că 335d are exact aceeași putere, cum la 335i și 328i a crescut puterea, s-a schimbat denumirea. Logica există, cum cilindreea a tot scăzut și se oferă multe variante de putere, nu se mai pot păstra vechile denumiri, aproape toți fac asta.

  • tzenu_bmw, marţi, 21.07.2015 17:19

    Si uite ca avem din acest moment pe piata un seria 3 cu 3 cilindri de 1.5L(modelul 318)......si pana mai pui ceva obtionale pe masina asta ajungi la un pret de 50.oooeuro:)))))))))) In 2003-4 cand sa lansat E60(cinciar-u) un 530i 6 in linie avea un pret de pornire de 51000 euro(am citit intro revinsta de pe vremea respectiva...... Comparativu asta e doar asa ca sa ne dam seama cat de mult au urcat preturile in ultimi 10 ani.........

  • mowgli, marţi, 21.07.2015 19:28

    @tzenu in afara de pret te uiti si la altceva ? De exemplu la faptul ca pt suma unui 530i de acu 10 ani, primesti acuma o masina mai rapida, cu 100 de cai in plus, mai eficienta, mai sigur, cu materiale mai bune, mai confortabile si cu mult mai multe dotari, atat standard dar mai ales optionale, la care E60 nici nu visa. 100 de cai in plus.... Mai mult, F10-le 528i costa 48000 de euro si are cu 15 cai in plus peste vechiul 530i si aceeasi poveste de mai sus. Legat de calitatea asamblarii, asta e discutabil si chiar subiectiv, in rest cam la orice capitol tehnologic, F10 e peste E60. Deci spune-mi si mie, cum e cresterea preturilor ?

  • S, marţi, 21.07.2015 20:54

    Astept 390i cu 2 cilindrii. Si pana la urma care e faceliftul ? Eu am placut acest model inca de cand o aparut mi se parea foarte reusit, dar acuma nu vad ce facelift au facut ... pe partea tehnica da, dar designul ?

  • tzenu_bmw, marţi, 21.07.2015 21:40

    @mowgli.....preturile masinilor noi cresc foarte mult comparativ cu cresterea salariilor pe plan mondial.......si de aici problema mea......eu sau un roman obijnuit care castiva in medie 1000-1200lei lunar nu poate cumpara nici macar un 116d......deci am dat doar un exemplu..... preturile cresc foarte mult la toate modelele bmw.......uite ca septaru a ajuns mai scump cu 5-7mii euro ca adversaru S-Klasse.....care intotdeauna a fost peste seria 7.....indiferent de generatii...... BMW face masini fantastice superbe......tehnologic,mecanic,performante dinamice chiar remarcabile pt. un constructor de 'sedanuri sportive.......insa le prea supra-taxeaza....

  • dan_grc, marţi, 21.07.2015 22:02

    @tzenu Cu 1000 de lei pe lună nici rate la un Logan echipat mediu nu-ți permiți, deci ce rost are să critici prețurile de la Bmw, în această lume sunt aproximativ 2 milioane de clienți anual pt Bmw, nu mă număr printre ei, dar nu este obligatoriu să-și permită jumătate de mapamond, nici măcar o mașină foarte ieftină, asta mai lipsea, să fie vreo 3-4 miliarde de mașini.