Preţuri BMW M5 facelift în România: sedanul de performanţă costă 107.260 de euro

Publicat joi, 27.06.2013 17:41 de Bogdan Mirică

BMW a anunţat că noul M5 facelift va debuta pe piaţa din România în luna iulie. Odată cu revizuirea estetică, clienţii vor putea comanda şi pachetul Competition pentru M5 şi M6.

Luna trecută, BMW a dezvăluit oficial faceliftul operat pe actuala generaţie Seria 5, ajunsă deja la jumătatea carierei. Cum era de aşteptat, modificările au fost aplicate tuturor variantelor de caroserie, inclusiv derivatului de performanţă M5. La numai o lună de la debutul oficial, BMW anunţă şi în România lansarea puternicului sedan şi disponibilitatea sa începând cu luna iulie.

Faceliftul aduce un design uşor modificat, performanţe noi, opţiuni extinse şi un pachet Competition, disponibil atât pentru M5 cât şi pentru M6.

BMW M5 este propulsat de un motor V8 de 4,4 litri, cu tehnologie M TwinPower Turbo şi o putere maximă de 560 cai putere. În combinaţie cu transmisia M cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte, diferenţialul M activ de pe puntea spate şi tehnologia suspensiei reglată pe baza experiențelor din motorsport, acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se realizează în 4.3 secunde.

În standard, M5 facelift primeşte pachetul Driving Assistant, care include funcţia "asistent fază de drum", sistemul de avertizare de schimbare fără intenţie a benzilor, o funcţie de prevenire pasivă şi activă a coliziunilor şi pachetul Online Entertainment, care oferă acces la 12 milioane de melodii. Interiorul lui M5 integrează acum un alt volan, cotiera are un volum de depozitare mai mare, iar sistemul iDrive are un nou ornament cromat. Opţional, sistemul iDrive va putea fi controlat cu o funcţie tactilă.

Deşi beneficiază de numeroase îmbunătăţiri, BMW M5 păstrează acelaşi preţ de pornire pe piaţa din România. Mai exact, noul M5 facelift poate fi comandat începând cu 86.500 de euro cu TVA, adică 107.260 de euro cu toate taxele incluse. Detalii aici.

BMW M5 este oferit acum în compania pachetului Competition, care sporeşte puterea la 575 CP şi aduce modificări la direcţie şi suspensie. Nemţii susţin că modelul va fi cu 0.1 secunde mai rapid la sprint-ul 0-100 km/h, pe când sprint-ul 0-200 km/h va fi îmbunătăţit cu 0.2 secunde. Jantele din aliaj au un diametru de 20 inch, iar garda la sol a fost redusă cu zece milimetri. În plus, sunt disponibile opțional și noile frâne M din carbon ceramic, pentru performanțe de frânare susținute într-un regim sportiv de condus.

Noul pachet este disponibil în România cu un preț de 7215 Euro fără TVA pentru modelele BMW M6 și 7470 Euro fără TVA pentru BMW M5.

BMW M5 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW M5
V8 4.4 560 A7
560 9.9 4.3 107.260
Mercedes E63 AMG
V8 5.5 litri
557 9.8 4.3 110.422
Jaguar XFR
V8 5.0 Supercharged
510 12.5 4.9 94.240
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • mog, joi, 27.06.2013 18:03

    ce consum bun, o fi avand start/stop? :))

  • tzenu_bmw, joi, 27.06.2013 18:32

    ultima poza cu interioru e de pe M6 ce cauta aici

  • ScorpyonVAG, joi, 27.06.2013 21:14

    @tzenu_bmw: daca nu gresesc, asa arata interiorul la modelul facelift.

  • inexorabil, vineri, 28.06.2013 01:28

    Cum de nu apare la "concurenta directa" Cadillac CTS-V ??? Mai ieftin, mai rapid, mai rafinat (inclusiv la bord). Din nefericire pentru casieria lor, americanii nu s-au ingrijit, cu prioritate, si de construirea unei imagini solide de brand global. Iar cine nu ofera o sigla scumpa in primul rand d.p.d.v. emotional, se poate considera deja pe faras in ziua de azi......

  • Mafia, vineri, 28.06.2013 02:09

    @inexorabil, Ai cuplita dreptate. Din cate stiu un CTS-V costa in jur de 78 k euro ceea ce mi se pare un pret mai mult decat OK. Stai linistit caci si eu as alege un CTS, chiar si simplu in detrimetrul unor astfel de '' ciuperci '' scumpe si cu termen de valabilitate '' minimal '', sper ca ai inteles in termen concludent la ce ma refer :D Pacat ca Lexus nu a oferit un rival pe masura acestora, dar in viitor cu siguranta Lexus va fi peste si la acest capitol ( totusi vorbim de o marca tanara ). Ls ofera ceva potent pt AMG S class si 760LI, versiunea de 650 cp , daca ar ajunge si in productia de serie cu siguranta ar face furori.

  • unul, vineri, 28.06.2013 09:08

    Cadillac nu apare pt ca nu este inca o versiune CTS-V a noului model, iar vechiul model nu este mai rapid decat actualul M5, mai lasa conspiratiile.

  • Scrooge, vineri, 28.06.2013 11:30

    e perfecta pentru soselele din Romania.

  • ala, vineri, 28.06.2013 16:32

    Fiind inexorabil nu iti pot spune ca se va juca cu Cadi iar de Lexus nu are cu cine dar nici Lexus cu ce este adevarat. Sa ajungi la nivel de BMW e grele! P.S Am Ford nu am BMW (stiu ca nu sunt roman autentic)

  • Lache, sâmbătă, 29.06.2013 08:39

    Bah,Falconetti,ai uitat sa zici si de lantzul de distributie care se "largeste".Minitehnicus ce esti,nu stiai ca lantul se poate intinde sau rupe?Tu daca reusesti sa largesti zalele de lant,esti tare de tot.Sub ce nume o sa mai postezi?Cumva,Menumorut?

  • A, luni, 08.07.2013 15:45

    Ati uitat de rivalul RS6 care ia suta in 3.8 sau 3.9 si are consum mixt mai bun:)