Peugeot 3008 se lanseaza in Romania de la 19.495 de euro

Publicat luni, 29.06.2009 16:40 de Mircea Meșter

Crossoverul 3008, lansat de Peugeot la Salonul de la Geneva din 2009, este disponibil in Romania la preturi care variaza intre 19.495 si 25.012 euro cu TVA inclus.

Preturile pentru Romania ale uneia dintre cele mai asteptate aparitii din gama recenta Peugeot, crossover-ul 3008, pornesc de la 19.495 de euro cu TVA pentru motorul VTi de 1.6 litri si 120 de cai putere in versiunea de echipare Smartline si urca cu putin peste 25.000 de euro pentru versiunea HDi de 2.0 litri FAP 150 CP in versiunea de echipare Dreamline Premium Pack. Noul model va fi lansat efectiv pe piata in luna iulie.

Peugeot 3008 se anunta un rival interesant pentru Ford Kuga, Renault Koleos, Nissan Qashqai si VW Tiguan. Construit la intersectia dintre un SUV, un monovolum si o berlina, noul model Peugeot se evidentiaza printr-o multitudine de sisteme tehnice interesante, printre care se numara Dynamic Rolling Control sau Grip Control. Proportiile modelului sunt echilibrate iar liniile modelului sublineaza inca o data dinamismul specific modelelor constructorului francez.

Prima caracteristica importanta a lui 3008 este reprezentata de parbrizul de 1.6 metri patrati, o garantie a faptului ca vizibilitatea si luminozitatea se afla la ele acasa in familiala din Hexagon. Apropo de caracterul familial al modelului, 3008 reuseste sa vina cu un spatiu de incarcare de 604 litri, suficient pentru ca patru persoane sa calatoreasca fara probleme insotite de bagaje voluminoase.

In Romania exista patru motoare disponibile pe 3008. Vorbim de doua unitati de 1.6 litri pe benzina (120 CP sau 156 CP) si de doua motorizari diesel HDi de 1.6 litri (110 CP) sau 2.0 litri (150 CP).

Preturile, versiunile si echiparile complete ale modelului francez pot fi consultate pe pagina speciala Automarket dedicata lui 3008.

  • BOGDAN, luni, 29.06.2009 17:06
    peugeot

    Cu bani astia imi iau Tiguan,xXC 60 SI NO COMMENT

  • Claudiu, luni, 29.06.2009 17:21
    Peugeot

    arata perfect...

  • tig(R)uan, luni, 29.06.2009 18:15
    @Bogdan

    preturile lui TIGUAN pornesc de la 25.000Eu (cu tva) in sus. Adica cu o diferenta de 5000Eu in plus (adica un SH). Din comentariul tau off-topic am impresia ca nici bani sa ytraversezi strada nu ai. Bine ca nu te taxeaza nimeni sa vorbesti tampenii. Ai fi sarac lipit.

  • Adrian, luni, 29.06.2009 20:28
    peugeot

    Personal consider ca e o masina nereusita la exterior,dar reusita la interior.Preturile sunt bune pt un model noi si sigur vor scadea cu timpul,facand ca acest automobil sa fie bine vandut. Apropo tig(R)uan,BOGDAN are dreptate,poti sa iti iei tiguan nou la 23-25 mii de euro,dar poate nu la fel de bine echipat..XC60 in nici un caz.

  • pisiguan, luni, 29.06.2009 20:46

    http://www.volkswagen.ro/files/ro/download/datei/tiguan.pdf Nu vad pret mai mic de 25.000EU, dar na, poate mai negociezi o reducere.

  • Adrian, luni, 29.06.2009 20:49
    tiguan

    pisiguan,nu te lua dupa ce scrie pe internet,du-te la vw si informeaza-te !

  • soriguan, luni, 29.06.2009 20:54
    merci

    iti sugerez reciproca

  • mircea, luni, 29.06.2009 23:53
    @soriguan, @Adrian

    Aveti aici comparatia versiunilor de baza 3008 si Tiguan, pentru a elimina orice disputa :) http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?compare=6564,4757

  • Andrei, marţi, 30.06.2009 08:29
    @toti

    Cred ca ideea ramane... de banii astia poti lua altceva.... orice altceva... design exterior nereusit (parerea mea)... interior frumos.

  • ionut, marţi, 30.06.2009 10:22
    3008

    design nereusit??? mai bine ca cei din grupul vw care folosesc o macheta la scari diferite pt toate modelele ? fiti seriosi! peugeot a factu masini frumoase mereu!

  • Vasi27, marţi, 30.06.2009 11:06
    Sorry! Tentativa esuata Peugeot :|

    Ok. Parere personala. Partea din spate mi se pare destul de bizara... si asta ca sa ma exprim in termeni eufemistici... nu aduce deloc cu ce ar trebui sa exprime un crossover / suv, ci mai degraba cu un turism de clasa mica... La partea din fata bineinteles ne izbeste artificiul stilistic ce identifica in prezent un Peugeot si anume COLIVIA ! :)) sau daca ne-o imaginam intr-un mediu dinamic, la dum lung ar putea deveni brusc un aparat de feliat mici vietuitoare desprins din canalele de teleshopping... Tot ca o opinie personala cred ca cei de la Peugeot au fost prost inspirati cand au pus motorizari de 1.6 benzina(120cp) si diesel(110cp) pe o masina care e posibil sa cantareasca si o tona jumate si care ar trebui in mod normal sa faca fata unui traseu offroad cu dificultate medie...

  • semtex, marţi, 30.06.2009 11:21
    KOLEOS

    N-are nici o sansa in fata unui RENAULT Koleos ce vine cu motorizari de 2.0 la 175 CP benzina si 170 CP diesel... pe langa asta Koleos-ul are cel mai avansat sistem de tractiune integrala "All mode 4x4" de pe Nissan care e specialist in materie de sisteme offroad de peste 50 de ani...

  • illy, marţi, 30.06.2009 13:35
    semtex

    ai auzit de land rover?

  • semtex, marţi, 30.06.2009 14:31
    @illy

    E discutabil aici... oricum "All Mode 4x4" de pe Nissan e mai tare pt ca anticipeaza suprafata pe care ruleaza si raspunde mai rapid. Koleos are 3 moduri: 2WD( tractiune fata -bun pt oras,consum/agilitate), Auto ( sistemul decide distribuirea cuplului in functie de conditiile de drum), Lock ( pt trasee dificile se blocheaza diferentialul central si cuplul se distribuit egal intre cele 2 punti- tractiune integrala permanenta). Bineinteles ca pt Nissan-urile alea adevarate exista si reductor... mod 4WD Low :) Sistemul de pe Nissan foloseste inteligent valorile acceleratiei laterale si ale altor senzori pentru a livra cuplul corect, in functie de situatia in care se afla rotile.