Pe culmile succesului: Toyota are 80.000 de rezervări în Europa pentru C-HR
Toyota C-HR este un SUV care prinde din ce în ce mai bine. În primele patru luni ale anului, japonezii au primit 80.000 de comenzi în Europa.
Segmentul SUV-urilor s-a aglomerat în ultima perioadă, iar constructorii încearcă metode noi pentru a mușca și mai mult din această piață. Toyota face parte din grupul celor care au încercat să atragă publicul prin intermediul designului. Cel puțin la acest lucru ne gândim noi când privim SUV-ul C-HR.
Și iată că japonezii au dat lovitura cu C-HR. Conform declarațiilor făcute, de la începutul anului și până la finalul lunii aprilie, Toyota a primit 80.000 de comenzi pentru C-HR în Europa.
"Anul acesta vom comercializa ușor mai bine de 100.000 de exemplare, poate chiar 110.000", au declarat oficialii companiei nipone.
Un alt lucru care trebuie menționat este faptul că Toyota C-HR nu este disponibilă cu un motor diesel. În România, SUV-ul japonez poate fi comandat fie cu motorizarea de 1.2 litri de 115 cai putere, fie cu sistemul de propulsie hibrid de 98 CP. Prețul de pornire pentru modelul nipon este de 19.397 de euro cu TVA.
Via | AutomotiveNews
-
ABC, marţi, 06.06.2017 16:57
Toyota a cam renuntat la Diesel pentru multe dintre modelele sale, in favoarea Hybrid. O miscare extrem de inteligenta si indrazneata totodata. Asteptam si altii. :)
-
vianu, marţi, 06.06.2017 17:33
genul de masina pe care o cumperi pentru ca iti place. Nu te pierzi in amanunte gen consum , putere, tip de motorizare, etc.
-
I.M., marţi, 06.06.2017 17:33
Orice model Toyota sau Lexus, testat de specialistii automarket, au avut intotdeauna numai note mediocre, inclusiv SUV-ul C-HR, dar realitatea este cu totul alta. Eu sunt un posesor de Toyota, care am mai avut de a face si cu alte marci, dar pot spune cu siguranta ca Toyota nu dezamageste. Daca grupul Volkswagen ar fi scos pe piata un SUV cu acest design, mai mult ca sigur nota acordata de dumneavoastra era una mare. Sau calculati doar din punctul de vedere al performantelor, gen viteza maxima si acceleratie.
-
bughy, marţi, 06.06.2017 17:36
genul de mașină pe care o cumperi și apoi regreți.
-
@bughy, marţi, 06.06.2017 19:50
Cred că te gândeai la VW când ai comentat :))
-
Kotegaeshi, marţi, 06.06.2017 21:42
Toate bune si frumoase pana la lampile spate.
-
inexorabil, marţi, 06.06.2017 22:06
Afirmația lui Vianu ar putea figura cu brio ca motto al site-ului, dar prelucrat adecvat, astfel ȋncât să rezulte următorul enunț: “Admiră și/sau cumpără și/sau vorbește despre mașina care ȋți place, nu te pierde ȋn amănunte gen…”. Din nefericire, orgoliul astronomic și parcă ȋn continuă expansiune nu ne va permite niciodată să mizăm pe o asemenea abordare proprie unor minți…libere mai ȋntâi (sine qua non), apoi inteligente…Profesiunea de credință precum ”Preferatele mele sunt cele mai cele” se constituie ȋn tumoarea (una multilink, desigur) care alungă pacea și ȋnțelegerea…pentru amar de mulți ani de acum ȋncolo. Apropo, după cum prea bine știm, o mulțime de mărci sunt reprezentate de fan-cluburi ȋn țara noastră, dar oare s-a gândit cineva vreodată la organizarea unei macro-reuniuni…multi-marcă? Dar să nu fie vorba despre firme “ȋnrudite” sau din aceeași țară (cum a fost, de pildă, ȋntâlnirea dintre volvoiști și saabiști), ci pur și simplu despre un “Turn Babel” ȋn care să se practice schimbul de experiență și testele ȋncrucișate. Să-ți respecți “adversarii” admițând concomitent unicitatea și diversitatea, simplitatea și complexitatea, vechiul și noul. Să “ȋmpletești” senzațiile aparte și inconfundabile stârnite de pilotarea cât mai multor modele aparținând cât mai multor mărci (poate că mulți dintre noi se bucură de acest privilegiu ȋn viața obișnuită, dar eu mă refer la teste efectuate ȋn aceeași zi!). Să recunoști cu sportivitate hibele propriilor tale alegeri ȋn aceeași măsură ȋn care le punctezi – musai cu obiectivitate și cu prudență – pe cele ale mașinilor care te lasă rece sau care ȋți provoacă repulsie (nu poate fi o greșeală sau o vină că simți astfel). Eu cred cu fermitate că doar așa s-ar putea manifesta adevărata pasiune auto, plus că am căpăta și cultură auto, adică ne-am dezbăra de năravul cumplit de a califica ȋn mod “pertinent” o mașină sau alta doar “studiind-o” din poze, având ȋn vedere că, timp de mai multe ore, cât ar dura o asemenea ȋntrunire, ai avea ocazia nesperată de a conduce, fie și numai pentru câteva minute, o varietate de modele, spre deosebire de saloanele auto, la care ai dreptul doar să privești și să atingi, dar nu și să verifici personal, pe șosea, atuurile vehiculelor respective. Astfel, ȋn mod garantat și ȋn veci n-am mai cunoaște solipsismul, egocentrismul, narcisismul, exclusivismul, discreditarea, invectiva și argumentum ad hominem. Ah, da, sunt un idealist desuet, uitasem…
-
Adrian, miercuri, 07.06.2017 09:24
@inexorabil Frumos ce spui, dar imposibil de realizat in lumea reala. Orgoliul este incurajat la culme in societatea de azi. La scoala, pe intenet, in team-building ti se spune ca tu esti cel mai bun, ca nimic nu-ti poate sta in cale, ca alegerea ta are succesul garantat. Vezi protestele de la inceputul anului. Mandria este incurajata pentru ca duce la decizii pripite, adica iti scoate banul din buzunar foarte repede. Campaniile de promovare ale diferitelor produse iti induc dorinta de a cumpara ”acum”, ”stoc limitat”, si evident ca nu vor fi organizate intalnirile de care vorbesti tu pentru ca, poate, te razgandesti. Banul trebuie sa plece cat mai repede de la tine, asta e consumatorismul. Plus ca omului ii place sa se stie desupra vecinului, sa stie ca e mai bun, ce-i aia egalitate? De ce sa am aceeasi masina precum Ion de la 2? Ala e un prost, un amarat. Nu conteaza ca masina lui e una ... corecta.
-
bughy, miercuri, 07.06.2017 09:36
@@bughy nici nu ai știut să mă citezi. câți din cei care mi-au dat negativ, au probat mașină. deh, în spatele unui mouse toți suntem mari critici auto.
-
vianu, miercuri, 07.06.2017 09:59
@bughy 1. am probat masina, ti-am dat vot negativ. 2. am toyo in familie, nu exista pareri de rau
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
Hibridul are in total 122 CP. 98 CP este puterea motorului termic (pe benzna)