Opel Crossland X: prețuri în România, dotările standard și comparație cu principalii rivali
Opel a anunțat prețurile oficiale pentru noul Crossland X, cel mai mic SUV al său, creat pentru a se bate cu Renault Captur. Germanul vine cu cinci motorizări și doar două niveluri de echipare.
Opel dă startul unei noi ofensive pe piața SUV-urilor mici din România. Deși toți și-au pus niște semne de întrebare atunci când germanii au lansat Crossland X într-un segment în care exista deja Mokka, Opel și-a pus în aplicare planul de a avea două opțiuni în acest segment.
Prin urmare, noul Crossland X este deja disponibil pentru comercializare și în România, cu un preț de pornire de 12.920 de euro, TVA inclus.
Până să ajungem la disecția versiunilor, nivelurilor de echipare și prețurilor, trebuie să vă spunem că, spre deosebire de celelalte modele Opel, noul Crossland X mizează doar pe două echipări: Enjoy și Innovation. Sunt disponibile însă mai multe pachete și dotări opționale care fac din Crossland X vârful personalizării în gama germanilor.
Versiunea de bază Enjoy vine disponibilă cu geamuri electrice față și spate, oglinzile electrice și încălzite, eleron spate, lumini diurne LED, tempomat, comenzi pe volan, aer condiționat manual, computer de bord, USB, Radio 4.0 IntelliLink cu șase difuzoare, Opel OnStar, ESP, asistent la pornirea din rampă, șase airbaguri, avertizare părăsire bandă, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri și jante de oțel de 16 inch.
Cei care aleg echiparea Innovation primesc în plus faruri halogen cu aprindere automată, plafon de culoare neagră, proiectoare de ceață, un Pachet Comfort (cotieră șofer, consolă cu spații de depozitare), un pachet Lumini și Vizibilitate (control automat al farurilor, lămpi de citit, plafonieră spate, ștergătoare automate), climatizare pe două zone, volan îmbrăcat în piele, podea dublă portbagaj și jante aliaj de 16 inch.
MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Enjoy | Innovation |
1.2 | Benzină 81 CP |
Man5 | 12.920 | 14.370 |
1.2 Turbo | Benzină 110 CP |
Man5 (EcoTec) Auto6 |
14.460 15.900 |
15.910 17.350 |
1.2 Turbo | Benzină 130 CP |
Man6 | 14.720 | 16.170 |
1.6 CDTI | Diesel 99 CP |
Man5 Man5 (EcoTec) |
15.320 15.620 |
16.770 17.070 |
2.0 TDI | Diesel 120 CP |
Man6 | 16.120 | 17.570 |
Gama de motorizări este una variată și presupune cinci propulsoare, dintre care trei doar pe benzină. Este vorba despre agregatul de 1.2 litri, oferit în versiune aspirată cu doar 81 de cai putere, și în versiune turbo cu 110 și 130 de cai putere. Cei care preferă dieselul vor primi agregatul de 1.6 litri, cu 99 și 120 de cai putere.
Motoarele vin cu transmisii manuale cu cinci sau șase trepte. Cutie automată vom găsi doar pe versiunea 1.2 turbo de 110 cai putere. Sistemul start-stop nu este oferit standard pe toate versiunile. Motorul pe benzină de 81 de cai nu primește start-stop, ca de altfel nici dieselul de 1.6 litri, fără EcoTec.
Așa cum vă ziceam și mai sus, prețurile pornesc de la 12.920 de euro cu TVA inclus, pentru versiunea de 1.2 litri și 81 de cai putere. Cei care preferă dieselul trebuie să înceapă socotelile pe la 15.320 de euro.
NOUL OPEL CROSSLAND X vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Opel Crossland X 1.6 CDTI EcoTec Enjoy |
99 | 3.6 | 12 | 15.620 |
FORD EcoSport 1.5 TDCi TREND |
95 | 4.4 | 14 | 17.150 |
Honda HR-V 1.6 i-DTEC Elegance |
120 | 4.0 | 10.1 | 23.388 |
MAZDA CX-3 1.5 SkyActiv-D Challenge |
105 | 4.0 | 10.1 | 19.490 |
Nissan Juke 1.5 dCi Visia |
110 | 4.0 | 11.2 | 17.940 |
Peugeot 2008 1.6 BlueHDI Active |
99 | 3.7 | 11.3 | 17.653 |
Renault Captur 1.5dCi Life |
90 | 3.6 | 13.1 | 14.700 |
Suzuki Vitara 1.6 DDiS Spirit |
120 | 4.0 | 11.5 | 19.350 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Consider ca toate masinile importate ar trebui sa fie echipate cu pachetul "drumuri grele"! Alte bucsi,alti pivoti,amortizoare,parbrize mai groase(anti pietricele zburatoare),alta protectie pe sub caroserie!.Apropo: In tarile civilizate,unde sunt drumuri fara gropi,canalizari fara capac,sau neaduse la nivel,santuri refacute in "damb", nu e nevoie sa speli autoturisumul dupa orice ploaie! Pt ca nu e nevoie! Poate o data pe anotimp,daca nu ai ce face!