OFICIAL: Mercedes-Benz C-Klasse facelift costă 34.069 euro în România

Publicat miercuri, 19.01.2011 18:26 de Sebastian Toma

Oficialii Mercedes-Benz au anunţat preţurile lui C-Klasse facelift în România. Cea mai ieftină versiune pe benzină pleacă de la 34.069 de euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin C-Klasse break costă 35.505 euro cu TVA inclus.

Reprezentanţii Mercedes-Benz în România au anunţat preţurile lui C-Klasse facelift. Cea mai ieftină versiune a acestui model porneşte de la 34.069 euro cu TVA inclus. Versiunea entry-level în gama C-Klasse este C180. Cel mai ieftin diesel din gama C-Klasse W204 este C200 CDI BlueEFFICIENCY, model care are un preţ de pornire de 35.216 euro cu TVA inclus. În cazul versiunii break a lui C-Klasse, modelul entry-level porneşte de la 35.805 euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin C-Klasse diesel, C200 CDI BlueEFFICIENCY, pleacă de la 37.789 euro cu TVA inclus pe piaţa din România.

Mercedes C-Klasse este cel mai bine vândut model din clasa sa, cu peste un milion de exemplare comercializate în întreaga lume de la debutul său din 2007. Cea mai importantă piaţă de desfacere pentru acesta o constituie cea din SUA, care a adunat 25% din vânzările de pe glob, urmată de cea din Germania şi China. Facelift-ul operat pe C-Klasse prezintă un model mult modernizat. Partea frontală a primit o bară şi o grilă nouă, iar blocurile optice au fost restilizate, în timp ce partea din spate dispune de stopuri cu LED-uri şi o bară uşor modificată.

Cu excepţia versiunilor 4Matic, toate motorizările beneficiază în standard de sistemul Start&Stop. Graţie acestui sistem şi a modificărilor operate la nivelul motorizărilor, cei de la Mercedes-Benz se laudă cu reducerea consumului de carburant pentru toată gama C-Klasse. Din 2011, transmisia 7G-Tronic va putea fi comandată în gama C-Klasse, iar debutul va avea loc pe C250 CDI 4Matic. De asemenea, cei de la Mercedes-Benz au integrat sistemele Attention Assist şi Distronic Plus.

Via | Mercedes-Benz

  • korekt, miercuri, 19.01.2011 20:37

    cu 30.000 iti iei un Q7 second-hand, o prostie sa cumperi masina noua, bine doar daca ai bani cu adevarat, daca o iei si in rate ajungi sa platesti pe ea la final 50000 iar dupa 3, 4 ani daca vrei sa o vinzi iei 15-20.000 pe ea

  • Ionut, miercuri, 19.01.2011 20:43

    multi bani dar primesti multa masina merita fiecare cent

  • Pragmaticul, joi, 20.01.2011 11:01

    La orice ora Lexus IS,mai fiabil,mai stilat,mai ieftin

  • George, joi, 20.01.2011 11:19
    @korekt

    Astfel de masini se cumpara DOAR DACA AI BANI CU ADEVARAT! Stiu ca traim in tara in care majoritatea isi iau masini doar pt. a le vedea vecinii, dar ele nu au fost concepute pt. asta. Targetul unui producator premium cum e Mercedes sunt asa-numitii "senior executive" in companiile internationale, membrii consiliile de administratie a multinationalelor, avocati de renume, medici (care in Occident au castiguri ce depasesc 3000-4000 de euro pe luna), oameni de televiziune de mare succes ori inalti functionari la diverse ONG-uri. In nici un caz aceste masini nu au fost concepute pe ideea ca vor fi parcate in fata blocului, unde din cand in cand vor fi admirate de vecinii de scara si nu vor fi pornite mai deloc din lipsa de bani pt. benzina, iar de spalat vor fi spalate cu galeata si furtunul tot in fata blocului! In ceea ce priveste Q7, am sa-mi permit sa fac o glumita (cu riscul de primi multe voturi rosii): dupa umila mea parere cei care au proiectat-o s-au gandit in primul rand la jucatorii de fotbal ai marilor echipe europene. Cred ca asta spune tot despre calitatea "intelectuala" a posesorilor ei...

  • fady, joi, 20.01.2011 12:04
    ......

    o masina exceptionala!!

  • daniel, joi, 20.01.2011 15:44
    c classe

    superba! nu e pentru oricine

  • Excomunicatorul, joi, 20.01.2011 16:48
    :)

    @George Dupa cum spuneai si tu,masinile sunt proiectate avand un anumit tip de cumparator tinta. Dar nimanui nu-i pasa daca unele masini sunt cumparate si de altfel de persoane. Nimeni nu-l poate opri pe Nicolae Guta sa-si cumpere Bugatti Veyron. In legatura cu masina,cuvintele sunt de prisos.

  • George, joi, 20.01.2011 18:27
    @Excomunicatorul

    Aici deja intram intr-un alt fel de discutie: daca intr-o tara "normala" un personaj precum Nicolae Guta ar putea ajunge vreodata sa-si permita o astfel de masina.

  • Don, joi, 20.01.2011 21:58
    "george

    In nici un caz cumparatorii lui C klase sunt ,,sunt asa-numitii "senior executive" in companiile internationale, membrii consiliile de administratie a multinationalelor, avocati de renume ,,....si da este o masina de parcat in fata blocului.....bine daca apartamentul costa 200.000 in sus si locul in garaj 25.000...(vezi imobiliare in Munchen de ex.)