OFICIAL: Cadillac XTS Platinum, conceptul care ameninta BMW Seria 7

Publicat marţi, 12.01.2010 09:55 de Bogdan Mirică

Cadillac a dezvaluit astazi conceptul XTS Platinum, care ar urma sa dea nastere in urmatorii ani unui model de clasa business, capabil sa concureze cu BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.

Cadillac s-a folosit de cel mai important salon american pentru a expune publicului conceptul XTS Platinum, samanata din care va rodi primul sedan de lux destinat sa concureze cu mult mai titratii BMW Seria 7 si Mercedes S-Klasse.

Noul sedan de clasa business adopta dimensiuni generoase impachetate frumos intr-un design specific modelelor Cadillac, sobru si colturos. Vorbim asadar de blocuri optice verticale in partea frontala si cea posterioara, lumini LED, jante cu 11 spite si un diametru generos de 20 de inch precum si o multime de insertii din aluminiu finisat cu atentie.

La interior, Cadillac a imbinat elementele traditionale cu o serie de gadget-uri care abia incep sa isi faca simtita prezenta pe modelele auto. Interiorul, inspirat din natura, se individualizeaza prin accente contrastante, soferul bucurandu-se de o plansa de bord invelita in lemn si de insertii din aluminiu.

Pentru a conferi un caracter exclusivist, Cadillac a ales sa coasa manual pielea fina care inveleste scaunele si sa graveze cu laser logo-ul sau. Un element complet nou este inlocuirea afisajelor traditionale cu un instrumentar ce afiseaza informatiile pe un ecran O-LED. Atentia pentru detalii se remarca si in partea posterioara, unde pasagerii au acces la sistemul de entertainment al masinii.

Sub capota conceptului XTS Platinum americanii au strecurat un motor V6 pe benzina, cu injectie directa, de 3.6 litri, asistat in permanenta de un motor electric. Conglomeratul este astfel capabil sa ofere 350 de cai putere si 400 de Nm. Sursa de energie provine de la un set de baterii, ce poate fi incarcat chiar si de la o priza normala. Conceptul poate functiona in mod hibrid dar si in mod electric, mai ales in aglomerarile urbane.

  • Bethurbazal, marţi, 12.01.2010 10:03
    Opinie

    Ameninta concurenta din America. In Europa Cadillac-ul e o rara avis.

  • DavE, marţi, 12.01.2010 10:07

    Audi A8 nu are concurenti sau nu intra in categoria S&7? Intreb si eu...

  • alexthebuldog, marţi, 12.01.2010 10:22
    bmw power

    m-am saturat, exclusiv toata lumea ameninta BMW.oare de ce? doar intreb.dar cred ca stie toata lumea raspunsul.toti constructori auto cand fac cate o masina,vor sa ameninte BMW sau sa detroneze BMW,dar dupa cum se vede in tot deauna raman la stadiul de amenintare.keep dreaming boys.

  • sergiu, marţi, 12.01.2010 10:35
    :)

    ampatamentul acestui model e mai mic decit al seriei 5 si al clasei E . atunci cum poate sa intre in concurenta cu 7 si S?

  • electricianu, marţi, 12.01.2010 11:36
    conway twitty

    Cadillac ameninta BMW cu un cutit poate ca altfel sincer nu prea vad cum. E cam greu sa te rafuiesti cu BMW, Merc si Audi cand ai interiorul tapitat cu "imitatie de piele care imita lemnul" si alte bazaconii din astea. O sa fie in final doar o masina mai ieftina decat concurenta Europeana/Japoneza.

  • tot sergiu, marţi, 12.01.2010 13:20
    :)))

    voi ati obs cite comentarii au vot rosu? se pare ca avem un adevarat fun cadilac pe aici :))))

  • aTo, marţi, 12.01.2010 13:31
    instrumentele de bord

    instrumentele de bord digitale nu pre se potrivesc cu restul interiorului, arata putin kitchoase. Mai degraba cred ca sa-r fi potrivit ceva clasic cu indicatoare analogice ca sa se potriveasca cu pieliea si lemnul din interior

  • iuli, marţi, 12.01.2010 13:39
    frumos...

    Foarte frumoasa masina.. din toate punctele de vedere.. un design elegant dar aerodinamic, interior elegant dar nu opulent, poate putin cadranele de bord electronice sunt putin cam extravagante dar consola centrala si interiorul per ansamblu arata f bine. Ideea e in felul urmator: daca vrei sa fi like the others buy a merc, a bmw or audi, daca vrei sa fi different buy a Jag, Aston, Caddy, etc... it's your choice ;)

  • SEr, marţi, 12.01.2010 13:44
    @Sergiu

    DUPA PRET....simplu...foarte simplu...

  • mars, marţi, 12.01.2010 13:49
    hmm

    O porcarie de masina, nu se va compara niciodata cu un Audi A8 W12, iar seria 7 alta porcarie. S classe si Lexus sunt ok.

  • DAN, marţi, 12.01.2010 13:50
    CADDY IS THE BEST

    E MAI TARE DECAT BMW SI MERC

  • Criss, marţi, 12.01.2010 13:52
    cadillac

    masinile germane sunt de r...!!!

  • ....., marţi, 12.01.2010 14:09
    ......

    no problem ptr BMW....asta e varza....mai bn concureaza cu Dacia

  • unckle, marţi, 12.01.2010 14:48

    cred ca mai dureaza cativa ani pana americanii vor putea concura industria de automobile de lux din germania -- japonezii se chinuie de cateva zeci de ani si sunt inca sub marcile germane ( desi Lexus si Infinity sunt "acolo sus" ) @ automarket ... va tre un pic de curatenie in comentariile astea... toti ratatii isi dizerteaza tezele de doctorat automobilistic in 3 cuvinte pe "saitu" vostru ;)

  • Lucci, marţi, 12.01.2010 14:51
    E buna gluma ! :))

    probabil ,cel care a scris articolul nu a stiu cum sa atraga atentie asupra a ceea ce a scris" Cadillac ,conceptul care ameninta BMW seria 7" :)) cu ce ameninta? ca il sperie noaptea cand vine dupa colt :)) Numai daca esti fan obsedat "american cars" poti sa gandesti asa ceva. Masinile europene sunt net superioare celor americane. V-ati urcat intr-o masina americana,facuta de americani? Finisare si calitate ce lasa de dorit.

  • Architrion, marţi, 12.01.2010 15:38
    Foarte reusit

    Surprinzator, ca imagine este peste ceea ce ofera acum firmele germane, poate Mercedes e la concurenta. Calitatea finisajelor din interior este exceptionala... Iar faptul ca ofera un motor hibrid e spre cinstea lor, in comparatie cu modelele germane care nu vor sa renunte la petrol. Astept reactia nemtilor cand o sa fie si Germania lovita cu adevarat de criza petrolului.

  • alexthebuldog, marţi, 12.01.2010 16:08
    bmw power

    PT UNU CARE SE NUMESTE SINGUR..........MARS,asta ca sa nul numim noi, bai cutulica daca si seria 7 este porcarie,nu stiu ce poate fi in mintea aia a ta de catelusi

  • Me, marţi, 12.01.2010 18:50
    same old crap

    ideea e ca masina arata exceptional de bine pt o ..americana. Problema e ca va fi probabil mai ieftina si ofera niste chestii care pe masinile care va plac voua ...` germane` nu apar decat la niste preturi cel putin exorbitante . in rest ...have fun cu nemtoaicele.:)

  • Paull, marţi, 12.01.2010 18:52
    Sugestie @Automarket

    Inlocuiti din titlu cuvantul "ameninta" cu "aspira la" :))

  • Paull, marţi, 12.01.2010 18:54
    PS

    Nota 10 pentru interior

  • AndreiRN, marţi, 12.01.2010 20:21
    Istorie

    Multi vb putini cunosc. Cimitirele de masini in america sunt pline de BMW seria 7 sin cauza problemelor la motoare. Nici macar cu $125 nu cumpara nimeni motorul lor de V12. Cadillac facea masini de lux si performanta cand BMW si MBZ inca faceau mijloace de transport. Este adevarat ca in ultimi 20 de ani au invatat si ei sa faca interioare si motoare peste 100cp dar asta datorita pieti din SUA ca putini sunt cei ce isi permit in Europa asa ceva. Oricum concurenta este buna si BMW mai are mult pana ofera aceasi valoare ca un Cadillac sau un Lexus.

  • TONI, marţi, 12.01.2010 21:44

    bravo andrei!!! cadillac e mult mai misto decat bmw si merc

  • Gaby, marţi, 12.01.2010 21:49

    nu as da un caddy xts pe 3 bmw-uri seria 7!!!!!!

  • bozzo26, miercuri, 13.01.2010 08:35

    mai bine k nu va place Cadillac.....imi raman mie mai multe>:)

  • alexthebuldog, miercuri, 13.01.2010 11:03
    bmw power

    PT AndreiRN.................ce legatura are cea ce spui tu acolo? balivernele acelea,cum ca motoarele v12 nu se vand si bla bla,baetica dute tata si culcate ca poate este tarziu,si nu vrem sa te retinem,este plin de cadillac in lume se vede!!!!!!!!!!!!!!.daca faceau masini de lux si performanta si bla bla bla,de ce nu au ramas in top? hai sa ne vedem lungul nasului.si nu vb de hoti de la LEXUS care au furat toata viata lor de la MERC SI BMW,hai sa fim seriosi.din cauza asta este plin in U.S.A de bmw,si U.S.A este cea mai mare piata de desfacere pt BMW,pt ca este cadillac definitia luxului,nu vezi ca spui niste aberati........lasi asa pe caddy ca sunt bine, poate au soarta lui saab

  • alexthebuldog, miercuri, 13.01.2010 11:08
    bmw power

    apropo vb de istorie,ia citeste mataluta istoria BMW in competitiile sportive si pe ce-a,a MERC-ULUI,si pe ce-a,a cadillacului.................sa vedem poate la calcule i-ti iese cu virgula..............................DOMNULE AndreiRN..................

  • Ares, miercuri, 13.01.2010 11:40
    &

    bmw seria 7 subtire rau de tot, ... un cunoscut ca nu putea sa o vanda ca asa de cutata era a dus-o la budapesta sa i-o fure si dupa ce a stat masina o saptamana si nimeni nu se uita la ea a renuntat la idee. masina asta a avut o mare problema cu cutia de viteze. un alt prieten a avut masina mai mult in service decat in garaj si a dat-o dupa 6 luni. amandoua persoanele au avut masinile de noi, subliniez acest lucru. o mare problema pe la noi sunt ideile preconcepute mert, bmw si audi. de ce sunte-ti atat de inversunati impotriva masinilor americane? cati ditre voi au urcat intr-o astfel de masina si au "simtit " puterea intr-o astfel de masina. vara trecuta m-am dat in Franta cu o Baracuda (pentru cine cunoaste) dupa atatia ani masina se comporta extraordinar. in niciun super bmw nu am simtit puterea motorului ca in masina aia. oare de ce 99% din limuzinele sau sunt lincoln sau cadillac. oricum cadillac cts-v ii da clasa lui bmw m5. haide-ti sa nu mai blamam unele masini si sa le urcam in slavi pe altele. asa cum unii nu vad decat germanele altii vor masini americane.

  • alexthebuldog, miercuri, 13.01.2010 11:42
    bmw power

    TOT PT AndreiRN.....eu nu spun ca sunt masini proaste,doar ca nu sunt de nasul, BMW-ULUI seria7,al MERC-ULUI s class sau al lui AUDI A8,..........Apropo BMW-UL la inceput producea motoare de avion,a fost primul motor de avion din istorie care a depasit limita celor 10.000 M altitudine,apoi a dato in masini si de aici a inceput totul............Daca motoarele V12 sunt proaste asa cum tu sustii,insemna ca sunt destepti si au remediat problema au evoluat,ce sa intamplat cu al tau cadillac? daca ei erau definitia luxului si a performantei? au involuat cumva? sau nu stiu.fane si pe noi sa intelegem

  • alexthebuldog, miercuri, 13.01.2010 11:48
    bmw power

    pt .Ares.................unde spuneai ca sunt 99% limuzinele? in ce tara?................sau tu le bagi si pe cele de nunti in aceasi oala? eu unul am mers si cu masini americane,dar credema nu au nici o treaba cu restul............fie care masina cu fani ei,dar sa nu o dam in ridicol,sa spunem despre motoarele BMW,care se stie ca sunt cele mai bune,vezi nominalizari si premii

  • alexthebuldog, miercuri, 13.01.2010 11:59
    bmw power

    ai vrut sa spui cts-v vechiului m5,si asa este putin dubios testul facut de de americani,ca deh este a lor.stai sa vina noul BMW M5,si apoi sa vezi ce plang baieti...................sa nu intelegeti gresit nu am nimic cu cele americane dar asta este,si mie i-mi plac cateva MUSCLE-CAR vezi ELEONOR.....etc.dar asta este Europa este peste U.S.A,momentan

  • mike, miercuri, 13.01.2010 18:41

    superba masinia,la design e peste bmw si mercedes!!

  • Doru, miercuri, 13.01.2010 18:44

    ai dreptate mike! le da clasa celor germane

  • verii immmmportant, miercuri, 13.01.2010 21:09
    concurenta

    sa concureze S-ul !?!........ :)))) exterior : arata ca un logan tunat de ^^cornel^^ in spatele casei . interior : a copiat atentie doar copiat(calitate 0) esentialul de la mercedes . motor : .......paiiiii Varza!

  • AndreiRN, joi, 14.01.2010 19:25
    Realitatea

    BMW si MBZ nu sunt instare sa faca o masina la valoarea Cadillacului. Adica sa compari masini cu acelasi pret. BMW are motoarele cele mai nefiabile din industria auto vb de firmele mari si de aceea ofera si cea mai mica garantie pt produsele lor. Personal de 15 ani conduc MBZ si vreo 5 ani am condus Lexus dar asta nu inseamna sa nu fiu sincer cand fac o analiza a unui produs. Da, 99% din limuzine sunt Lincoln sau Cadillac dar stiu ca multi nu au notiunea de limuzina bine definita si ei cred ca orice masina cu 4 usi si piele in interior se califica ca limuzina. Enorm de mult mai multe Cadillacuri de 10, 20, 30, 40, de ani sunt pe strazi decat BMW care s-au apucat si ei de curand sa faca motoare V8 ca sa se mentina pe piata din USA ca altfel dadeau faliment. Un strungar de la munca si-a luat un BMW 740 si $15k ca ia furat ochiul aspectul de om important si acuma plange pt alegerea facuta. In 2 - 3 ani ajunge la retopit ca nu o mai vrea nimeni. Pe cand Cadillac sunt proprietari care isi iubesc masina si chiar daca are 30 de ani o folosesc cu mare placere si respect.

  • Ares, vineri, 15.01.2010 00:34
    @AndreiRN

    am spus ca cei doi producatori fac limuzine in sensul ca ofera o masina foarte fiabila din toate punctele de vedere si un confort foarte ridicat. niciodata nu am inteles de ce masinile nemtesti nu au garantie mei mare de 2 ani ... poate imi spune si mie cineva. conduc o masina americana si am 4 ani garantie. si treaba asta este ok pentru mine. oare de ce a renuntat chrysler la mercedes? pentru ca au pierdut multi bani cu acesta masina. a fost o afacere foarte paguboasa pentru chrysler. @alexthebuldog - eu vorbesc de prezent nu de viitor. pana o sa vina bmw cu un nou m5 mai este ... a uitesem tocmai au anuntat ca nu mai continua cu m5 touring ca a iesit naspa socoteala. super motoare le da clasa amg de nu se vad. si de audi ce sa mai zic niste masini foare slabe: nu am vazut niciun audi pe strada sa-i functioneze semnalizarea. oare nu le functioneaza decat la una din 50 de masini??????????

  • mihai, vineri, 15.01.2010 05:10
    nooo

    luati voi masini americane si bucurati-va de ele eu sunt scarbit de ele vorbesc toti fripturistii aici fara sa aiba habar da .... in filme , masinile americane , merg tare ..... pfuu

  • alexthebuldog, vineri, 15.01.2010 08:31
    BMW POWER

    PT AndreiRN...................nu are rost amice tu vb de cu totul alt ceva,vb de filmele americane nu de realitate vorba lui...MIHAI......PT Ares nici o data AMG nu a dat clasa M-ULUI.vb prostioare........credema de de m5 touring nici nu ma intereseaza,sunt masini de carat frigidere si mobila.....etc..............personal si eu conduc bmw de 12-13 ani si credema ca am avut si 740i V8 o pot considera cea mai tare masina.si am avut si un Merc ochios,o masina de cacat,hai sa nu insiram ce am avut,am avut o alta basina de Merc ML,o tampitenie de masina............le-am avut printre bmw-uri sa vad cum sunt si sunt de cacat......................................hai sa va mai spun una si gata.Am un prieten are un E220 cdi nou a dat 50.000,omu fan Merc de cand ne stim,omu sta numai pe la srvice cu ea,cutia sa stricat de 4 ori plus alte probleme,asa ca lasatima cu MB.eu la bmw-uri nu am avut nimic nici o problema.......cum nu va doresc nici voua sa aveti probleme la masinile voastre

  • Lache, vineri, 15.01.2010 10:08
    bmw

    Vad ca le dai la totzi in "goarna " cu stiutul istoriei Bmw.Dar,tu o stii?Nu o stii.In 1918 Bmw a angajat doi fosti designers de la Daimler-Benz,ca sa faca design-ul la o masina de productzie pt.public.A fost planificata sa iasa pe piatza in 1925.A fost facut sasiul,si asta a fost totul.In 1927 compania germana Fahrzeugfabrik Eisenach a intrat in legatura cu englezii de la Britain"s Austin Motor Company ca sa produca o versiune a lui Austin Seven,care s-a numit Dixi3/15 DA-1.In octombrie 1928,Bmw a cumparat Fahrzeugfabik Eisenach,iar pana in aprilie 1929,Dixi3/15DA-1 a fost inlocuita de BMW3/15DA-2,pima masina care a purtat numele de BMWDin 1933,BMW a produs primele lor masini cu adevarat :327 coupe si convertible,328roadster si luxosul sedan 335.335-ul afost la acel timp ceva fenomenal.Foarte rapid si foarte inovativ pt.acele vremuri.In 1940 BMW a fost fortzat sa faca motociclete si motoare de avion pt.masina de razboi germana.Dupa razboi,BMW-ului i-a fost interzis sa reinceapa productzia de masini pt.3 ani,dar de fapt nu a mai facut masini pana in anul 1952. Cam asta este istoria pur sangelui german.Prima lui masina a fost britanica. Ps.Pot sa pun pariu ca multzi dintre voi nici nu stitzi ce inseamna AUDI. Va pot spune si istoria lui August(Audi) daca vretzi.

  • alexthebuldog, vineri, 15.01.2010 13:46
    bmw power

    ce usor este sa stai in fata calculatorului,sa citesti o istorie,mare lucru,dar de motorul de avion, care a fost primul care a spart bariera de 10.000 de metri altitudine,de cine a fost facut?..............domnule ...Lache..........

  • Lache, vineri, 15.01.2010 21:23
    Buldogule

    Eu am spus despre istoria lor.Istoria asta nu am citit-o de pe net.Nu am contestat motoarele lor.Daca atacau Anglia,sau daca incepeaua razboiul cu 4 ani mai tarziu ,nu le statea nici un avion in fatza.Dar afost prea tarziu. Este o greseala sa citesti?Totzi ne nastem cu creerele goale.Dupa aceea,daca nu citesti sau invetzi,mori mai prost de cat te-ai nascut.E o greseala sa stii sa scrii,e o greseala sa ai ceva cultura generala? Stiu si despre motoarele lor de avioane.Eu am vrut sa subliniez ca ,la inceput au produs masini si nu motoare de avion.Iar prima lor masina a fost britanica.Daca nu ai mai avut nimic completat la ce am scris despre inceputurile Bmw-lui,ai dat-o cu 10,000metri.Cred ca nu a fost mare lucru sa afli treaba cu primul... care a spart bariera de 10000 metri,as-i?

  • alexthebuldog, vineri, 15.01.2010 22:10
    bmw power

    nu este nici o greseala,sa citesti sa scrii,nimic gresit.dar la inceput au facut motoare de avioane,apoi masini,de unde si emblema............domnule LACHE

  • Gospodarul, sâmbătă, 16.01.2010 04:51
    Buldogule ... treci la cotet

    Inainte sa mai scrii ceva , cupleaza reductoru si da o tura pe la scoala generala pentru ca gramatica ta e ca un teren accidentat . In al doilea rand , daca tot ce ai invatat e sa arunci cu injurii in Mercedes , Audi , stanga , dreapta , si sa ridici in slavi Bmwu' nu pot sa iti spun decat ca esti un adolescent complexat . Bmw nu e Dumnezeu prietene ... Cand Mercedes facea masini pentru presedinti Bmwu' tau facea motociclete . Iar in legatura cu bariera de 10.000 de metrii ... Pratt & Whitney a fost primul avion care a facut-o ... Am si pentru adminii siteului o recomandare : Atunci cand apare cate un complexat care arunca cu comentarii anapoda ar trebui banat , sa se linisteasca . Ar trebui sa invatam sa ne exprimam parerile in mod civilizat nu pe stilu' care tipa mai tare . Respectele mele domnilor . Texas

  • Lache, sâmbătă, 16.01.2010 05:08
    Canis Tomberonis

    Tu chiar nu potzi sa pricepi?In1933 BMW a facut cu adevarat prima masina 100% .IN 1940 AU INCEPUT SA FACA MOTOCICLETE SI MOTOARE DE AVION.CE ESTE ASA DE GREU DE INTZELES?CHIAR CA MAI AI NEVOIE DE CEVA SCOALA. OAMENI BUNI,CE-I CU VOI?VA DA BMW DE MANCARE? Sunt lucruri de 1000000 de ori mai importante decat bmw seria 7.Traitzi-va viatza cu adevarat.Putetzi calatori,putetzi vedea lucruri mai importante decat o stupide bucata de metal cu 4 rotzi.Aici intra toate masinile.Chiar trebuie sa-mi regulez timpul in jurul a 4 rotzi?Traiti oameni buni.Traitzi ca sa avetzi ce povesti la nepotzi.Nu potzi sa povestesti la nepotzi cum functzioneaza inchiderea centralizata de la seria 7.Lasatzi-le dracului de masini in pace.Ai BMW,esti smardoi,esti pitbull,esti tare...Who cares? Mult noroc!

  • alexthebuldog, sâmbătă, 16.01.2010 09:28
    bmw power

    si apropo si cu asta am terminat.din cauza asta este, bmw de cativa ani cel mai mare producator de masini premium,pt ca prima masin a lor a fost britanica!!!!!!!.sa va citez un paragraf din revista AUTO MOTOR SI SPORT...............Chiar daca schimbarea nu se va produce peste noapte,ea trebuie sa dea de gandit europenilor.Daimler INCEARCA SA TINA PASUL CU BMW,CARE A DEVENIT DE CATIVA ANI CEL MAI MARE PRODUCATOR DE MASINI PREMIUM,SI SA LUPTE TOT-ODATA CU AUDI,ASA CA SEFUL DAIMLER, DIETER ZETSCHE,A DECIS SA TAIE CHELTUIELILE CU PANA LA 5 MILIARDE DE EURO,DIN 2009.De aici trageti voi singuri concluzia,concluzia mea este ca, MERTZ SE LUPTA CU AUDI...........BMW IA PIERDUT UNDEVA PE DRUM PE CEI DOI "MARI" constructori.Si inca ceva tot din aceasi revista......IN DECEMBRIE 2009, AU REALIZAT UN TEST COMPARATIV INTRE MERCEDES S-CLASS SI BMW SERIA 7 CASTIGAT DE? GHICI? BMW..................aveti mare grija la condus,sa nu ne rupem masinile in tara lui base si berceanu plina de gropi........va pupa tata

  • Lache, sâmbătă, 16.01.2010 10:17
    Alex

    La cei @33 de ani ai tai,tu esti obsedat.Nu ai prietena,prieteni cu care sa te distrezi?.Ce esti asa de pornit impotriva celor care nu vor BMW?Nu am cartea respectiva din care sa ma inspir,Dar tu o ai.E ca o biblie pt.tine?Nu ma incalzeste cu nimic bmw-ul premium,nici macar nu-mi pasa ca e numarul 1.Vad ca in continuare judecatzi omul dupa ce masina are.De ce?Conteaza masina?o sa ajungetzi sa va omoratzi intre voi.Fanii BMW, cu altzi fani. Nu incerca sa scrii tu istoria bmw.Ea axista.Nu potzi sa o modifici. O zi buna ,baiete!

  • alexthebuldog, sâmbătă, 16.01.2010 10:56
    bmw power

    sunt si insurat am si copil,si sunt obsedat si de BMW si lipsa de prieteni nu duc.dar nu sunt pornit pe cei ce nu vor bmw,binenteles ca am cartea,si nu judec omul dupa masina,90% de aici ma judeca pe mine,pt ca am BMW,eu nu scriu istoria,si nu am de gand sa o modific.o zi buna si tie

  • mari, sâmbătă, 16.01.2010 18:57

    despre cadillac era vorba.... lasati bmw-urile voastre de doi bani!!!

  • Royal, sâmbătă, 16.01.2010 19:06

    am un cadillac cts si nu l-as da pe niciun bmw!!! americanii chiar stiu sa faca masini!!!!

  • Gospodarul, duminică, 17.01.2010 04:38
    .

    cred ca ma duc sa imi cumpar un daihatsu

  • Ares, luni, 18.01.2010 16:31
    garantie oferita de producator

    garantie cadillac THE BEST COVERAGE IN AMERICA Cadillac 5-year/100,000-mile (160000km) garantie bmw 2 ani fara limita de km care masina este mai buna?