Nu orice crossover devine un succes: Volvo S60 Cross Country a devenit oaia neagră a suedezilor
Volvo S60 Cross Country, primul sedan crossover din lume, nu s-a bucurat de prea mult succes în țara europeană cu cea mai solidă cultură auto.
Atunci când a lansat noul S60 Cross Country, adică în ianuarie 2015 la Salonul Auto de la Detroit, Volvo a fost privit ca un vizionar. Nimeni nu se încumetase să își imagineze un sedan transformat în crossover. Și totuși, Volvo avea așteptări mari de la berlina sa, dovadă că a lansat-o chiar și pe piața din România , cu un preț de 42.500 de euro.
Succesul comercial trebuia să vină însă de pe piețe precum Statele Unite, Canada, Rusia și China, însă existau așteptări și din țări europene cu o puternică cultură auto.
Marea Britanie ar fi trebuit să fie un exemplu, însă din aprilie 2015 și până în prezent, Volvo S60 Cross Country s-a vândut în doar 34 de exemplare. Oficialii englezi se apără și susțin că doar atâtea unități fuseseră rezervate Regatului Unit.
În același timp, fratele break Volvo V60 Cross Country se pare că a mers ceva mai bine. În același interval de timp, break-ul înălțat a ajuns la 478 de clienți, deși, spre deosebire de sedan, în segmentul său chiar există rivali (Audi A4 Allroad).
via autocar
Asta se intampla daca vrei sa copiezi trenduri! Oricine vrea o masina de forma asta va vrea ca pe ea sa se gaseasca sigla Mercedes sau Bmw. Din pacate, amatorii de Volvo nu agreaza genul.