Noul Renault Talisman poate fi comandat în România. Prețurile pleacă de la 21.800 de euro
Modelul care încearcă să le facă uitate pe Laguna și pe Latitude în gama Renault poate fi comandat începând de astăzi în rețeaua mărcii franceze. Talisman încearcă să bată rivali precum Passat, Mondeo sau Insignia.
Mijlocul lunii februarie aduce pe piața din România un nou model dedicat familiilor care-și doresc o alternativă a berlinele de volum de segment mediu, clasă dominată astăzi de Volkswagen Passat, Ford Mondeo și Opel Insignia. Este vorba de Renault Talisman, model care astăzi primește prețuri pentru România și care va începe să-și facă loc în showroom-urile mărcii Renault.
Talisman, model construit pe o platformă complet nouă, le ia locul în gamă defunctelor Laguna și Latitude, încercând să iasă în evidență prin linii de design care combină noua filosofie a mărcii franceze cu eleganța căutată de clienții acestui tip de mașini. Talisman va fi disponibil în două versiuni de caroserie, berlină și break, însă deocamdată doar prima este scoasă la vânzare în țara noastră.
Patru motorizări, dintre care trei diesel
Talisman va fi oferit în România împreună cu patru motorizări, trei dintre acestea fiind diesel: 1.5 dCi de 110 CP și 1.6 dCi de 130, respectiv 160 CP. Pe benzină există un singur motor disponibil, un 1.6 Turbo TCe de 200 de cai putere. Cele mai puternice versiuni (dieselul de 160 CP și benzina de 200 CP) sunt disponibile exclusiv în combinație cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.
Renault oferă trei versiuni de echipare pe noul Talisman: Life, Zen și Intens. Cea mai ieftină versiune, dieselul de 110 CP în echipare Life, costă 21.800 de euro cu TVA inclus, în timp ce pentru cea mai scumpă variantă trebuie să mergem pe mâna diesel-ului de 160 CP cu transmisie EDC în echipare Intens, care poate fi achiziționată pentru 31.400 de euro.
Dotări bogate în versiunea de bază
Echipare de bază Life (selecție): ABS; ESP; Cruise Control cu limitator de viteză; Airbag-uri frontale, laterale și cortină; Oglinzi reglabile electric degivrante cu semnalizator LED încorporat; Senzor de ploaie; Senzor de lumină; Senzor de presiune anvelope; Proiectoare de ceață; Frână de parcare asistată; Roată de rezervă de uz temporar; Display digital TFT de 7 inch; Start-Stop; Recuperarea energiei la frânare; Climatizare automată bi-zonă cu senzor de toxicitate; Aeratoare pentru locurile din spate; Banchetă spate rabatabilă 60/40; Închidere centralizată cu telecomandă; Funcție Follow Me Home; Geamuri electrice față și spate; Volan reglabil pe două direcții; Radio Bluetooth cu prize USB și Jack; Comenzi vocale pentru telefon; Tapițerie textilă; Lumini de zi LED; Jante de 16 inch cu capace; Mânere uși în culoarea caroseriei.
Printre opțiunile pe care clienții le pot comanda pe Talisman, indiferent de echipare, se numără o serie de pachete pe care Renault le preferă în fața elementelor care pot fi comandate individual. Există, astfel: Pachet de asistență la conducere (asistent fază lungă, alertă la depășirea limitei de viteză și a benzii de rulare, citirea semnelor de circulație, Head-Up display) (417 euro); Pachet siguranță (frânare automată, alertă la păstrarea distanței de siguranță, Cruise Control adaptiv (333 de euro); Pachet Easy Parking (cameră video marșarier, senzor de deschidere fără mâini a portbagajului, parcare automată) (500 de euro); Pachet 4Control (direcție pe toate cele 4 roți, amortizoare variabile) (1250 de euro); Trapă panoramică (833 de euro); Vopsea metalizată (417 euro).
MOTOR | PUTERE CUPLU |
PREȚ (Euro cu TVA) |
ECHIPARE LIFE | ||
1.5 dCi | 110 CP 260 Nm |
21.800 |
1.6 dCi |
130 CP 320 Nm |
22.900 |
160 CP |
- | |
1.6 TCe | 200 CP 260 Nm EDC |
- |
ECHIPARE ZEN | ||
1.5 dCi | 110 CP 260 Nm |
- |
1.6 dCi | 130 CP 320 Nm |
24.900 |
160 dCi 380 Nm EDC |
27.550 | |
1.6 TCe |
200 CP |
- |
ECHIPARE INTENS | ||
1.5 dCi | 110 CP 260 Nm |
- |
1.6 dCi |
130 CP 320 Nm |
- |
160 CP 380 Nm EDC |
31.400 | |
1.6 TCe | 200 CP 260 Nm EDC |
29.900 |
in sfarsit cei de la reno scot si ei o masina adevarata...eu zic ca arata foarte bine si se ridica la nivelul oricarui competitor...acum, sa vedem cu ce vor veni conationalii de la peugeot...si citro(mai ales)