Noul Honda Civic: în România, de la 17.968 de euro

Publicat miercuri, 14.03.2012 11:47 de Sebastian Toma

Honda a lansat noua generaţie a lui Civic pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 17.968 de euro cu TVA inclus.

Honda Civic a ajuns la a noua generaţie, iar modelul este disponibil acum şi în România. Preţul de pornire al versiunii 1.4 i-VTEC de 100 CP cu transmisie manuală cu şase trepte este de 17.968 euro cu TVA inclus. Versiunea 1.8 i-VTEC pleacă de la 19.828 de euro cu TVA inclus, în timp ce versiunea diesel de 2.2 litri şi 150 CP pleacă de la 22.308 euro cu TVA inclus. Versiunea cu transmisie automată a lui Civic 1.8 i-VTEC are un preţ de pornire de 21.068 euro cu TVA inclus. Modelul a ajuns deja în reprezentanţele Honda din România şi este disponibil pentru comandă.

Civic este oferit în compania a trei niveluri de echipare – Confort, Sport şi Executive, iar paleta de culori include cinci nuanţe – White Orchid Pearl, Urban Titanium Metallic, Milano Red, Polished Metal Metallic şi Crystal Black Pearl. În standard, noul Civic are aer condiţionat cu control climatizare, geamuri electrice faţă şi spate, sistem de control al stabilităţii şi tracţiunii, jante din aliaj de 16 inch, lumini de zi, sistemul Magic Seats pentru locurile din spate, închidere centralizată, radio CD cu MP3, USB şi port auxiliar, afilşajul Intelligent-Multi Information Display, sistem de dezactivare a aprinderii automate a farurilor şi sistem Idle Stop pentru versiunile cu transmisie manuală. Civic are şi asistenţă la frânarea de urgenţă, tetiere active, afişaj temperatură exterioară, airbag-uri faţă, laterale şi cortină. Lista de dotări opţionale a versiunii Executive include un sistem avansat de protecţie a pietonilor.

Sistemul de protecţie a pietonilor se numeşte CMBS şi înseamnă Collision Mitigation Braking System. Acesta scanează banda de circulaţie din faţa lui Civic şi avertizează şoferul în cazul unui impact iminent. Dacă acesta nu are nicio reacţie, sistemul poate acţiona frânele pentru a reduce viteza autovehiculului. În lista de dotări opţionale a lui Civic este disponibil şi un sistem de cruise control adaptiv, care poate să regleze distanţa dintre model şi vehiculul din faţă în mod automat.

CLICK AICI pentru lista de preţuri şi motorizări a lui Honda Civic.

NOUL Honda Civic vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE

PUTERE
(CP) 

CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda Civic 1.8 i-VTEC Sport MT 142 6.1 9.4 19.828
Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 CP M6 Trendline 122 6.2 9.5 19.108
Toyota Auris 1.6 Valvematic Unique 132 6.6 10.2 18.166
Opel Astra 1.4 Turbo Ecotec 140CP MT6 Essentia 140 5.9 9.9 17,270
Mazda3 facelift 2.0i 150CP i-Stop TX Plus 150 6.7 10.4 21.590
Ford Focus 1.6 EcoBoost 150 CP M6 Start/Stop Sport 150 6.0 8.6 19.350
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8i MT 140CP Intense 140 7.1 11.1 20.374
Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140 CP 140 5.7 8.9 17.290
Renault Megane 2.0 16V CVT 140CP Sport Edition (Aut) 140 7.7 10.4 17.500
Citroen C4 1.6 THP 155 CP BMP6 Exclusive (Aut) 155 6.4 8.7 21.200
Peugeot 308 facelift 1.6 THP 156 6.4 8.8 20.934
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

 

Via | Honda

  • Thor, miercuri, 14.03.2012 12:12

    ieftin ca braga

  • gtrazvan, miercuri, 14.03.2012 12:35
    @Thor

    Scump in comparatie cu concurenta nu este. Dupa cum se stie Civic-ul vine standard foarte dotat, deci comparatia corecta ar fi nu numai in functie de motorizari ci si in functie de dotari. Pe de alta parte poti sa alegi un Fiat Bravo :)))

  • dani, miercuri, 14.03.2012 14:48

    Problema nu e cu masina, ci cu acest importator de 3 lei din Romania, care impune la vanzare un nr foarte limitat de optiuni. De ce sunt obligat sa iau doar dotarea Confort la 1.4, si nu Sport sau Executive? Sau de ce sunt limitat la diesel doar la dotarea Sport? Ei n-au auzit inca de faptul ca diversificarea este mama vanzarilor bune? Mai ales la noi, unde deja poti numara pe degete masinile noi vandute intr-o luna si clientului, cand vine cu banu' sa cumpere o masina noua, nu ii place sa fie restrictionat de optiuni atat de limitate.

  • nubster, miercuri, 14.03.2012 16:13
    Noul Civic..

    Masina e ok,arata bine,poate se conduce la fel de bine, nu stiu dar....nu are cum sa fie concurent direct al golfului (ma refer la motoare,nu altceva) zic asta deoarece 1.4 TSI vine cu 122 si 170 cp,deci nici cu 2.2 (150 cp!) de la honda nu faci nimic.

  • nubster, miercuri, 14.03.2012 16:15
    am facut o greseala!

    Acel motor de 2.2 e diesel,nu am vazut bine,scuzele mele!

  • Eu2, miercuri, 14.03.2012 17:11
    era mult mai frumos precedentul!

    Nu stiu de ce,dar dupa un timp..presimt ca o sa iasa cu o declaratie asemanatoare frantzului sef,despre laguna 3..

  • Andi, miercuri, 14.03.2012 18:43

    Decat sa reincalzeasca ciorba, mai bine treceau la turbo!

  • LUCCI, miercuri, 14.03.2012 19:54
    din ciclul:,,hai s-o facem mai urata decat predecesoarea''

    Din orice unghi e privita,e mai naspa decat cea veche! O masina pt. soferii zgarciti;sa vada numai ei bordul iluminat si toate isplayurile.Pasagerul se uita la o bucata de plastic si se intreaba daca nu mai bine isi lua el o Octavia...

  • t, miercuri, 14.03.2012 23:19

    turbo vs aspirat vs manual vs pilotat vs automat....hai cu terciul la interval... ori pui motoare la fel ori pui acelasi pret(variate +/-500 euro criteriu asa-i ca cel(cei) de la marketing nu a fost intrebat despre cum se face o segmentare a pietei si eventaul stabilirea unor criterii decizionale fiecare cu gradul lui de importanta. marketing =/= reclama, publicitate &stuff

  • ramstein93, miercuri, 14.03.2012 23:20
    Civic

    uitativa la performantele dieselului si mai vorbim dupaia

  • ramstein93, miercuri, 14.03.2012 23:22
    civic comparatie golf focus citroen c4

    http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?compare=11117%2C5338%2C12567%2C9727&reset=1

  • ramstein93, miercuri, 14.03.2012 23:26
    civic comparatie astra focus mazda 3

    http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?compare=11282%2C12566%2C6953%2C8431&reset=1

  • fane, joi, 15.03.2012 12:30

    Din graficul de mai sus,cel mai bun raport pret/performante/consum il are Ford Focus. Fara indoiala,focus ramane cea mai buna alegere in acest segment.

  • mda, joi, 15.03.2012 12:51
    @gtrazvan

    Ceva amuzant in comparatia cu Fiat Bravo? In afara de faptul ca e cu 20-30% mai ieftin si ofera performante mai bune decat Civic-ul? Si nu mai merge aia ca e proaste si se strica tot timpul...

  • so, joi, 15.03.2012 14:15

    18 mii pe o troaca??? macar cu 18 mii iti cumperi una mai confortabila, mai spatioasa...scumpaaa!!! treziti-va romani!!!

  • @ramstein93, joi, 15.03.2012 14:23

    pe golf 2.0 TDI 170 face suta in 8.1 de ce m-ar mira ca asta de 2.2 face in 8.3...scump domle!!!!

  • ramstein93, joi, 15.03.2012 20:15
    civic

    golfu 2.0 tdi 170 cp intra la urmatorul nivel de putere( in niciun caz cu civic) acolo unde sunt focus cu 163 cp si auris cu 177cp + astra cu 165cp

  • razvanis, vineri, 16.03.2012 00:34
    Civic si preturile

    Exorbitant , pentru o masina care a renuntat la suspensia spate multilink pentru versiunea "medievala", semirigida mult mai ieftina si mai proasta . Este un caz unic de downgrade tehnologic , dar sa-i ridicam in slavi pe japonezi ca ei nu ne jecmanesc ei sunt "sfinti" .

  • so, vineri, 16.03.2012 07:02

    ok ramstein93, dar cu capacitatea motorului de 2.2??? daca e de laudat motorul asa tare, trebuia sa depaseasca cu mult 200cp, si atunci, da, mai discutam!!!

  • capitalistu', miercuri, 18.04.2012 15:21
    @Andi

    lucreaza se pare la turbo, de 1.6