Nissan: "Conceptul Invitation va ataca direct Ford Fiesta şi VW Polo"
Nissan va deveni primul constructor european care va oferi trei modele complet diferite în segmentul mic. Conceptul Invitation va da naştere unui model de serie care va ataca direct numele mari din această clasă.
Noul concept Nissan Invitation, prezentat de constructorul japonez la Geneva, va fi propunerea niponilor pentru segmentul B superior în momentul în care modelul va ieşi în versiunea de serie. Într-un interviu acordat în exclusivitate pentru Automarket.ro la Salonul de la Geneva, directorul de marketing al mărcii Nissan susţine că viitorul model de serie dezvoltat cu plecare de la conceptul Invitation va fi mai mare decât Micra, fără a intra însă în segmentul superior compact.
"Începând cu anul 2013, în segmentul B (mic, subcompact) vom avea trei propuneri, fiecare cu personalitatea şi caracteristicile sale. Este vorba de Micra, model care se adresează unui public mai conservator, de crossover-ul Juke, model care are în vizor nonconformiştii, cei care vor să iasă în evidenţă. şi de viitoarea versiune de serie a conceptului Invitation, prezentat aici (n.r. Geneva), care se va adresa celor care vor un model de segment mic care să le ofere spaţiu şi spirit practic", ne-a declarat Paul Willcox, cel care cu câteva minute înainte deschidea conferinţa de presă de la standul mărcii nipone.
În gama Nissan, logica celor trei modele este foarte simplă. "Noul model de serie dezvoltat pe baza lui Invitation va avea ca adversari direcţi modele precum Ford Fiesta sau Volkswagen Polo, urmând să se adreseze direct clienţilor care vor un model din "inima" segmentului mic. Avantajul nostru este designul foarte interesant, pentru că modelul de serie nu va diferi cu mult de prototipul prezentat aici, tehnologia de ultimă oră pe care o vom împrumuta de la segmentele superioare şi faptul că vom construi modelul în Europa, la Sunderland".
Noul model Nissan de segment B va începe producţia de serie în cursul anului 2013, iar printre elementele intresante pe care le va oferi se vor număra primul sistem Around View Monitor prezent în istoria segmentului B şi motoare care promit consumuri foarte reduse şi emisii de CO2 mai mici de 100 de grame CO2/km.
Primul sistem "Torque Vectoring" pe un crossover de segment B, primul "Around View Monitor" pe segment B si C, primul model electric de masa etc. Nissan a fost intodeauna o marca inovatoare si deschizatoare de drumuri :) http://www.automarket.ro/stiri/nissan-a-creat-un-sistem-hibrid-care-nu-taie-din-portbagaj-41127.html http://www.automarket.ro/stiri/inovatie-nissan-inlocuieste-otelul-din-structura-masinilor-cu-un-aliaj-40977.html