Mitsubishi L200 a primit o nouă generaţie în Thailanda, iar versiunea europeană este aşteptată în 2015
Mitsubishi a lansat noua generaţie a lui Triton în Thailanda. Vorbim despre înlocuitorul lui L200, aşteptat să debuteze în aceeaşi formă şi pe piaţa din Europa în decursul anului 2015, dar cu numele care l-a consacrat.
Mitsubishi a prezentată astăzi noua generaţie a lui Triton, pick-up-ul său cunoscut în Europa sub numele de L200. Modelul a debutat pe piaţa din Thailanda, locul în care este produs, iar lansarea versiunii europene este aşteptată pentru anul 2015, fiind programat să fie vândut în aproximativ 150 de pieţe în această formă . Noua generaţie a lui Triton/L200 vine la nouă ani de la lansarea modelului actual şi este schimbat complet faţă de ceea era utilitara japoneză oferită în prezent pe piaţă. Noul Triton/L200 promite să aibă un habitaclu mai spaţios, cu mai mult confort decât predecesorul său, un sistem de infotainment modern, dotări mai generoase, motorizări mai eficiente şi aceleaşi capacităţi în off-road.
Mitsubishi anunţă un nivel de silenţiozitate şi confort la nivel cu un autoturism convenţional, totul datorită suspensiei regândite şi a noilor motoare din ofertă. Unitatea diesel de 2.5 litri este complet nouă şi asigură între 128 şi 181 CP, existând mai multe niveluri de putere în ofertă. Pentru anumite pieţe este disponibil şi un motor alimentat cu benzină, de 2.4 litri şi 128 CP. Gama de transmisii include manuale cu cinci şi cu şase trepte, precum şi o versiune cu transmisie automată cu cinci trepte. Constructorul japonez promite ca fiabilitatea şi funcţionalitatea unui pick-up să nu fie afectate în niciun fel de modificările aplicate noii generaţii pentru a asigura nivelul de rafinament promis odată cu lansarea noului Triton/L200.
Mitsubishi Triton arată ca o versiune puternic restilizată a actualei generaţii a pick-up-ului japonez, dar tehnologiile aflate sub caroserie asigură o schimbare suficient de puternică încât să fie consemnată drept generaţie nouă. Cârcotaşii vor observa că portierele din spate ale versiunii Cabină Dublă prezintă aceeaşi formă ca la actuala generaţie, în timp ce aripa spate arată şi ea destul de apropiat de ceea ce găsim la actualul L200. În orice caz, pick-up-urile nu sunt alese pentru frumuseţe, ci pentru ceea ce pot să facă pe teren accidentat, deci latura de design a lui Triton/L200 nu este atât de importantă ca în cazul altor segmente.
Via WCF | Mitsubishi
Range Rover la spate, Toyota LC sau ceva Nissan la fata, interiorul simplist. Insa este singurul pick-up care ofera design diferit si ar fi pretabil tinerilor. Restul sunt destul de patratoase, booring intr-un cuvant.