Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, în România de la 64.356 euro
Importatorul Mercedes-Benz în România a anunţat preţurile noului CLS Shooting Brake pe piaţa internă. Versiunea 250 CDI pleacă de la 64.356 euro cu TVA inclus, în timp ce vârful gamei CLS 63 AMG Shooting Brake, costă 122.450 euro.
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Modelul pleacă del a 64.356 de euro cu TVA inclus în versiunea 250 CDI Blue Efficiency. Cea mai ieftină versiune pe benzină, 350 BlueEfficiency, pleacă de la 69.254 de euro cu TVA inclus. Între timp, versiunea de performanţă a lui CLS Shooting Brake , care poartă amprenta celor de la AMG, are un preţ de pornire de 122.450 de euro cu TVA inclus. Pe lângă versiunile menţionate mai sus, clienţilor li se pun la dispoziţie încă două motorizări 350 CDI şi 500 BlueEfficiency, ambele disponibile şi cu sistemul de tracţiune integrală 4Matic.
Versiunea de bază în gama Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, 250 CDI BlueEfficiency, dezvoltă 204 CP şi are un consum mediu de 5.3 litri la sută. Versiunea 350 CDI dezvoltă 265 CP, în timp ce versiunea 350 BlueEfficiency oferă 306 CP. Cea mai puternică motorizare pe benzină din gama CLS Shooting Brake, cu excepţia lui 63 AMG, este 500 BlueEfficiency, reprezentată de un V8 biturbo de 408 CP. Cei de la Mercedes-Benz oferă un sistem de servodirecţie electric pentru CLS Shooting Brake, care are mai multe moduri de operare, oferind posibilitatea schimbării feedback-ului şi a reacţiilor direcţiei în funcţie de preferinţele şoferului.
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake se mândreşte şi cu blocurile sale optice full LED, oferite opţional, care reprezintă o premieră în industria auto. În cazul lui CLS, 95% dintre clienţi au optat pentru acest sistem de iluminare, care include 71 de LED-uri şi îi conferă lui CLS un aspect deosebit şi peformanţe excelente la iluminare. Pe lângă asta, un LED are o medie de viaţă de 10.000 de ore de funcţionare, ceea ce reprezintă de cinci ori mai mult decât un bec xenon, pe lângă faptul că lumina generată de un LED este mai apropiată de cea a luminei degajate de Soare.
Via Mercedes-Benz
Asta este cea mai urata forma pe care am vazut-o vreodata,si scumpa,si consum foarte mare,si fiabilitate ''nema'',nu mai este Mercedes cum a fost o data.De ce sa nu imi cumpar noul Lexus ES300h?Consum mic,0 taxe,0 emisii (in oras),fiabilitate ridicata.Le are pe toate.