Mazda6 facelift: modelul nipon primeşte un retuş discret la doi ani de la debut
Mazda a aplicat un facelift pentru modelul său de clasă medie, la doi ani de la debutul pe piaţă al acestuia. Restilizarea este discretă şi aduce în plus mai multă tehnologie, confort sporit şi o antifonare îmbunătăţită.
Mazda6 a primit un facelift discret la Salonul Auto de la Los Angeles. Acesta împrospătează gama de clasă medie a japonezilor şi păstrează proaspăt unul dintre cele mai frumoase modele din segment. Restilizarea i-a adus lui Mazda6 o nouă grilă frontală, blocuri optice frontale şi posterioare cu LED-uri, o antenă mai discretă, jante noi din aliaj şi două culori noi în paletă. Versiunea europeană a lui Mazda6 va avea mici modificări la nivel estetic, care reprezintă înlăturarea diferenţelor estetice dintre un model vândut pe piaţa din SUA şi unul vândut pe Bătrânul Continent. Gama de motorizări a modelului nipon este neschimbată, sau cel puţin aşa anunţă comunicatul emis odată cu lansarea de peste Atlantic.
Habitaclul lui Mazda6 a fost modificat ceva mai mult decât exteriorul prin acest facelift. În primul rând, japonezii au îmbunătăţit antifonarea, au folosit materiale de calitate superioară şi au aplicat finisaje mai atente. Consola centrală a fost modificată, iar afişajul multimedia de şapte inch este acum montat altfel pe bord, pentru a marca prezenţa sistemului Mazda Connect. Mazda6 are acum frână de parcare comandată electronic, noi scaune faţă şi spate şi un nou model de tapiţerie. Modelul japonez de clasă medie promite acum mai mult confort şi o călătorie mai silenţioasă, totul sub protecţia sistemelor de siguranţă din gama i-Activsense, care au rolul de a recunoaşte potenţialele pericole şi să avertizeze şoferul, respectiv să încerce să evite accidentul în cazul în care configuraţia permite acest lucru.
Pentru moment, nu există informaţii referitoare la gama de motorizări la care apelează japonezii de la Mazda pentru noua variantă a modelului lor de clasă medie. Există posibilitatea unor mici îmbunătăţiri ale eficienţei în rândul unor propulsoare şi transmisii, dar trebuie să aşteptăm debutul european al modelului pentru a afla noutăţile de la acest capitol.
Via Mazda
Un model de referinta in desingul actual, care pana acum a avat de suferit din cauza antifonarii si a interiorului nu pre inspirat. Sper ca cu acest facelift Mazda 6 sa fie un lider in aceasta clasa, iar daca ar scoate si motoare cu cilindree sub 2000 cmc cu siguranta s-ar vinde bine si in Europa, poate si in Romania. Pret bun, performante-consum excelente, desing superb. Bravo Mazda !