Lexus LF-1 Limitless Concept: crossover-ul integrează tehnologie autonomă de nivel 4 și anunță o nouă direcție de design

Publicat luni, 15.01.2018 17:02 de Cornel Șocariciu

Lexus a prezentat noul LF-1 Limitless Concept, un prototip care anunță o nouă filozofie de design în segmentul SUV. Niponii spun că noul concept poate fi echipat cu motoare pe benzină sau sisteme electrificate (hibrid, hibrid plug-in, electric 100%) și integrează și o tehnologie autonomă de nivel 4.

Lexus a prezentat conceptul LF-1 Limitless în cadrul Salonului Auto de la Detroit. Desenat de centrul de design Calty din California, crossover-ul pregătit de niponi anticipează o nouă linie de design pe care o vom vedea implementată pe viitoarele SUV-uri de serie. Cu toate acestea, surse apropiate companiei spun că LF-1 Limitless ar putea sta și la baza unui nou vârf de gamă în segmentul SUV. 

În acelși timp, "crossover-ul fără limite" așa cum a fost numit de oficialii Lexus, anunță viitoarea direcție în materie de sisteme de propulsie. Japonezii spun că LF-1 Limitless poate fi echipat cu un motor pe benzină, cu un sistem hibrid clasic, cu un sistem hibrid plug-in, cu un sistem cu pile de combustie pe bază de hidrogen sau doar cu motoare electrice. Japonezii spun că până în 2025, fiecare model Lexus va avea o versiune electrificată (hibrid, hibrid plug-in, electric 100%).

La interior, Lexus LF-1 Limitless oferă materiale de top, iar habitaclul a fost croit pentru a întâmpina cu căldură orice pasager. Comenzile se realizează cu ajutorul gesturilor, butoanele clasice fiind astfel eliminate. Funcțiile vor fi coordonate de sistemul de infotainment, iar șoferul va primi informațiile necesare prin intermediul ecranului amplasat în locul ceasurilor de bord. În zonele sale laterale sunt atașate alte două ecrane, de dimensiuni mai mici, care preiau imaginile camerelor care înlocuiesc oglinzile laterale. În același timp, Lexus spune că LF-1 Limitless integrează și tehnologie autonomă de nivel 4.

Lexus LF-1 Limitless Concept are 5.014 mm lungime, 1.986 de mm lățime și o înălțime de 1.605 mm. Ampatamentul anunțat de oficialii japonezi este de 2.974 de mm.

  • q, luni, 15.01.2018 19:24

    Din profil arata foarte bine ,,,in parte frontala ...cam coplicata insa ,cu siguranta se va renunta la multe detalii pana la modelul de serie care..poae va arata si mai bine.Ineriorul e fenomenal...

  • MM, marţi, 16.01.2018 06:37

    NICE

  • Liviu, marţi, 16.01.2018 11:32

    @q Pai e foarte bine sa fie complicat. Nu te-ai saturat de masini gen VW si Hyundai?