Lamborghini Urus Concept - primele imagini oficiale cu SUV-ul italian
Lamorghini Urus Concept prefigurează primul SUV din gama mărcii italiene. Primele imagini au apărut pe internet înaintea debutului de la Beijing, Lamborghini confirmând astăzi conceptul.
După ce primele imagini au ajus pe net cu trei zile înainte de debutul oficial, Lamborghini nu a avut de ales decât să grăbească anunțul oficial.
Conceptul care va fi prezent la standul Lamborghini de la Salonul Auto de la Beijing este, spun italienii, doar un studiu de design. Este evident însă că o reacție pe măsură a presei și a publicului va grăbi apariția conceptului în versiune de serie. Dacă va ajunge în producție, Lamborghini spune că Urus va fi animat de un motor ce va dezvolta aproximativ 600 CP.
Numele Urus este inspirat, ca de obicei, de un taur. De această dată, vorbim de un taur spaniol faimos pentru gabaritul său. Lamborghini Urus are o lungime de 4.99 metri, dar are un profil mai coborât decât concurența. Plafonul are linii curbe din considerente aerodinamice. Garda la sol va fi reglabilă.
Conceptul Urus vine dotat cu jante imense, de 24 de inch. Semnatura specifică acestor jante este linia roșie de la marginea exterioară. Culoarea folosită pentru conceptul Lamborghini Urus este același roșu lichid pe care l-am văzut și modelul unicat Lamborghini Aventador J.
Interiorul lui Urus este unic, inserții de fibră de carbon fiind regăsite din abundență. Toate elementele au fost gândite pentru a fi ușoare și a avea un look sportiv. La interior avem patru scaune individuale de tip scoică tapițate cu piele. Deși pare complicat, interiorul lui Urus a fost desenat pentru a simplifica operarea diverselor comenzi. Datele oficiale mai spun că Urus va avea transmisie integrală permanentă și o cutie automată cu dublu ambreiaj.
Proiectul Urus, ales cu prioritate în defavoarea unui sedan cu patru uşi derivat din conceptul Estoque, vine să întărească ideea şi conceptul sportiv proprii brandului italian. Designul este inspirat din modelele sport ale mărcii, liniile agresive angulare fiind prezente şi pe Urus. Dacă la exterior vedem un soi de Gallardo retuşat şi înălţat, fără a părea însă o ciudăţenie a naturii, aşa cum se întâmpla în cazul SUV-ului concept pe care Bentley l-a prezentat la Geneva, interiorul aduce cu sine aceleaşi calităţi pe care le regăsim în gama mărcii: linii simple, design angular şi un display vertical de mari dimensiuni care acoperă zona planşei de bord.
Via | Lamborghini
Exact de o uratenie ca asta avea nevoie Lamborghini... ce inseamna sa te uiti numai dupa profit si sa uiti de traditie.