Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla
Toyota a decis să schimbe denumirea modelului Auris. Hatchback-ul de clasă compactă revine la numele Corolla și debutează pe piața din Europa în prima parte a anului viitor. Versiunea break va fi prezentată în octombrie la Paris.
La finalul anului 2011, oficialii Toyota nu erau mulțumiți de performanța avută de modelul Auris (prezentat în 2006 și comercializat din 2007 ca versiune hatchback a tradiționalului Corolla). La vremea respectivă, presa internațională a scris că viitoarea generație Auris o să revină la denumirea de Corolla. Doar că japonezii au întors foaia și au decis că trebuie să continue cu numele Auris.
La finalul anului trecut, o serie de zvonuri similare au apărut la nivel internațional. Spre surprinderea tuturor, japonezii au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva din martie noul Auris, semn că oficialii Toyota erau convinși că trebuie să continue în aceeași direcție.
Dar iată că planurile inițiale au fost modificate. Conform unui nou comunicat, Toyota a decis ca noua generație Auris să fie comercializată la nivel global sub denumirea de Corolla. Oficialii constructorului japonez spun că folosirea noii arhitecturi TNGA (Toyota New Global Architecture) pentru toate modelele din gama compactă a fost factorul care a determinat această schimbare.
"Lansarea noii generații este momentul cel mai bun pentru a reintroduce numele Corolla pentru hatchback-ul și break-ul din gama de compacte", a declarat Johan van Zyl, CEO-ul Toyota Motor Europe.
Versiunea break a noii generații Corolla va fi prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care își deschide porțile la începutul lunii octombrie. Debutul noii generații Toyota Corolla hatchback pe piața din Europa este programat pentru prima parte a anului viitor.
O maşină care arată cât de cât european sau global. Prius în schimb arată ca un peşte urât vorba cuiva. Apoi interiorul este încă urâţel. Păcat Toyota, păcat. Toţi ar trebui să i-a lecţii de design de la Lincoln Navigator sau Aviator, în special interiorul, sunt superbe.