Hyundai i10 - noua generaţie promite o revoluţie în segmentul său
Hyundai a prezentat primele imagini oficiale ale noii generaţii i10. A doua generaţie a modelului de segment A va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt.
Hyundai i10 va primi o nouă generaţie la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul a fost schimbat complet, fiind desenat şi dezvoltat în Europa. Noua generaţie vine la cinci ani de la apariţia predecesorului său şi marchează un salt mare pentru Hyundai în segmentul A. Producătorul din Coreea de Sud se mândreşte cu cel mai mare portbagaj din segment şi cel mai mare spaţiu pentru picioarele pasagerilor din spate, graţie caroseriei mai lungi şi mai late. Ampatamentul a crescut cu doar cinci milimetri, i10 rămânând în limitele segmentului. Caroseria lui i10 a crescut în lungime cu 80 de milimetri şi în lăţime cu 65 de milimetri, pe când înălţimea sa a scăzut cu 50 de milimetri faţă de modelul anterior.
ESP ŞI AIRBAG-URI CORTINĂ ÎN STANDARD
Lista de dotări opţionale ale noului i10 include numeroase elemente noi pentru modelul coreean, de la volan încălzit şi îmbrăcat în piele, la tempomat cu limitator de viteză, airbag-uri cortină în standard, ESP şi climatizare cu reglare automată. Bineînţeles, nu toate elementele de mai sus vor veni în standard, dar modelul de serie va avea ESP şi o suită de airbag-uri încă de la versiunea de bază. Ne aşteptăm ca nivelul echipamentelor tehnologice să crească semnificativ faţă de generaţia precedentă. Pentru moment, Hyundai nu a dezvelit nicio imagine a interiorului noului model.
Pe latura tehnică, reprezentanţii producătorului din Coreea de Sud sunt zgârciti cu detaliile, însă zvonurile anunţă o gamă de motorizări care include unităţi de 1.0 şi 1.25 litri. Acestea sunt versiuni modificate ale propulsoarelor găsite pe generaţia actuală a lui i10, care au ajuns să consume mai puţin şi dezvoltă mai mulţi cai putere. O mare schimbare anunţată pentru i10 este la nivelul suspensiei, care a fost reconfigurată pentru a livra mai mult confort şi un nivel superior de manevrabilitate. Printre schimbările aplicate se numără repoziţionarea amortizoarelor spate şi introducerea unei noi platforme. Ţinta celor de la Hyundai a fost să ofere o experienţă apropiată de cea a unui model de segment B.
DEZVOLTAT ŞI PRODUS ÎN EUROPA
Noua generaţie a lui Hyundai i10 este primul model de segment A produs de Hyundai în Europa. Producţia va debuta în septembrie, la fabrica Hyundai din Izmit, Turcia. Proiectarea, testarea şi dezvoltarea modelului i10 de generaţie nouă a fost realizată la centrul Hyundai din Russelsheim, pentru a asigura compatibilitatea sa cu cerinţele consumatorilor europeni.
Via Hyundai
E, asa da! Alta viata! Arata mult mai bine si chiar imi place!