Honda dezvăluie din secretele noii generații CR-V: suspensie Multilink spate și tracțiune integrală inteligentă disponibilă opțional
Honda desface puțin câte puțin cutia cu informații vitale legate de noua generație CR-V. Nu știm încă ce putere va avea versiunea hibridă care înlocuiește dieselul, dar aflăm detalii tehnice despre structura mașinii.
După ce în luna februarie au prezentat oficial primele imagini și informații legate de noua generație a SUV-ului compact CR-V, cei de la Honda revin astăzi cu o serie de amănunte tehnice legate de construcția mașinii.
Prezentat oficial în Europa la Salonul Auto de la Geneva din luna martie, SUV-ul japonez ajunge la a cincea generație și va fi prezent în showroom-urile mărcii începând cu toamna acestui an.
CR-V va fi oferit inițial cu un singur motor, un 1.5 Turbo VTEC pe benzină. Motorizările diesel vor lipsi din ofertă, fiind înlocuite din primăvara lui 2019 de sistemul hibrid i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive). Acesta include un motor i-VTEC pe benzină cu 4 cilindri de 2.0 litri și două motoare electrice, dar Honda păstrează încă sub cheie informațiile legate de puterea totală a sistemului. Pentru familiști, Noul CR-V va beneficia de o versiune cu 7 locuri care apare în premieră în oferta europeană a lui CR-V.
Conform celor de la Honda, inginerii care s-au ocupat de construcția lui CR-V au dezvoltat versiunea dedicată Europei special pentru a fi pe placul clienților de pe continent. Astfel, suspensia față MacPherson și suspensia spate de tip Multilink cu bară stabilizatoare sunt garanțiile unei ținute de drum superioare oricărei alte generații CR-V de până acum la nivel de confort.
Împreună cu un sistem de direcție regândit și cu pachetul Agile Handling Assist (AHA), integrat în premieră pe SUV-ul compact al gamei, CR-V le oferă clienților, spun inginerii mărcii Honda, un comportament mai stabil în special în viraje și un nivel net inferior al vibrațiilor resimțite în habitaclu.
Informații interesante și despre pachetul de tracțiune integrală permanentă Real Time AWD, care este capabil să transmită până la 60% din cuplu spre puntea spate. Modul în care cuplul este distribuit poate fi analizat în timp real pe display-ul central. Sistemul este opțional, ceea ce înseamnă că CR-V va putea fi achiziționat și în versiunile de bază cu roți motrice față.
via Honda
Si asa cu viitorul model CR-v ar putea sa convinga din nou.