Ford B-Max - prima fotografie. Cea mai frumoasă maşină construită vreodată în România
Ford a prezentat primele imagini şi informaţii oficiale ale noului B-Max, monovolumul mic pe care îl va construi la fabrica din Craiova. Debutul său are loc la Salonul Auto de la Geneva.
Ford B-Max, modelul-vedetă al fabricii din Craiova, a fost dezvelit astăzi pe internet. Modelul va debuta la Salonul Auto de la Geneva şi producţia va începe în luna aprilie. B-Max şi-a păstrat caracteristica inovatoare prezentată de concept: lipsa montantului B. Acest lucru îi obligă pe cei de la Ford să realizeze o caroserie mai rigidă în acea zonă şi să folosească scaune faţă cu centuri integrate. Noul monovolum mic al celor de la Ford se mândreşte cu cel mai mare spaţiu de depozitare din clasa sa şi cu execuţie şi materiale de înaltă calitate. O singură motorizare a acestui model va fi construită la uzina din Craiova – unitatea 1.0 EcoBoost care va fi oferită în trei niveluri de putere: 100, 120 şi 125 CP. Pe lângă motorizarea EcoBoost, B-Max va fi disponibil şi în compania diesel-urilor Duratorq TDCi.
"B-MAX combină un design incitant şi inovator cu dotări care înainte, puteau fi găsite numai în clasele superioare de masini. Este o maşină complet nouă care răspunde nevoilor unui număr tot mai mare de clienţi care îşi doresc mult mai mult de la o maşină din clasa mică.", a afirmat Stephen Odell, preşedinte şi CEO, Ford Europa. Deşi rivalul principal al lui B-Max este Opel Meriva, cei de la Ford spun că vor să atragă şi clienţii tradiţionali ai compactelor, graţie spaţiului suplimentar de la bord.
Ford B-Max prezintă scaune spate rabatabile 60/40, iar acestea pot fi apoi pliate pentru a releva o podea perfect plată. Scaunele din faţă vor fi disponibile atât în versiuni cu airbag-uri laterale, cât şi în versiuni fără airbag-uri laterale. Totodată, furnizorul de scaune al celor de la Ford a anunţat că modelul B-Max va fi oferit atât cu scaune cu reglare manuală, cât şi cu scaune cu reglare electrică. Unele versiuni vor beneficia şi de tapiţerie din piele, au declarat oficialii Johnson Controls.
Noua abordare a modului de deschidere a portierelor lui B-Max (glisare) oferă un acces deosebit de bun pentru şoferi, pasageri şi bagaje, graţie eliminării stâlpului central. Oficialii Ford spun că montanţii B au fost integraţi în portiere, ceea ce ar trebui să îi ofere lui B-Max un punctaj corect la testele EuroNCAP. Debutul lui B-Max pe piaţa din România va avea loc în al treilea trimestru al anului, pieţele din Europa de Vest urmând să primească acest model înaintea consumatorilor români.
Via | Ford
Gresit! Daewoo Nubira 2 a fost cea mai frumoasa. Aspect de limuzina.Cine a condus Nubira stie despre ce vorbesc.