Etalonul familiștilor a devenit mai confortabil: facelift pentru Citroen C4 Picasso

Publicat luni, 09.05.2016 17:23 de Bogdan Mirică

Citroen a revizuit exteriorul și interiorul actualelor modele C4 Picasso și Grand Picasso, monovolumele care au adunat deja 300.000 de clienți cu actualele generații.

Lansat pe piața europeană în anul 2013, actualul Citroen C4 Picasso și fratele său mai mare, C4 Grand Picasso, aveau nevoie de un aer ceva mai proaspăt. Prin urmare, constructorul francez a pus la cale un facelift ușor, care modifică aspectul exterior și confortul resimțit de pasageri.

Privite de afară, noile C4 Picasso și Grand Picasso au primit o nouă semnătură luminoasă 3D pentru stopuri, o parte frontală identică pentru ambele modele (o premieră în existența lor), un acoperiș negru în două nuanțe pentru C4 Picasso și un set de jante de 17 inch, cu finisaj diamantat.

Interiorul rămâne la fel de spațios și a primit acum un nou sistem multimedia Citroen Connect Nav, cu dimensiunea de 10.2 inch. Acesta oferă funcție tactilă, navigație actualizată în timp real, recunoaștere vocală, telefon și suport pentru trimiterea de mesaje text și email.

Lista noilor tehnologii mai include acționare electrică pentru hayon, un sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, pilot automat adaptiv și avertizare la depășirea benzii de mers.

Odată cu noile modificări, Citroen C4 Picasso și Grand Picasso au primit și alte două motorizări. Unul este un agregat pe benzină PureTech de 1.2 litri și 110 cai putere, asociat unei transmisii cu șase rapoarte. Un alt motor disponibil va fi versiunea de 130 de cai putere a aceluiași PureTech de 1.2 litri, echipat cu start-stop și transmisie automată cu șase trepte.

Noile C4 Picasso și Gran C4 Picasso facelift vor ateriza pe piața de pe Bătrânul Continent abia în toamna acestui an.

  • no name, luni, 09.05.2016 20:59

    frumos falcelift :-) :3

  • G, luni, 09.05.2016 22:34

    Simpatică buburuza, dar gemulețul ăla triunghiular dintre parbriz și geamul ușii din față mă calcă pe nervi.

  • ce?, marţi, 10.05.2016 00:14

    Etalonul cui?! Ce titlluri de tabloide de 2 lei !

  • @ce?, marţi, 10.05.2016 10:16

    Nu iti place, schimba site-ul. Du-te la "netabloide". Simplu. Lumea nu se limiteaza la tine. Sau tu esti cumva un etalon? :))

  • Kirotractor, marţi, 10.05.2016 11:20

    Ce-i drept, pina acum Scenic-ul Renault a fost etalonul clasei - cel putin ca volum al vinzarilor -, dar C4 Picasso e p-aproape, cu un mic plus la capitolul originalitatii si al "calitatii percepute", mai ales la interior. Noul Scenic (cel cu design avangardist, jante pe 20" si garda la sol de SUV) cere insa un raspuns mai ferm decit facelift-uri din partea PSA.