Detalii despre noua generație Honda CR-V: SUV-ul debutează în Europa cu un singur motor pe benzină
Honda a publicat o serie de informații noi despre SUV-ul CR-V. Modelul producătorului japonez va putea fi comandat începând cu toamna acestui an și va dispune de un singur motor pe benzină. Din 2019, clienții vor putea alege și o variantă cu sistem hibrid de propulsie.
În luna februarie, Honda a publicat primele imagini și informații legate de noua generație CR-V. Acum, constructorul nipon revine cu câteva detalii noi.
Inițial, noua generație Honda CR-V va fi disponibilă cu un singur motor, un 1.5 Turbo VTEC pe benzină. Agregatul propus de Honda va putea fi cuplat fie la o transmisie manuală cu șase trepte, fie la o cutie CVT revizuită.
Motorul pregătit de japonezi oferă 173 de cai putere la 5.600 rpm și 220 Nm între 1.900 rpm și 5.000 rpm. Aceste valori sunt valabile pentru versiunile echipate cu transmisia manuală. Același propulsor dezvoltă 193 de cai putere la 5.600 rpm și 243 Nm între 2.000 și 5.000 rpm, în cazul versiunilor echipate cu transmisia CVT.
Motorizările diesel vor lipsi din oferta producătorului japonez, iar începând cu primăvara anului viitor, SUV-ul compact va primi și un sistem hibrid de propulsie. Acesta include un motor i-VTEC pe benzină de 2.0 litri și două motoare electrice, însă oficialii Honda țin sub cheie informațiile legate de puterea totală a sistemului hibird.
Informații interesante și despre pachetul de tracțiune integrală permanentă Real Time AWD, care este capabil să transmită până la 60% din cuplu spre puntea spate. Modul în care cuplul este distribuit poate fi analizat în timp real pe display-ul central. Versiunea echipată cu transmisie manuală poate fi comandată atât cu roți motrice față, cât și cu sistemul de tracțiune integrală, în timp ce varianta echipată cu transmisia CVT este oferită doar în configurația cu tracțiune integrală.
Totodată, japonezii ne anunță că noua generație Honda CR-V are o gardă la sol de 191 mm în cazul versiunii cu roți motrice față, respectiv 201 mm pe versiunile echipate cu sistemul de tracțiune integrală. Suspensia față MacPherson și suspensia spate de tip Multilink cu bară stabilizatoare sunt garanțiile unei ținute de drum superioare oricărei alte generații CR-V de până acum la nivel de confort.
Noul SUV pregătit de niponi oferă mai mult spațiu pentru toți pasagerii și, în premieră pentru publicul european, o versiune cu șapte locuri. Honda spune că volumul portbagajului a crescut, însă nu anunță valoarea acestuia. Știm că lungimea suprafeței de încărcare ajunge la 1.830 de mm (1.800 de mm pentru varianta cu șapte locuri), în timp ce lățimea a crescut cu 160 de mm comparativ cu vechea generație.
La interior, Honda CR-V promite o atmosferă modernă. Japonezii au optat pentru un ecran central tactil și pentru un instrumentar de bord care integrează un display cu diagonala de 7 inch. Totodată, Honda spune că au fost simplificate și o serie de comenzi, iar tehnologiile Apple CarPlay și Android Auto fac parte din "arsenalul" lui CR-V. Noua generație a SUV-ului compact va primi, pe toate versiunile de echipare, pachetul de siguranță Honda Sensing care include o serie de tehnolofii moderne.
A cincea generație Honda CR-V va fi disponibilă în Europa începând cu toamna acestui an.