Dacia Duster facelift, imagini din interior: touchscreen și comenzi ale geamurilor pe portiere
Primele imagini ale interiorului noului Dacia Duster facelift relevă două apariții așteptate pe SUV-ul românesc; sistemul multimedia cu touchscreen și butoanele de comandă ale geamurilor laterale amplasate pe uși.
După ce acum două săptămâni am văzut primele două imagini de studio ale noului Dacia Duster facelift, completăm astăzi galeria foto oficială cu prima fotografie a interiorului. Duster facelift primește un interior care apare cu un hibrid între cele oferite de Logan și de Lodgy. Cea mai așteptată noutate - apariția sistemului multimedia cu ecran touch - este prezentă pe noul Duster. Cea mai mare surpriză este însă legată de un element practic: geamurile laterale vin cu comenzi pe uși, Dacia modernizând astfel modelul său după îndelungi cereri ale clienților și nu numai.
Mai multe detalii despre Dacia Duster facelift în articolul oficial de prezentare al modelului de la Mioveni. Lansarea oficială a versiunii restilizate a SUV-ului va avea loc marți, 10 septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt.
-
Mario0406, sâmbătă, 07.09.2013 16:41
De ce nu 5?! Oricum... E binevenit acest face-lift, o sa sporească substanțial vânzările.
-
lorinczi.thomas, sâmbătă, 07.09.2013 18:39
Uh-La-La! Pacat ca zona comenzilor pentru ferestre seamana cu cea de la Renault Clio 2! In imaginea 4 se poate vedea, pe "asa-zisa" extindere a stopului din dreapta, greu dar sigur, noul autocolant pentru identificarea versiunii 4x4, care mai degraba este un 4wd! In schimb, la poza 7, nu exista...
-
antonny, sâmbătă, 07.09.2013 19:18
Bravo RENAULT ..........UN 4X4 veritabil,fiabil economic .....pe ultimul trimestru au asigurate vanzarile si o crestere de cel putin 5%
-
Andi, sâmbătă, 07.09.2013 19:26
Permiteti-mi sa-mi exprim dezamagirea... Poate in realitate da mai bine...
-
Bogdan, sâmbătă, 07.09.2013 20:23
@lorinczi.thomas intr-o poza apare 4wd iar in cealalta nu pentru ca sunt 2 dustere, unul 4x4 iar celalalt 4x2. Poti sa-ti dai seama uitandu-te la numerele de inmatriculare ale acestora.
-
Scrooge, sâmbătă, 07.09.2013 20:27
binenteles ca nu are clima la fel ca restul gamei.....imi aduc aminte ca era optiune pe vechiul Symbol cu 100 de euro....dar strategia Renault este ca daca ar avea, ruda saraca nu ar mai fi asa saraca....mergea, mai ales ca noul Symbol (un pseudo concurent as zice) nu se mai comercializeaza in Romania.
-
Lucian, sâmbătă, 07.09.2013 20:41
Este asa greu sa puna actionarea claxonului pe volan?
-
acme, duminică, 08.09.2013 00:04
Pe cand climatronic?
-
andrei1, duminică, 08.09.2013 09:17
eu ma astept ca atunci cand o sa debuteze titlul o sa fie:dacia duster facelift,varful de gama daciu se reinventeaza astari la frankfurt.
-
Adress, duminică, 08.09.2013 11:39
Pe segmentul asta de pret are destule dotari. Capabilitati peste concurenta.
-
lorinczi.thomas, duminică, 08.09.2013 20:03
@Bogdan: Da, stiam, am privit si aceasta diferenta inainte sa comentez! @Lucia: Este mai usor de actionat cu degetul, decat cu partea inferioara a palmii, sunt de multe ori pasager intr-un Logan, si soferul nu se plange!
-
rugina, luni, 09.09.2013 12:11
Asta o sa rugineasca ? Loganul proprietate personala, achizitionat de nou in 2007, pret 8050 euro, a inceput sa rugineasca cu succes. In rest, vorba unor fericiti proprietari, sunt "foarte multumit". Foarte multumit ca inca nu ploua in ea.
-
@rugina, luni, 09.09.2013 17:28
Si eu sunt proprietar al unui Logan din 2007 si e in stare perfecta. La mine de ce nu a ruginit? Tata are la fel din 2006 si nicio problema. Hai mai lasati-o moale ca asta cu rugina e veche si nu mai rade nimeni. Primele serii o fi avut ceva probleme, nu zic, insa sa nu uitam ca Logan a fost si primul model cu care s-a inaugurat uzina in "noua generatie" si e normal sa mai fie scapari pana se stabilizeaza procesul de productie.
-
George, luni, 09.09.2013 19:33
Eu am Logan din 2007 si sunt foarte multumit. Am pus doar consumabile si benzinasi am 80.000km. Atata timp cat n-o lovesti ca taranul pentru ca apoi sa n-o repari sau o repari de mantuiala la cine- stie ce service de 2 lei (pentru ca deh, acolo iti suceste mana asiguratorul sa te duci), atunci n-ai nicio treaba! La pietre azvarlite de pe asfalt, iti sare vopseua eventual, e normal, dar am vazut cazuri in care nu le pasa ca-i lovita, apoi se plangeau de rugina. Pai asta-i prostie omeneasca !
-
LauCalin, luni, 09.09.2013 22:59
George, sincer iti spun ca apreciez foarte mult aceasta masina. Este o masina cinstita pentru cat dai pe ea. Este o masina fiabila, care nu ti-e teama ca te lasa in drum sau ca nu porneste iarna la -20 de grade, intretinrea ei este ieftina si gasesti piese peste tot oricare ar fi ele. Este o masina care iti ofera niste dotari peste medie, iar spatiul ste arhisuficient. Oricum o dai Dacia are clar avantajele ei. Asa cum are si dezavantaje. Lasa ca nu e foarte confortabila, nu are finisaje prea bune sau un sistem audio la fel de mediu. La aceste detalii poti inchide ochii. Insa ce spune @rugina este un punct slab al Daciei din motiv de costuri. Caroseria nu este galvarizata din rationament de costuri. Acesta e motivul pentru care e garantata 6 ani. In rest... nu prea ai ce sa-i reprosezi la acesti bani. Da, s-a facut ceva in privinta asta de-a lungul timpului, insa... nu le poti avea pe toate. Cred ca ar fi fost o solutie mai buna renuntarea la dotari precum navigatie cu touch screen, tempomat sau senzori de parcare iar banii sa se bage in galvarizare. Dar a fost si o miscare de marketing. Lucrurile astea nu prea sunt intamplatoare. Dacia este un proiect foarte bine gandit din care sa castige si clientii pentru ca au o masina noua si cu dotari bune la un pret acceptabil pentru cat mai multi, cat si Renault pentru ca ofera o asemena masina iar compromisurile sunt facute de cineva care stie foarte bine cu ce se mananca proiectarea unei masini.
-
rugina, marţi, 10.09.2013 08:44
Eu am expus o problema pe care am avut-o cu masina (si nu am lovit-o ca "taranu'" asa cum isi dau unii cu parerea). Sa va mai spun si alte "mici" probleme avute in 6 ani si 62.000 km : - ambreiaj spart la 24.000 km - recunoscut ca defect de fabricatie la service Dacia, dar nereparat pe garantie deoarece nu mai aveam (garantia a fost doar de 1,5 ani, iar ambreiajul s-a defectat dupa 2 ani) - ambele capete de bara schimbate - brat stanga schimbat - bielete antirului, bucse bara stabilizatoare - fulie alternator rupta (recunoscut ca ar fi o problema la motoarele pe benzina si inlocuita in service Dacia cu o fulie ptr diesel, mai buna) Nu stiu daca toate acestea sunt considerate consumabile, dar personal mi se par cam multe pentru doar 62.000 km. Acum poate sa vina cineva si sa zica ca merg eu ca "taranu" (eu stiu ca am grija de ea ca oricum alta prea curand nu am sanse sa iau).
-
hahahaha, miercuri, 11.09.2013 21:09
si marmota invelea ciocolata in staniol... mai, mai mai, cum s-au spart toate numai in capul tau...ntz ntz ! mai e si dupa sufletul omului se spune
-
alex, sâmbătă, 14.09.2013 13:13
dragi prieteni cand DACIA o sa puna pe modele sale ... clima, claxon pe volan, sistem audio harman kardon si mai stiu eu ce pretentii mai au unii romanasi care au un passat din 2005 adus din germania si e o mare taramota de masina, ..... atunci nu o sa aveti bani sa o cumparati. Dacia o sa ajunga MARE da MARE de tot.
-
oli, luni, 23.09.2013 14:55
Sa va spun pe cea dreapta. Doar Duster arata a masina, restul sunt niste carute, scartaitoare si pline de rugina. O dacia logan daca doar o zgarii, dupa 2 luni apare rugina si intr-un an e gaura. Eu am un Ford C Max care a fost profund zgariata si nu a aparut rugina nici dupa 3 ani, ierni grele si ploi masive in Bucuresti. Asta este tabla de Galati, moale, cu putin zinc si prost galvanizata, asta daca este. In linii mari, este o masina cam de tot ****l! scuzati-mi expresia.
-
oli, luni, 23.09.2013 15:01
Sa nu mai vorbim de antifonare. Am condus toate modelele aparute la Dacia de 10 ani incoace, inclusiv ultimele aparitii. Dacia are o mare problema cu antifonarea, LIPSESTE CU DESAVARSIRE!!!. Zici ca mergi cu tractorul si daca e motorizare pe benzina. De alte probleme nu pot sa vorbesc ca nu detin o masina autohtona. Dar nici nu cred ca mi-as cumpara in ultimii 10 ani. Poate cand se vor mai pune la punct, macar pe la nivelul fordului din aces moment. Vorbim peste 10 ani de un eventual progres la Dacia noastra.
-
crys73, miercuri, 25.09.2013 23:01
draga oli toate tinde marketing deci este un pas uriassssssss la dacia cu duster fata de concurenta(ma refer la pret) probabil n-ai condus in acelasi timp (mai mult de 2 zile) masini "straine" si cele autohtone... P.S. nu poti sa compare DUSTER cu Passat, Octavia, C-Classe, Astra, Insignia....
-
Scorpionu.negru, luni, 25.11.2013 18:21
Mi-ar placea ca masina de sambata seara
-
gicu, marţi, 03.12.2013 17:11
Poate sa aiba orice tot otroaca e cu tabla de poleiala
Citeste si
-
FRANKFURT 2013 | vineri, 13 septembrieŞeful de design Volvo: "După viitorul XC90, pregătim noul S90"Lansarea viitoarei generaţii a SUV-ului XC90 va fi urmată de apariţia celei mai mari berline a mărcii, viitorul S90. Ambele modele se vor inspira din designul lui Volvo Coupe Concept, spune Thomas Ingenlath într-un interviu acordat Automarket.ro la Salonul de la Frankfurt. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembriePreţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euroAbia lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, facelift-ul lui Opel Insignia are deja preţuri pentru piaţa din România. Versiunea cu motor de 140 CP pleacă de la 21.185 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembrieMazda: „Noua generaţie Mazda3 este cel mai bun produs al nostru”Într-un interviu acordat Automarket în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Koji Tabata, designerul noului Mazda3, a declarat că modelul compact este cel mai bun produs al constructorului, dar că mai are de recuperat ca să ajungă VW Golf. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembrieDacia: "Nu vom avea prea curând un model sport, dar analizăm extinderea versiunilor Stepway pe celelalte modele din gamă"Dacia nu este interesată de modele şi versiuni de nişă, astfel că un model sport sau cabriolet este exclus din planurile Dacia. Totuşi, vânzările excelente ale lui Sandero Stepway deschid alte opţiuni pentru marca de la Mioveni. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembriePorsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid model de serie pe NurburgringNoul Porsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid automobil de serie pe circuitul Nurburgring. Modelul german a spulberat recordul anterior, îmbunătăţind-ul cu 14 secunde şi trecând sub pragul de şapte minute. Citeste tot
4 stele la Euro NCAP , asta ii trebuie lui Duster.