Dacia Duster este Maşina Oficială a Festivalului George Enescu
Dacia Duster este Maşina Oficială a Festivalului George Enescu, marcând o colaborare în premieră pentru constructorul român. Cei de la Dacia lansează un concurs pe site-ul lor, oferind zece bilete la acest eveniment.
Dacia pune o flotă de Duster 4x4 cu echiparea de vârf la dispoziţia organizatorilor Festivalului George Enescu. În perioada 1-25 septembrie 2011, Ioan Holender, preşedintele Festivalului George Enescu, artişti din întreaga lume şi personalităţi ale muzicii clasice se deplasează în Dacia Duster. Ioan Holender va folosi modelul Dacia Duster pus la dispoziţia sa atât pentru deplasările sale în România, cât şi pentru a organiza evenimentul de la Bucureşti.
Seara de închidere a Festivalului George Enescu stă sub bagheta mărcii Dacia şi a Orchestrei Naţionale a Franţei. Cei de la Dacia marchează o premieră prin asocierea evenimentului cultural organizat de Guvernul României – Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional.De asemenea, Dacia este de şase ani partenerul Premiilor Gopo şi al Târgului de Carte "Gaudeamus".
Iubitorii muzicii clasice au ocazia de a câştiga bilete la concertele sau spectacolele din cadrul festivalului, accesând site-ul corporate al companiei, www.daciagroup.com. Site-ul găzduieşte un concurs specific, în perioada 29 august – 10 septembrie, prin care sunt puse în joc zece bilete. Programul festivalului poate fi consultat pe site-ul dedicat: www.festivalenescu.ro .
„Şi artistul George Enescu şi Dacia au plecat din România şi au cucerit lumea. Festivalul George Enescu este unul dintre cele mai puternice branduri ale României şi pentru Dacia este o onoare asocierea cu un eveniment de această anvergură. Pe de altă parte, prin vocaţia lor internaţională, ambele sunt branduri de care românii ar trebui să fie mândri deoarece contribuie cu succes la conturarea unei alte perspective asupra României.”, a declarat Jérôme Olive, directorul general al Automobile Dacia şi al Grupului Renault în România.
"Ne-am dorit ca de la aceasta ediţie aniversară să aducem alături de noi cât mai multe branduri autohtone. Festivalul este o ocazie excepţională de a arăta lumii ce valori există în România, dar şi să le permitem românilor întâlnirea cu valori internaţionale. Prezenţa celui mai mare brand al nostru, Dacia, alături de alţi parteneri autohtoni puternici este o dovadă în plus că festivalul nostru pune la un loc ceea ce e reprezentativ pentru vremurile noastre – creativitatea, capacitatea de adaptare şi spiritul de competiţie", a declarat directorul Festivalului Internaţional , Ioan Holender.
Via | Dacia