Cel mai puternic și performant Aston Martin e aici: DBS Superleggera vine cu 725 CP și face 0-100 km/h în 3.4 secunde
Vești bune pentru fanii Aston Martin. Brandul britanic a dezvăluit astăzi primele imagini cu noul vârf de gamă, DBS Superleggera. Modelul este cel mai performant produs care iese pe porțile fabricii Aston din Gaydon.
Aston Martin a dezvăluit astăzi oficial noul DBS Superleggera, cel mai performant și mai puternic model de serie construit vreodată de compania britanic. Coupe-ul supersport înlocuiește în gama constructorului din Albion fostul vârf de gamă Vanquish S și oferă un motor V12 bi-turbo de 5.2 litri care dezvoltă 725 CP, un plus de 125 de cai față de versiunea "normală" a lui Aston Martin DB11, pe baza căruia este construit. Cuplul maxim este de 900 Nm.
Cu ajutorul unor jonglerii tehnologice care introduc fibra de carbon în construcția unor părți componente precum panourile de caroserie sau unele subansamble ale motorului, DBS Superleggera economisește 72 de kilograme față de DB11 și coboară sub 1700 de kilograme. În aceste condiții, performanțele sunt și ele îmbunătățite: 3.4 secunde pentru 0-100 km/h și o viteză maximă de 340 km/h.
La nivel estetic, DBS Superleggera iese în evidență prin grila frontală de dimensiuni apreciabile inspirată din cea a sedanului Rapide, recent trecut la rândul său printr-un facelift. Blocurile optice față și spate sunt și ele modificate față de DB11, iar sistemul de evacuare cu patru țevi integrate în spoilerul posterior este conceput pentru a dezvolta cu 10 decibeli mai mult în comparație cu același DB11.
Prezentarea oficială a lui DBS Superleggera va avea loc în weekend-ul următor, în cadrul Goodwood Festival of Speed. Prețul mașinii este de 225.000 de lire sterline în Marea Britanie și de 275.000 de euro în Germania.
1. Ferrari 812 Superfast - 1525 kg 2. Aston Martin DBS Superleggera - putin sub 1800 kg In alta ordine de idei cred ca legislatia ar trebui modificata in sensul ca numarul de inmatriculare sa fie obligatoriu doar pe spate (ca la motociclete)... asta pt ca frumusetea multor masini este stricata de numar, de la supercaruri la comunele Alfa Romeo (cu nr pus intr-o parte)... de altfel, sunt putine cazuri când numarul spate al unei masini nu este suficient in recunoasterea ei in cazul unei infractiuni, revin la exemplul motocicletelor sau la SUA unde legea permite in anumite conditii circulatia fara numar de inmatriculare sau înmatricularea a mai multor vehicule cu acelasi numar...