BMW X4 Concept: fotografiile oficiale cu fratele mai mic al lui X6
BMW a prezentat primele imagini oficiale ale conceptului X4. Acesta va fi expus la Salonul Auto de la Shanghai şi este noul capitol în povestea Sports Activity Coupe-urilor de la BMW.
BMW a prezentat primele imagini oficiale ale noului X4 Concept, fratele mai mic al lui X6. Al doilea SAC (Sports Activity Coupe) al nemţilor va debuta la Salonul Auto de la Shanghai. Pentru moment, exemparul din imaginile alăturate este doar un concept. Însă, reprezentanţii BMW spun că modelul este programat să debuteze în versiunea de serie în 2014. Al doilea Sports Activity Coupe din gama BMW va fi construit la uzina din Spartanburg, Statele Unite ale Americii, centrul de competenţă pentru modelele BMW X şi locul unde se produc BMW X5, BMW X6 şi BMW X3.
DIMENSIUNI
BMW X4 Concept are o lungime de 4.648 milimetri, o lăţime de 1.915 milimetri şi o înălţime de 1.622 milimetri. Ampatamentul este de 2.810 milimetri, pentru a asigura un habitaclu spaţios, în timp ce jantele de 21 inch sunt menite să ofere un aspect impunător, care să completeze robusteţea şi eleganţa modelului german. Spre comparaţie, BMW X3 are o lungime de 4.648 milimetri, o lăţime de 1.881 milimetri, o înălţime de 1.675 milimetri şi un ampatament de 2.810 milimetri. Versiunea de bază a lui BMW X3 are un portbagaj de 550 litri, un rezervor de 67 litri şi o masă de 1.735 kilograme. Pentru moment, reprezentanţii BMW nu au prezentat informaţi similare în cazul lui X4 Concept.
DESIGN
La nivelul părţii frontale, observăm un set de blocuri optice cu un design agresiv şi foarte pronunţat, apropiate de grila faţă la fel ca în cazul noului Seria 3 F30, grilă care prezintă şi ea un aspect deosebit. În raport cu X3 şi X6, modelele la care se raportează noul SAC, X4 prezintă o bară faţă proeminentă, cu două fante de aerisire de dimensiuni mari la nivelul extremităţilor, similare cu cele găsite pe X6 M, dar şi cu o nouă secţiune centrală, diferită de ceea ce am văzut până acum în gama X de la BMW.
Profilul modelului este dinamic şi prezintă linii puternice. Portierele din spate au un design interesant, care ajută tranziţia între bosajele aripii faţă şi stopuri, totul printr-o serie de linii bine definite. Aceste linii sunt, la rândul lor, continuate în interiorul blocurilor optice, stopurile reuşind să egaleze blocurile optice frontale la nivel estetic.
Bosajele aripilor sunt şi ele umflate, dar într-un mod mai discret decât la X6, ceea ce îi conferă lui X4 un plus de eleganţă. Jantele de 21 de inch completează aspectul agresiv al modelului. Designerii BMW n-au exagerat cu ideea siluetei de coupe şi nu au înclinat prea mult mult plafonul în partea din spate, promiţând suficient spaţiu pentru cap şi pentru ocupanţii locurilor din spate.
Posteriorul lui BMW X4 pune accentul pe blocurile optice şi cele două evacuări. În timp ce blocurile optice prezintă o siluetă nouă pentru BMW, cele două evacuări reprezintă o reintrepretare a fantelor de aerisire prezente pe bara de protecţie faţă, fiind la rândul lor găzduite de un set de spaţii bine determinate la nivelul barei de protecţie spate. Între cele două evacuări se află un difuzor de aer, menit să-i confere lui X4 un aspect mai sportiv.
Via BMW
Un nou cocosat bavarez! Cine boala cumpara aceste struto-camile fara sens si fara logica?